Puslapis 14

protingai parinkta sport ismetimo sistema

ParašytasCOLON 2007 08 22, 23:03
performancas
sveiki, gal kas isivizduoja, kaip padaryti normalia sport ismetimo sistema :roll:
esme tame kad ne vien tik grsas butu ale sortinis bet ir naudos is tos sistemos butu kazkiek :twisted:
zodziu domina tokie klausimai:
1)koks turi buti ismetimo vamzdzio diametras, ir pagal ka jis yra parenkamas?
2) pagal ka yra apskaiciuojamas rezonatoriaus diametras ir ilgis? (kalba eina apie graiztini rezonatoriu)
3) kaip parinkti galini bakeli ar jis turi itakos engine performance, ir kaip perkant zinoti ar jis reks kaip nesveikas ar tik pazemins garso tona?
4) kur visa tai galima nupirkti ir kiek galima uz tai moketi :roll: (tik detales, be darbu)

ParašytasCOLON 2007 08 22, 23:37
Riebus
pas tave turbo ar ne jei ne tai geriausia ta kuria paskaiciavo gamykloje o jei netenkina taves tai bandyk gal rasi kokia programa

ParašytasCOLON 2007 08 22, 23:59
performancas
Riebus rašėCOLONpas tave turbo ar ne jei ne tai geriausia ta kuria paskaiciavo gamykloje o jei netenkina taves tai bandyk gal rasi kokia programa
tai pas mane gi colt c50 GTi 1.8 :D gal tui minciu is kur ta pragrama gaut?

ParašytasCOLON 2007 08 23, 02:00
fazas
kas sake kad geriausia stock? :wink: gi atmosferkiu ir yra arkliu pakelimas lengiwiausias geras salto oro paemimas ir geras ismetimas :wink:

ParašytasCOLON 2007 08 23, 04:47
LtuDsm
dek visa nuo kolektoriaus iki katalizatoriaus 5.08 cm,nuo katalizatoriaus iki pat galo 6.35 cm vamzdi. o bacioka dek ,kad iejimas butu 6.35 cm o isejimas jau nuo pacio noro,shiaip 11.5 cm patarciau ir atrodo gerai ir nezviegia stipriai.Pats i savo nauja projecta neseniai isidejau 7.6cm nuo turbinos iki pat galo vamzdi,nera nei katalizatoriaus nieko,tiesus vamzdis,o duslerke tai dejau "megan Racing" iejimas 7.6 cm o isejimas 12.7 cm,trauka jauciasi tikrai geriau, na nezinau kaip ant colto bet skirtuma dideli turetum pajusti

ParašytasCOLON 2007 08 23, 08:18
Matosas
na šiaip dėl GTi tai MarkOH, Donix arba Trachtibidach galėtų papasakoti geriau jie sau susidėję buvo, ir kažkur dar MarkOH rašė koks bakelis geriausia jam patiko.

dėl išmetimo diametro didinimo atmosferikui be didesnių ag kėlimo modų galima labai ginčytis, aš šiaip pasilikčiau prie riebalo nuomonės nes išmetimas tau pridės ~ max 10ag (čia kartu su paėmimu) taip kad didinant arklius iki ~150 ag didesnio diametro vamzdžio virinti neapsimoka, nes vamzdžio diametras didinamas norint palengvint dujų išmetimą keliant ag virš 200 ir pan. žodžiu ne tie masteliai

o išmetimas atmosferikui paprastos schemos vietoj katalizatoriaus rezonatorius (vėlgi abejoju ar labai didelę reikšmę turės jo ilgis keli +/-cm) ir bakelis kurio įėjimas nebūtų mažesnis negu vamzdžio D

dėl kriokimo esu pastebėjas tik tiek kad tie lenkiški bačiokai kurie parduodami gariūnuose su raudonais logo kuriuos ypatingai pamilę audzy ir golp skleidžia tikrai negražų garsą, o JDM'iniai malonų žemą (vėlgi skonio reikalas),o garso žemumas priklauso nuo bakelio ilgio :wink:

tai tiek reziumuojan :arrow: dėkis rezonatorių, bakelį ir pasidaryk šaltą oro paėmimą su normaliu sport filtru ir pats pamatysi ką išgausi

ParašytasCOLON 2007 08 23, 10:33
Riebus
mano galva tai zaistis su atmosferiko ismetimu tikrai neverta va pats uzsidejau bakeli bet labai ilga, masina isvis iki 3 nevalina visi niutonai i virsu susoko

as zinoma toi srity nekertu labai, bet pagal esamas zinias tai teoriskai dujos iseinancios is variklio yra siek tiek pristabdomos, o paskiau issukamos kas duoda efekta kaip reaktyviniuose varikliuose, o jei ikalsi dideli vamzdi manau pasekoje bus tas pats kas man ant zemu neis visai ant aukstu eis geriau

ar tau to reikia spresk pats nes pastoviai vazinet aukstom ir nuo sankrizu gadint sankaba ka as daba ir darau pakol saltas variklis (uzsilus siek tiek pasitaiso) na kiekvienam savo man tai nepaitko bet garsas tai abibiet :lol:

o jei tu pasidarysi daugiau modu ten kitoki isiurbimo koli kitoki ismetimo velenelius pakeisi cipuosi kompa tai tada i sita visa reikala ir ismetimo sistema labai gerai isipaisys bet tikrai ne namudinemis salygomis

as matau tik viena varianta pirkti koli ir visa ismetima is firmu kurios juos jau uzpatentave ar dar kaip patikrine kur viskas paskaiciuota pagal pralaiduma ir etc zinoma tai kainuoja nemazus pinigus bet atmosferiko galios kelimas zymiai brangesnis nei turbo :arrow: :idea:

Re: protingai parinkta sport ismetimo sistema

ParašytasCOLON 2007 08 23, 10:50
Nowone
Kad butu realios naudos, reikia rimtai prie to ismetimo padirbet. Didelio efekto nebus, bet sioks toks pagyvejimas gali ir pasijaust :lol: ypac jei senas ismetimas nekox.
1) diametras ne maziau 50mm (vidinis), vamzdis plonasienis, 1.5-2mm sieneles, geriausia nerudyjancio plieno. Parenka ji pagal galia arba turi, cia parinktas pagal galia.
2) diametras pagal ismetimo vamzdi, ilgis kaip gamyklinio katalizatoriaus
3) kadangi nori naudos is ismetimo, geriausias pasirinkimas butu taip vadinami free flow laisvo ismetimo bakeliai. garsas bus ispudingas, bet yra toks dalykas silenceris, isikisa i bakelio antgali ir puikiai slopina garsa (bei ismetima) labai paprasta isimt ir idet. Kaune tokiais pigiais bakeliais prekiauja.
4) vamzdziais prekiauja labai daug kas (lytagra, karusele, metalo prekyba, etc.), tarkim diezas dar ir islanxtyt galetu 50mm vamzdi, turi jie ir rezonatoriu man rodos. Turint omeny, kad reikes lanxtyt vamzdzius, juos virint, daryt tvirtinimus, bei visa tai sumontuot, tex uz viska moket.

Butinai laikytis gamyklinio ismetimo konstrukcijos, tuo paciu stengiantis daryt kuo maziau lenkimu ir astriu kampu.

ParašytasCOLON 2007 08 24, 00:39
performancas
tai kiek supratau diametro daugiau 55 vidinio didint neapsimoka ir net nepatartina bet visgi dar lieka pagrindinis ir esminis klausimas koki rezonatoriu statyt :roll: sakykim imam 55mm rezonatoriu graiztini, ir tada jau darosi nebeaisq koki jo ilgi pasirinkt, nes kiek suprantu tai turi ytakos ismetimui.
kitas ramybes neduodantis galvosukis: kas girdrdejo kaip pas donixa dirbo tas jo coltas GTi ar labai garsiai baube, nes man kiekviena savaitgali tenka nuvazuouti panasisi po 240km autostra, o jai as vaziuoju 140km/h tai pa smane abarotai motoro buna apie 4.7k rpm tai jaigu tas jo ismetimas labai garsisi baube tai jauciu kad as arba apkursiu arba isprotesiu su tuo ismetimu :D tai vat jai kas girdejot kaip jis dirbo (donix colt GTi)tai parasykit svo nuomone apie jo skleidziama variklio garsa :!: iskarto lb dekui visiems :wink:

ParašytasCOLON 2007 08 24, 00:47
Nowone
performancas rašėCOLONtai kiek supratau diametro daugiau 55 vidinio didint neapsimoka ir net nepatartina bet visgi dar lieka pagrindinis ir esminis klausimas koki rezonatoriu statyt :roll: sakykim imam 55mm rezonatoriu graiztini, ir tada jau darosi nebeaisq koki jo ilgi pasirinkt, nes kiek suprantu tai turi ytakos ismetimui.
kitas ramybes neduodantis galvosukis: kas girdrdejo kaip pas donixa dirbo tas jo coltas GTi ar labai garsiai baube, nes man kiekviena savaitgali tenka nuvazuouti panasisi po 240km autostra, o jai as vaziuoju 140km/h tai pa smane abarotai motoro buna apie 4.7k rpm tai jaigu tas jo ismetimas labai garsisi baube tai jauciu kad as arba apkursiu arba isprotesiu su tuo ismetimu :D tai vat jai kas girdejot kaip jis dirbo (donix colt GTi)tai parasykit svo nuomone apie jo skleidziama variklio garsa :!: iskarto lb dekui visiems :wink:
IMO 50mm bus pats tas. Del rezonatoriaus jau rasiau, ir kolegos rase.
Nera ten stebuklu, galia nedidele, atitinkamai ir rezonatorius.
Del garso, tai laisvas ismetimas niekada nebus tylus. Kuom tau negerai bakelis su silenceriu? Pats naudojau juos ant n/a ir turbo varikliu, galiu pasakyt, kad pasiteisina ir net labai, ypac tolimose kelionese. Va toks daiktas isikisa i bakeli:
Paveikslėlis

ParašytasCOLON 2007 08 24, 10:37
Matosas
:D na dėl silencerių tai aš visom 4 už, nes po kelionės į GM manau Jarka man būtų jį nupirkes ir padovanojes :lol: , nusipirkčiau tiesa pasakius ir pats, tik tiek kad nesidomėjau ar juos atskirai parduoda ir kur jų gauti, nowone jei ką žinai mestelk į PM ačiū, tai va gryžtant prie temos ar verta dėti silencerį, tai performancas galėsiu kada pavežti pasėdėsi viduj pats apsispresi :lol:

ilgom kelionėm jis manau būtinas :wink:

ParašytasCOLON 2007 08 24, 10:56
Drumbash
ghm, silenceris tai diametro mazinimas arba skyles uzkisimas, Matosai isidek toki i talona ir pasivazinek 500km :wink: turbai bus labai labai sveika :wink:

Kas liecia Colt'a tai jei desi dydeli diametra, visi niutonai pasoks i virsu, ant zemu nevalins, o ant aukshtu bus gal ir smagiai nes surinks apsuka greiciau + max greitis bus didesnis :) o kauks nezmoniskai ! deti pora rezonatoriu kaip minimum...

ParašytasCOLON 2007 08 24, 11:18
Micius
Drumbash rašėCOLONghm, silenceris tai diametro mazinimas arba skyles uzkisimas, Matosai isidek toki i talona ir pasivazinek 500km :wink: turbai bus labai labai sveika :wink:
Tada vapros na zacypku, tipo stock'ine "plona" ismetimu sistema su visais bakeliais, katalyzais ir kitais sh., bus pralaidesne, nei kad tiesus full 3" ismetimas nuo pat turbos, free flow bakelis ir tik sailenceris gale? :roll: (aisku nekalbu apie tpki varianta, kur sailenceryje skyle yra 1cm diametro ir kt. krastutinumus)
P.s. o jei i tem griztant, cia kalba apie atmosferika, tai anem aisku poveikis turbai ne prie ko ;)

ParašytasCOLON 2007 08 24, 12:03
Riebus
Micius rašėCOLON
Drumbash rašėCOLONghm, silenceris tai diametro mazinimas arba skyles uzkisimas, Matosai isidek toki i talona ir pasivazinek 500km :wink: turbai bus labai labai sveika :wink:
Tada vapros na zacypku, tipo stock'ine "plona" ismetimu sistema su visais bakeliais, katalyzais ir kitais sh., bus pralaidesne, nei kad tiesus full 3" ismetimas nuo pat turbos, free flow bakelis ir tik sailenceris gale? :roll: (aisku nekalbu apie tpki varianta, kur sailenceryje skyle yra 1cm diametro ir kt. krastutinumus)
P.s. o jei i tem griztant, cia kalba apie atmosferika, tai anem aisku poveikis turbai ne prie ko ;)
as tai isvis nematau bedos del sailencerio nes kaip zinoma tubrai blogai kai ismetimo dujos suka sparnuote o uzsidarius sklende ir nera bovo stabdo kita sparnuote to pasekoi turba plesoma

o su sailenceriu is sistemos dujos pasalinamos leciau ir turba suksis leciau nuo to tik trauka bus blogesne bet ar tai itakos turbina labai abejoju

ParašytasCOLON 2007 08 24, 12:32
Matosas
na dėl silencerio tai man irgi klausimas tuomet, koks gi skirtumas jei aš nedraskau auto aukštom apsukom (nes jį tarkim deduosi tik ilgom kelionėm, kur apsisukimai būna ~3,5k-4k rpm) labai abejoju kad tai kenks turbai, juk jos visien išmetamos, tik free flow efektas dingsta ir tiek :roll: