Kaip pareguliuoti Colt 1,3 variklio išvystomą momentą?
ParašytasCOLON 2007 08 24, 01:47
Hi!
Vienžo, problema daugiau teorinė, negu praktinė, nes nzn ką daryt: yra nuliovas Coltas 1,3 ltr benz. (toks, kokį šiemet AutoVytaras stumdo ir kabina visiem makaronus). Taigi, pagal aprašymą, tokio Colto sukimo momentas ~100 Nm prasideda kažkur nuo ~2000 rpm, po to labai nežymiai auga iki ~4000 rpm, tada staigiai pašoka iki ~125 Nm ir po to jau nebedidėja (netgi truputį krenta) iki pat leistinos ribos ~6000 rpm. Važiuojant lygiu geru keliu 4 pavara viskas taip ir jaučiasi - nuo 50 iki kokių 90 km/h rieda tyliai, lengvai, bet dinamikos jokios aišku nėra ir būti negali
. Kai įsibėgėja virš 100, tai ir lenkti jau normaliau būna, ir 5 pavarą įsimetus jau važiuoti galima... Bet va yra problema - pajudant iš vietos, jeigu biški nepergazuoji, arba jeigu prieš kalną sustojęs vėl pajudi ir neuzspaudi gazo - lb žiauriai trūksta jėgos, staigiai gęsta ir stoja kaip su kuolu prikaltas, o tai labai nemalonu pačiam ir nekaip iš šalies atrodo.
Senais laikais 1,3 ltr kibirų karbams tai paprastas dalykas - nustatydavau didesne tuščia eiga taip apie 1000 rpm ir patvarkydavau ekonostato vėlinimą mechaniškai, kad neklibėtų, kad spyruoklė gera būtų, etc, ir budavo zjb, imdavo 1 begiu kaip bitute, net gazo prispaust beveik nereikedavo.
Dabar, ką daryt su tuo Coltu tai tiesiog nebeišgalvoju - pavara elektroninė, daviklių visokių prikišta ir neturiu anei žmoniško aprašymo, anei schemos, nieko, ir nzn, ką ir kaip daryt, kad padidint tą sukimo momentą mažųjų apsukų srityje, žinoma, pralošiant kitame diagramos gale (bet man nesvarbu, leistinų greičių neviršiju
). O va mieste tūpčioti ar kur kalnuose keliauti - didesnis momentas apatinėje dalyje oi kaip reikalingas!
Gal galit ką nors tolkovo patarti, nes kai nuvažiavau į micų servisą Klp, tai ten tooooookie moliai dirba, sako nieko negalim, o patys net kapoto atidarę nebuvo. Buvau ir pas Bošo motoristus, tai sako, viska galėtumem padaryt, vos ne dragini varikli sureguliot, bet nekišim nagų, kol dar tas garantinis. Tiesa, dar sake, kad už 5-6 kLt galėtų įstatyt originalų booster'i, bet abejoju ar jis ką čia pagelbėtų, nes yra skirtas galios padidinimui kaip tik didesniųjų greičių diapazone. ??????????????????
Vienžo, problema daugiau teorinė, negu praktinė, nes nzn ką daryt: yra nuliovas Coltas 1,3 ltr benz. (toks, kokį šiemet AutoVytaras stumdo ir kabina visiem makaronus). Taigi, pagal aprašymą, tokio Colto sukimo momentas ~100 Nm prasideda kažkur nuo ~2000 rpm, po to labai nežymiai auga iki ~4000 rpm, tada staigiai pašoka iki ~125 Nm ir po to jau nebedidėja (netgi truputį krenta) iki pat leistinos ribos ~6000 rpm. Važiuojant lygiu geru keliu 4 pavara viskas taip ir jaučiasi - nuo 50 iki kokių 90 km/h rieda tyliai, lengvai, bet dinamikos jokios aišku nėra ir būti negali

Senais laikais 1,3 ltr kibirų karbams tai paprastas dalykas - nustatydavau didesne tuščia eiga taip apie 1000 rpm ir patvarkydavau ekonostato vėlinimą mechaniškai, kad neklibėtų, kad spyruoklė gera būtų, etc, ir budavo zjb, imdavo 1 begiu kaip bitute, net gazo prispaust beveik nereikedavo.
Dabar, ką daryt su tuo Coltu tai tiesiog nebeišgalvoju - pavara elektroninė, daviklių visokių prikišta ir neturiu anei žmoniško aprašymo, anei schemos, nieko, ir nzn, ką ir kaip daryt, kad padidint tą sukimo momentą mažųjų apsukų srityje, žinoma, pralošiant kitame diagramos gale (bet man nesvarbu, leistinų greičių neviršiju

Gal galit ką nors tolkovo patarti, nes kai nuvažiavau į micų servisą Klp, tai ten tooooookie moliai dirba, sako nieko negalim, o patys net kapoto atidarę nebuvo. Buvau ir pas Bošo motoristus, tai sako, viska galėtumem padaryt, vos ne dragini varikli sureguliot, bet nekišim nagų, kol dar tas garantinis. Tiesa, dar sake, kad už 5-6 kLt galėtų įstatyt originalų booster'i, bet abejoju ar jis ką čia pagelbėtų, nes yra skirtas galios padidinimui kaip tik didesniųjų greičių diapazone. ??????????????????