BUUUMMM akmuo į Mitsubishi daržą....
ParašytasCOLON 2005 02 25, 12:30
Kaip ir OT...bet čia gi rašoma apie viską kas nors vienu varžteliu susiję su mitsubishi...
nukopinau iš autobanginių:
Ką darytumėt, jei jūsų spindintis ir dar gamykliniais dažais kvepiantis "Mičas", tiksliau "Mitsubishi Outlander", vieną dieną imtų ir subyrėtų. Trakietis verslininkas Tomas Bareika spjaudosi ir dievagojasi, kad "Mičo" daugiau gyvenime nepirks.
Nemeilė tarp šio automobilio ir Tomo įsižiebė po daugiau kaip pusmečio draugystės. Prieš pat švento Valentino dieną, važiuodamas iš savo sodybos verslininkas taip įsirausė į pusnis, kad sudegė "Mitsubishi Outlander" sankaba. "Pirkom automobilį – visureigį, negalvojom, kad tokioj situacijoj pradės degti sankaba",- stebisi verslininkas.
Šiap taip kaimynų padedamas išsikapstęs iš pusnies, su sučirškinta sankaba Tomas dar sugebėjo grįžti iki namų, tačiau sankaba visgi supleškėjo taip, kad Outlanderis toliau vežti savo šeimininką griežtai atsisakė. Penkiolikos metų vairavimo stažą turintis, anksčiau taksistu dirbęs verslininkas tikina, kad sankabos tikrai specialiai nedeginęs, kita vertus, jei perki visureigį tai ir nori, kad šis elgtųsi kaip visureigis. Pardavimo salone trakietis sako buvo nusižiūrėjęs kitokį "Mitsubishi" – "Pajero", bet jį perkalbėjo ir įtikino nusipirkti kitą visureigį – "Outlander".
Pirkdamas naująjį automobilį verslininkas tikėjosi, kad galės juo pasitikėti, nuvažiuoti ne tik iki savo sodybos, bet ir išvažiuoti į užsienį. Juolab, kad ir lietuviškoje "Mitsubishi" interneto svetainėje šis modelis pristatomas kaip maloniai įžūlus visureigis, su kuriuo jums atviri visi keliai. Be to, keista, kad sankaba sudega dar garantiją turinčiam automobiliui.
"Priklauso nuo sąlygų kaip važiuoji: reikia su protu, tai nėra bekelės visureigis, be to, jis užklimpęs galėjo skambinti pagalbai, ir jį būtų ištempę", - tvirtina "Mitsubishi" automobiliais prekiaujančios bendrovės direktorius Audrius Sinkevičius.
Verslininkas taip ir padarė, kreipėsi į nemokamą techninės pagalbos servisą, tačiau šie net nepajėgė nuvažiuoti iki "Outlander", vilkikas užklimpo pats. Techninės pagalbos darbuotojai sako, kad "Outlander" atrodė apgailėtinai, mat eksplatuotas ekstremaliomis sąlygomis, galbūt užklimpęs stovėjo ne vieną dieną.
Paties savininko ištrauktą visureigį techninės pagalbos darbuotojai kitą dieną pristatė į servisą, tačiau automobilio garantija sankabai, pasirodo, negalioja. Be to, "Mitsubishi" pardavėjai Lietuvoje sako, kad tam, kad patikrintų automobilį, reikia raštiško savininko sutikimo, o šis, neva, vengiąs susitikimų. Verslininkas tikina, kad tai – netiesa, ir į "Mitsubishi" atstovybę jis skambina kiekvieną dieną.
Audrius Sinkevičius tikina, kad atliktos apklausos duomenimis "Outlander" modeliu patenkinti 97 proc. klientų ir šis atvejis – išskirtinis, vadovas dar nežino, ar apmokės už sudegintą sankabą, bet tikina, kad kol kas sunku pasakyti.
Naująjį "Outlander" išbandėme ir mes. 10 metų vairavimo stažą turintis straipsnio autorius užklimpo pakankamai greitai, automobiliui akivaizdžiai trūksta galios ir arklio jėgų, todėl prie mažesnių apsukų jis iš karto gęsta, prie didesnių - klimpsta. Ir nors visureigis nuolat keturiais ratais varomas, nėra pažemintos pavaros. Už vairo sėdus 20 metų patirtį turinčiam vairuotojui, situacija pagerėjo kone dvigubai, tačiau taip pat laikinai, "Mičas" sėdo, nors ir vėliau. Toliau eksperimentą tęsti bijojome. Pridursime, kad sniego tikrai nebuvo iki automobilio langų. VGTU docentas stebisi, kad sankaba tarnavo taip trumpai. "Tikrai keista, nes šiaip neturėtų būti, nes jei sankaba originali, ji, kaip visos originalios detalės, tarnauja ilgiau, nei jau keistos. Keista, kad sankaba sudilo", stebėjosi VGTU automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas.
Trakietis verslininkas Tomas Bareika žada sankabą remontuotis už savo pinigus, bet teisybės ieškos ir toliau, darys ekspertizę, ar automobilio sankaba atitinka jo modelį. "Mitsubishi Outlander", nepaisant visos reklamos – tik parketinis visureigis nesutvertas kaimo keliams.
"Keliai.Mašinos.Žmonės." sekmadienį 17.00 val. ir ketvirtadienį 23.25 val. per LTV
nukopinau iš autobanginių:
Ką darytumėt, jei jūsų spindintis ir dar gamykliniais dažais kvepiantis "Mičas", tiksliau "Mitsubishi Outlander", vieną dieną imtų ir subyrėtų. Trakietis verslininkas Tomas Bareika spjaudosi ir dievagojasi, kad "Mičo" daugiau gyvenime nepirks.
Nemeilė tarp šio automobilio ir Tomo įsižiebė po daugiau kaip pusmečio draugystės. Prieš pat švento Valentino dieną, važiuodamas iš savo sodybos verslininkas taip įsirausė į pusnis, kad sudegė "Mitsubishi Outlander" sankaba. "Pirkom automobilį – visureigį, negalvojom, kad tokioj situacijoj pradės degti sankaba",- stebisi verslininkas.
Šiap taip kaimynų padedamas išsikapstęs iš pusnies, su sučirškinta sankaba Tomas dar sugebėjo grįžti iki namų, tačiau sankaba visgi supleškėjo taip, kad Outlanderis toliau vežti savo šeimininką griežtai atsisakė. Penkiolikos metų vairavimo stažą turintis, anksčiau taksistu dirbęs verslininkas tikina, kad sankabos tikrai specialiai nedeginęs, kita vertus, jei perki visureigį tai ir nori, kad šis elgtųsi kaip visureigis. Pardavimo salone trakietis sako buvo nusižiūrėjęs kitokį "Mitsubishi" – "Pajero", bet jį perkalbėjo ir įtikino nusipirkti kitą visureigį – "Outlander".
Pirkdamas naująjį automobilį verslininkas tikėjosi, kad galės juo pasitikėti, nuvažiuoti ne tik iki savo sodybos, bet ir išvažiuoti į užsienį. Juolab, kad ir lietuviškoje "Mitsubishi" interneto svetainėje šis modelis pristatomas kaip maloniai įžūlus visureigis, su kuriuo jums atviri visi keliai. Be to, keista, kad sankaba sudega dar garantiją turinčiam automobiliui.
"Priklauso nuo sąlygų kaip važiuoji: reikia su protu, tai nėra bekelės visureigis, be to, jis užklimpęs galėjo skambinti pagalbai, ir jį būtų ištempę", - tvirtina "Mitsubishi" automobiliais prekiaujančios bendrovės direktorius Audrius Sinkevičius.
Verslininkas taip ir padarė, kreipėsi į nemokamą techninės pagalbos servisą, tačiau šie net nepajėgė nuvažiuoti iki "Outlander", vilkikas užklimpo pats. Techninės pagalbos darbuotojai sako, kad "Outlander" atrodė apgailėtinai, mat eksplatuotas ekstremaliomis sąlygomis, galbūt užklimpęs stovėjo ne vieną dieną.
Paties savininko ištrauktą visureigį techninės pagalbos darbuotojai kitą dieną pristatė į servisą, tačiau automobilio garantija sankabai, pasirodo, negalioja. Be to, "Mitsubishi" pardavėjai Lietuvoje sako, kad tam, kad patikrintų automobilį, reikia raštiško savininko sutikimo, o šis, neva, vengiąs susitikimų. Verslininkas tikina, kad tai – netiesa, ir į "Mitsubishi" atstovybę jis skambina kiekvieną dieną.
Audrius Sinkevičius tikina, kad atliktos apklausos duomenimis "Outlander" modeliu patenkinti 97 proc. klientų ir šis atvejis – išskirtinis, vadovas dar nežino, ar apmokės už sudegintą sankabą, bet tikina, kad kol kas sunku pasakyti.
Naująjį "Outlander" išbandėme ir mes. 10 metų vairavimo stažą turintis straipsnio autorius užklimpo pakankamai greitai, automobiliui akivaizdžiai trūksta galios ir arklio jėgų, todėl prie mažesnių apsukų jis iš karto gęsta, prie didesnių - klimpsta. Ir nors visureigis nuolat keturiais ratais varomas, nėra pažemintos pavaros. Už vairo sėdus 20 metų patirtį turinčiam vairuotojui, situacija pagerėjo kone dvigubai, tačiau taip pat laikinai, "Mičas" sėdo, nors ir vėliau. Toliau eksperimentą tęsti bijojome. Pridursime, kad sniego tikrai nebuvo iki automobilio langų. VGTU docentas stebisi, kad sankaba tarnavo taip trumpai. "Tikrai keista, nes šiaip neturėtų būti, nes jei sankaba originali, ji, kaip visos originalios detalės, tarnauja ilgiau, nei jau keistos. Keista, kad sankaba sudilo", stebėjosi VGTU automobilių transporto katedros docentas Saugirdas Pukalskas.
Trakietis verslininkas Tomas Bareika žada sankabą remontuotis už savo pinigus, bet teisybės ieškos ir toliau, darys ekspertizę, ar automobilio sankaba atitinka jo modelį. "Mitsubishi Outlander", nepaisant visos reklamos – tik parketinis visureigis nesutvertas kaimo keliams.
"Keliai.Mašinos.Žmonės." sekmadienį 17.00 val. ir ketvirtadienį 23.25 val. per LTV