Puslapis 1 iš 2
CIPAS
ParašytasCOLON 2007 04 30, 20:29
ARTURAS
sweiki visi. noreciau suzinoti ar eina i galanta 93 metu pabaigos ideti cipa. girdejau kad tipo reikia kompui prieda pirkti ar kaska panasaus, gal kas galite zinote daugiau. beje galantas turbo dyzelis, ir kiek gali kainuoti tas malonumas!!!
Re: CIPAS
ParašytasCOLON 2007 04 30, 21:07
Tomas
ARTURAS rašėCOLONsweiki visi. noreciau suzinoti ar eina i galanta 93 metu pabaigos ideti cipa. girdejau kad tipo reikia kompui prieda pirkti ar kaska panasaus, gal kas galite zinote daugiau. beje galantas turbo dyzelis, ir kiek gali kainuoti tas malonumas!!!
http://www.vimota.lt
ParašytasCOLON 2007 04 30, 23:16
Dzhedaj
Chipas nesideda i jokius variklius, tiesiog perprogramuojamas kompas. Mitsubishi senesni tokios galimybes neturi.
Reiketu pirkti programuojama kompa, kurio kaina butu apie 1500Lt.
Realiai ish to naudos daug nebutu, didzhiausias galios prieaugis najos kartos varikliams, su pilnai elektroniniu valdymu.
ParašytasCOLON 2007 05 01, 02:09
ProXas
Dzhedaj rašėCOLONChipas nesideda i jokius variklius, tiesiog perprogramuojamas kompas. Mitsubishi senesni tokios galimybes neturi.
Reiketu pirkti programuojama kompa, kurio kaina butu apie 1500Lt.
Realiai ish to naudos daug nebutu, didzhiausias galios prieaugis najos kartos varikliams, su pilnai elektroniniu valdymu.
manau kosmosa pakalbejai
neisizheisk (nors suprantu bus nelengva)
Paprasciausias kuro slegio ir truputelis turbo slegio padidinimas (mechaninem paprastam beraschiui suprantamom priemonem) paprastam turbo dizeliui dave LABAI dideli teigiama poveiki, taigi aishq jeigu turi atliekama 1.5Kilolita galima kreiptis i chiptuningo kompanijas, bet pats Vitoldas ish vimotos savo zhmonos Rover'iui 2.0 TDI tiesiog pareguliaves kuro siurblio spaudima ishgavo tokias fantastishkai malonias galios kreives (draugelis vazhiavo sake ne tik ant Dyno rezultatai jauciasi), kad nemanau kad verta investuoti i kompo tiuninga <aishq jeigu nesiruoshi buti greiciausias greiciausias...>

ParašytasCOLON 2007 05 01, 02:27
t-sport
o kazin aitu cipsuot colta gti 1.8 c50?
ParašytasCOLON 2007 05 01, 08:26
mpegas
ProXas rašėCOLONDzhedaj rašėCOLONChipas nesideda i jokius variklius, tiesiog perprogramuojamas kompas. Mitsubishi senesni tokios galimybes neturi.
Reiketu pirkti programuojama kompa, kurio kaina butu apie 1500Lt.
Realiai ish to naudos daug nebutu, didzhiausias galios prieaugis najos kartos varikliams, su pilnai elektroniniu valdymu.
manau kosmosa pakalbejai
neisizheisk (nors suprantu bus nelengva)
Paprasciausias kuro slegio ir truputelis turbo slegio padidinimas (mechaninem paprastam beraschiui suprantamom priemonem) paprastam turbo dizeliui dave LABAI dideli teigiama poveiki, taigi aishq jeigu turi atliekama 1.5Kilolita galima kreiptis i chiptuningo kompanijas, bet pats Vitoldas ish vimotos savo zhmonos Rover'iui 2.0 TDI tiesiog pareguliaves kuro siurblio spaudima ishgavo tokias fantastishkai malonias galios kreives (draugelis vazhiavo sake ne tik ant Dyno rezultatai jauciasi), kad nemanau kad verta investuoti i kompo tiuninga <aishq jeigu nesiruoshi buti greiciausias greiciausias...>

Tik kažin kaip dūmingumo testą TA praeis

Biški čia nusvaigai OT, nes klausimas buvo apie chiptiuningą, o pradėjai pasakoti apie siurblio reguliavimą

Aišku, jei siurblys jau padilęs, ir buvo per mažas slėgis, tai jo remontas davė gerų rezultatų
ParašytasCOLON 2007 05 01, 09:51
Roliz
nu as ant tu paprastu dyzeliu jokiu kompu nesu uzmates

sheip juos pradejo det tik i dyzel variklius su elekt. ipurskimu. taigi su chipavimu tau nieko neiseis ...
ParašytasCOLON 2007 05 01, 10:47
ProXas
mpegas rašėCOLON
Tik kažin kaip dūmingumo testą TA praeis

Biški čia nusvaigai OT, nes klausimas buvo apie chiptiuningą, o pradėjai pasakoti apie siurblio reguliavimą

Aišku, jei siurblys jau padilęs, ir buvo per mažas slėgis, tai jo remontas davė gerų rezultatų
Pirma: Dumingumo testas sakai... na Lietuvoj gyvenam - nematau problemos
Antra: Del OT tai tiesiog daviau zhmogui minciu kaip sutaupyti daug litu, o gauti gera efekta, jeigu tai yra jusu forume OT tai labai atsiprashau daugiau taip nedarysiu

Trecia: Ash nesakiau kad kuro siurblys buvo remontuotas, ash sakiau jis buvo reguliuotas, gamyklinis siurblys pajegiau daugiau negu yra sureguliuotas taigi pakelus kuro slegi rezultatai akivaizdus

ParašytasCOLON 2007 05 01, 12:30
Andriuha
Panasu kad lietuvoje visi lenktynininnininkais tapo

na kur gi jums tos galios tiek reik rodyt dragams ar cia jau kaunas - klaipeda , atidare kaip pakilimo taka bolidams...... isprotejo zmones .....

sory uz OT
ParašytasCOLON 2007 05 01, 12:44
Nasas
Andriuha rašėCOLONPanasu kad lietuvoje visi lenktynininnininkais tapo

na kur gi jums tos galios tiek reik rodyt dragams ar cia jau kaunas - klaipeda , atidare kaip pakilimo taka bolidams...... isprotejo zmones .....

sory uz OT
Andriuha ne visi masto kaip pensininkai ir ne visiems uztenka galingumo turimos masinos ir nevarom OT

galios niekada nebus per daug

ParašytasCOLON 2007 05 01, 12:59
Dzhedaj
ProXas rašėCOLONDzhedaj rašėCOLONChipas nesideda i jokius variklius, tiesiog perprogramuojamas kompas. Mitsubishi senesni tokios galimybes neturi.
Reiketu pirkti programuojama kompa, kurio kaina butu apie 1500Lt.
Realiai ish to naudos daug nebutu, didzhiausias galios prieaugis najos kartos varikliams, su pilnai elektroniniu valdymu.
manau kosmosa pakalbejai
neisizheisk (nors suprantu bus nelengva)
Paprasciausias kuro slegio ir truputelis turbo slegio padidinimas (mechaninem paprastam beraschiui suprantamom priemonem) paprastam turbo dizeliui dave LABAI dideli teigiama poveiki, taigi aishq jeigu turi atliekama 1.5Kilolita galima kreiptis i chiptuningo kompanijas, bet pats Vitoldas ish vimotos savo zhmonos Rover'iui 2.0 TDI tiesiog pareguliaves kuro siurblio spaudima ishgavo tokias fantastishkai malonias galios kreives (draugelis vazhiavo sake ne tik ant Dyno rezultatai jauciasi), kad nemanau kad verta investuoti i kompo tiuninga <aishq jeigu nesiruoshi buti greiciausias greiciausias...>

Ash kalbu ir zhmogus klausia apie kompo programavima, tu kalbi apie mechanines priemones...
ParašytasCOLON 2007 05 01, 13:00
ProXas
Andriuha rašėCOLONPanasu kad lietuvoje visi lenktynininnininkais tapo

na kur gi jums tos galios tiek reik rodyt dragams ar cia jau kaunas - klaipeda , atidare kaip pakilimo taka bolidams...... isprotejo zmones .....

sory uz OT
Ne apie lenktynes ir dragus kalbam, tiesiog turbo dizeliui labai nesunkiai galima ishgauti zhenkliai geresni sukimo momenta ir kelis ishsibegiojusius arkliapalaikius sugrazhinti i kaimene, nesuprantu kas juokingo?

ParašytasCOLON 2007 05 01, 13:01
ProXas
Dzhedaj rašėCOLON
Ash kalbu ir zhmogus klausia apie kompo programavima, tu kalbi apie mechanines priemones...
tai tokiu atveju man reiketu atskira tema pakurt, kad kazhka naudingo zhmogui patarciau ar kaip cia pas jumis?

ParašytasCOLON 2007 05 01, 13:38
Dzhedaj
Tai kam tada komentuoti mano posta, kuris visai nesusijes su tavo, ir sakyti, kad shneku vejus?

ParašytasCOLON 2007 05 01, 16:42
doncce
Tik kažin kaip dūmingumo testą TA praeis

Pas mane pati cipuota masina Vimotoj, tai kai variau TA nieks prie dumingumo neprisikabino
