del 6 ir 7bolt varikliu

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
BUTTON_POST_REPLY
Vartotojo avataras
performancas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 824
UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 22:10
AutomobilisCOLON 1g DSM Performanced :)
MiestasCOLON Anyksciai - Vilnius

del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas performancas » 2007 12 04, 13:25

sveiki, pasidare lb idomu kuom skiriasi 6bolt nuo 7bolt kiek supratau ant 94m 1g turetu but jau 7bolt variklis, taigi kuom jis skiriasi nuo 6bolt variklio, kokie jo privalumai ir trukumai lyginant su 6bolt, ar vaziavime ir galioje yra kokiu nors skirtumu?
Colt C53A Targa - GTi 4g67 100Kw - sold
1G '94 DSM GS+T - in po presas
Colt '05 cz3 1,3 70kw
Colt '94 CA0 1,6 83kw daily car/ (turbo project coming...)
http://www.temis.lt/

Vartotojo avataras
egisas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4746
UžsiregistravoCOLON 2004 09 09, 03:00
MiestasCOLON Palanga

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas egisas » 2007 12 04, 14:04

6 bolt varikliai yra patvaresni geresnes medziagos ar kazkas tokio, Micius gal daugiau paaiskins. O vadinami jie del smagracio tvirtinimo varztais 6 ar 7.
Paveikslėlis
'91 eclipse GST
'01 PS GTI
'03 307SW HDI

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2007 12 04, 14:12

Na, savo charakteristikom, tie varikliai vienodi, tiek AG, tiek ir Nm. Seip, 6 bolt - senesnis variklis, 7 bolt - naujesnis. Kalbant apie atmosferkas, tai is principo px kuris variklis, abu laiko normaliai, tik gal kai kuriu daliu 7 bolt lengviau rast, nors nebutinai. Kalbant apie turbinkes, tai 7 bol isryskejo tokia problema, kaip "crankwolkas" - isimala alkuninio pgrindiniai indeklai, krenta tepalo spaudimas ir t.t. Si problema buvo ispresta gamykliskai tik apie 98 metus. 7 bol skiriasi nuo 6 bolt, kaip egisas minejo, smagracio tvirtinimo prie alkunio varztu skaiciumi. Be to, ejo kitokie stumokliai, alkiuninis svaistikliai ir aisku indeklai. Taip pat pas 7 bol jau kitoks pagrindinio dirzo hidroitempejas. 6bol variklio svaistiklai yra stambesni, ir manoma, atlaiko daugiau AG, bet is kitos puses, 7 bol lengvesni, smulkesni, tai ne tokie atsparus dideliem AG, bet su jais lengviau "isisuka" variklis. Nzn, ka dar ten idomaus apie juos butu galima pasakyt :) Galvos is principo vienodos eina ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Tomas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 847
UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 09:18
MiestasCOLON Šiauliai

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Tomas » 2007 12 04, 14:35

As siokios tokios info radau, pabandysiu papildyti.

Buvo du 1G stiliai. "1GA" modeliai 1990-1991 rodytas pasirodo priekinių žibintų žibintas ir "6 skląsčių" variklis.
"6 skląsčių" variklis, pastatytų prieš balandį 1992, siejasi su numeriu skląsčių, jungiančių smagratį prie alkūninio veleno. Visi 1G, pastatyti po balandžio 1992, gavo laisvesnį "7 skląsčių" variklį, pasiskolintą iš 1992 Mitsubishi Ulono Evolution ir 7 skląsčių alkūninį veleną. 6 skląsčių variklius įvertina jų įspūdingam gebėjimui atlaikyti didelius kiekius didėjimo dėl tvirtesnės švaistiklių ir alkūninio veleno kombinacijos.
Mitsubishi Eclipse, 94'

Vartotojo avataras
Falk3n
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1434
UžsiregistravoCOLON 2006 07 11, 13:28
AutomobilisCOLON e46 328i
MiestasCOLON Alytukas

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Falk3n » 2007 12 04, 14:36

Dar karteriu forma 6bolt ir 7bolt skiriasi, nors tai skirtumo ir nesudaro beveik jokio :roll:
'99 Bmw 328i blackbitch
'97 Audi A4 TDI avant SOLD
'98 Audi A4 TDI some fast traktor... PARTED OUT
'92 Mitsubishi Eclipse 1G black SOLD

Vartotojo avataras
Falk3n
Dalyvis
PranešimaiCOLON 1434
UžsiregistravoCOLON 2006 07 11, 13:28
AutomobilisCOLON e46 328i
MiestasCOLON Alytukas

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Falk3n » 2007 12 04, 14:39

Tomas rašėCOLONAs siokios tokios info radau, pabandysiu papildyti.

Buvo du 1G stiliai. "1GA" modeliai 1990-1991 rodytas pasirodo priekinių žibintų žibintas ir "6 skląsčių" variklis.
"6 skląsčių" variklis, pastatytų prieš balandį 1992, siejasi su numeriu skląsčių, jungiančių smagratį prie alkūninio veleno. Visi 1G, pastatyti po balandžio 1992, gavo laisvesnį "7 skląsčių" variklį, pasiskolintą iš 1992 Mitsubishi Ulono Evolution ir 7 skląsčių alkūninį veleną. 6 skląsčių variklius įvertina jų įspūdingam gebėjimui atlaikyti didelius kiekius didėjimo dėl tvirtesnės švaistiklių ir alkūninio veleno kombinacijos.
Geras vertimas :lol: :hahaha: :thumbsup:
'99 Bmw 328i blackbitch
'97 Audi A4 TDI avant SOLD
'98 Audi A4 TDI some fast traktor... PARTED OUT
'92 Mitsubishi Eclipse 1G black SOLD

Vartotojo avataras
Nowone
Dalyvis
PranešimaiCOLON 840
UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
AutomobilisCOLON evo V
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Nowone » 2007 12 04, 15:07

7 bolt atmosferiniai dar turi tepalo purkstukus ant svaistikliu (gal ne visi, tixliai nzn) bei skiriasi ju CAS davikliai. Visa kita jau paminejo kolegos. Is praktikos, turejau 6 ir 7 bolt atmosferinius variklius, negaleciau pasakyt, kad jaustusi koks galios skirtumas. Kadangi teko patirt "crankwalka", dabar surinkineju 6 bolt varikli.

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2007 12 04, 15:37

7 bolt variklis kaip pats is saves nera kaltas del cranko cia esme yra del sankabos todel pas 1g kranku nebuna bet uztai ana turi labai nekaip veikiancias pavaras

jis pasitaiko tik pas 2g ir tai pagrinde pas awd versijas o fwd buna irgi bet tik 2gA versijos ir kaikuriuosia 2gB

kaip bebutu as buciau uz gerai surinka 7boltu variklis nes jis kaip bebutu naujesnis o galva reiktu deti nuo senesnio nes tada galima degima reguliuot rankom
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2007 12 04, 15:51

Nu cia nesutinku, kur yra esme riebiau ;) kaip tik esmes yra chujo..i paskaiciuotame bloke/indekluose/alkuniniame, nes nelaiko tenai, o ne sankaboje. Veliau butent ta vieta ir patobulino, o ne sankaba. "Didesne" sankaba, tik "isryskino", kur beda.
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Matosas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 14583
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
MiestasCOLON Sostinė
CONTACTCOLON

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Matosas » 2007 12 04, 16:07

galiam ir aš :blabla:
7 boltų blokai irgi skiriasi, būtent iki restyliniai yra sukonstruoti silpniau, arba kitaip sakana nepritaikyti stipresnei sankabai, iš esmės gi alkūniai yra vienodi skiriasi tik indėklai ir blokas, todėl mano nuomone sustiprinta yra pati konstrukcija ir geriau apgalvota jos konstrukciniai sprendimai, nes abejoju ar keitė patį bloko lydinį :wink:
o dėl motorų 7bolt ar 6 bolt tai (jei apie 1g) patarčiau tikrai geriau imti naujesnį 7 boltinį motorą, o apie 2g irgi porebuild'inį var. 2gb (ypač kalbant apie AWD) nes ten jau gamykloje išspresta crankwalko problema
o daugiau šituose motoruose skirtumo kaip ir nelabai yra
1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis

Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2007 12 04, 16:39

nu miciau suitinku tik tiek kad pas ta 2ga varikli kiek as skaites prasiskaiciavimas yra tvirtinime indeklu ir regis pagal standarta jie per dideli

bet pas 1g 7 bolt variklis neturi jokio cranko todel sakyt kad va 7bolt tai jau negerumas :wink:


siaip kuris variklis geresnis mum kaip paprastiems mirtingiems manau labai gerai apsprestu elektronine dalis nes gelezis ji ir lieka gelezis o jau elektra ir jos gedimai dazniausi va kur suo pakastas siaip kaip akmeni i 6 bolt varikli galima paminet laisvas apsukas ;) pas 2g pasitaiko bet retas atvejis beto 2g variklis turi kitokius knock + veleno padeties matavimo sprendimus

zinoma abu varikliai turi ta jobana balancyro dirza :D :D
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2007 12 04, 16:46

Tai jo, bet as ir netvirtinu, kad kazkuris geresnis is ju :) Seip, 7 bolt yra naujovishkesnis, tai teorishkai turetu buti labiau "advanced". Na o del laisvu apsuku, tai cia velgi, pas 1G 7bolt ji labai dazna problema ;) Pas 2G jau gal ir ne :) O kadangi praso zmogas skirtumu, tai mes ju ir pavardinom, ir seip pasakem kazkokius +/- kiekvieno , ir visi savotiskai teisus ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
performancas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 824
UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 22:10
AutomobilisCOLON 1g DSM Performanced :)
MiestasCOLON Anyksciai - Vilnius

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas performancas » 2007 12 04, 21:19

aisq :wink: lb dekui vyrai uz issamius kiekvieno ziniu pateikimus :wink: dabar jau supratau kame ce reples :) tik dar vienas klausimelis iskilo: nukeles galva pamaciau kad galva prie bloko prisisuka su gan plonais varztais kuriu galvutes yra 12mm ir 12 briaunu, kaip teko pastebeti 6boltu variklio galvute prisisuka su gerokai storesniais varztasi kuriu galvutes yra 10mm sesiakampis(vidinis). pabandzius i bloka isukt ta storesni varzta pamaciau kad bloke yr adu sriegiai: giliau tas kur ir sukasi tie 12mm 12 briaunu ploni varztai, o auksciau tas sriegis i kuri galima isukti senuosius storesnius varztus 8O taigi klausimelis toks gal geriau tada verta sukti tuos senus varztus nuo 6bolt, nes bent jau man tai jei atrodo daug patikimesni ir tvirtesni, nei tie nauji :roll:
Colt C53A Targa - GTi 4g67 100Kw - sold
1G '94 DSM GS+T - in po presas
Colt '05 cz3 1,3 70kw
Colt '94 CA0 1,6 83kw daily car/ (turbo project coming...)
http://www.temis.lt/

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2007 12 04, 21:53

Hmmm, idomus klausimas :D Seip tai tiesa, kad i 6 bolt ejo trumpesni bet storesni (12mm) galvos varztai, o i 7 bolt ilgesni bet plonesni (11 mm). Logiskai mastant, storesnis gal ir tvirtesnis, bet... pvz. i EVO 8 ejo lygiai tokie pat varztai, kaip i 7 bolt eclipso variklius. Taip kad sprest tau ko gero, kas geriau ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Re: del 6 ir 7bolt varikliu

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2007 12 04, 22:16

man regis cia ne turba tai kad galva nukels jokio streso taip kad geriau pora gramu sutaupyt bent geriau trauks :D
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

BUTTON_POST_REPLY