Puslapis 1 iš 2
WRC
ParašytasCOLON 2005 01 21, 12:19
Dzhedaj
Startuoja siu metu pasaulio ralio chempionatas... Ar yra klube besidominchiu? Ka manot apie Mitsubishi galimybes jame? Pastaraisiais metais tikrai ne kaip sekesi, ish dalies del blogos technikos, ish dalies del prastu pilotu
Siemet tikekimes bus geresni rezultatai ir nereikes pasitraukti vidury chempionato
Monte Karlo ralio apshilimo rezultatai:
1. Francois Duvalis („Citroen“) – 5m 53,8 s;
2. Marcusas Gronholmas („Peugeot“) – 5 m 54,4 s;
3. Sebastienas Loebas („Citroen“) – 5 m 55,1 s;
4. Tonis Gardemeisteris („Ford“) – 5 m 55,3 s;
5. Gilles Panizzi („Mitsubishi“) – 5 m 57,9 s;
6. Petteris Solbergas („Subaru“) – 6 m 00,0 s;
7. Romanas Kresta („Ford“) – 6 m 01,0 s;
8. Arminas Schwarzas („Škoda“) – 6 m 01,1 s;
9. Markko Martinas („Peugeot“) – 6 m 05,4 s;
10. Stephane‘as Sarrazinas („Subaru“) – 6 m 05,4 s.
ParašytasCOLON 2005 01 21, 13:52
Matosas
bendru atveju zaviuosi rally todel cia jau man nera tokios svarbos kas laimes , tia tiesiog geras grazus sportas su daugybe unikaliu reginiu
aisku sirgsiu uz micus

ParašytasCOLON 2005 01 22, 12:54
Drumbash
ash manau, kad mitsas dar prasimush bent jau iki 3-cios vietos kaip gamintojas ir 3-4 vieta tarp vadyteliu

ParašytasCOLON 2005 01 22, 13:31
Dzhedaj
Ish
http://www.f-1.lt :
Ralyje „Mitsubishi“ dalyvauja nuo 1973 metų, o komanda įkurta 1974-aisiais. WRC komanda debiutavo 1997 metais Monte Karle. Konstruktorių įskaitoje „Mitsubishi“ užėmė pirmą vietą 1998 metais, o geriausias komandos laikotarpis asocijuojasi su vienu vardu: Tommi Makinenas, kuris nuo 1996 iki 1999 su komanda laimėjo keturis čempionatus. Nors pastaraisiais metais komandos rezultatai nebuvo puikūs, tačiau galima tikėtis, kad susitelkimas prie tikslo gražins komandai prarastą pasitikėjimą.
Paruoštų ekipažų skaičius: 3 (H.Rovanpera, G.Panizzi, G.Gallis)
Padangos: „Pirelli“
Viso pergalių: 34
Kol kas po pirmosios Monte Carlo dienos:
1. Sebastienas Loebas (Citroen Xsara), 1h18m46.9s;
2. Francois Duvalis (Citroen Xsara), 1h19m19.6s;
3. Marcusas Gronholmas (Peugeot 307), 1h19m48.4s;
4. Petteris Solbergas (Subaru Impreza), 1h20m14.6s;
5. Toni Gardemeisteris (Ford Focus), 1h20m17.2s;
6. Markko Martinas (Peugeot 307), 1h20m26.0s;
7. Didier Auriolis (Peugeot 206), 1h20m48.8s;
8. Gilles Panizzi (Mitsubishi Lancer), 1h20m50.3s;
9. Stephane‘as Sarrazinas (Subaru Impreza), 1h21m02.0s;
10. Romanas Kresta (Ford Focus), 1h21m28.1s.
Kol Mitsubishi neras arba neishsiaugins tikrai geru vairuotoju, vien technika nepades...
ParašytasCOLON 2005 01 23, 16:18
Matosas

oi toki suoliuka pirma kart matau

ParašytasCOLON 2005 01 23, 17:44
alfa-moda
Jo tas galinias sparnas ant bgazines visiskai nekoks vaidelis ar jis atlieka savo funkcijas ar cia nauja mada?
ParašytasCOLON 2005 01 23, 18:50
egisas
Beje Visagino ralis vyks paskutini sausio savaitgali, ten taip pat nemazai ralistu dalyvaus su EVO, siemet turetu but ir keleta VIII jei ne daugiau.
ParašytasCOLON 2005 01 23, 19:16
Dzhedaj
Nu tai aishku kad ant galo tas suoliukas atlieka funkcija ir visiem px kaip jis atrodo...chia ne kaimas tuning jum...
ParašytasCOLON 2005 01 23, 19:47
Drumbash
Dzhedaj rašėCOLONNu tai aishku kad ant galo tas suoliukas atlieka funkcija ir visiem px kaip jis atrodo...chia ne kaimas tuning jum...
Pagrindine funkcija kiek skaiciau, kad greituose pavarotuose labiau spaustu prie gimtosios zemeles

ParašytasCOLON 2005 01 23, 20:08
Dzhedaj
Nu ka, pirmasis ralis sakychiau visai neblogai pasiseke

Galutiniai Monte Karlo ralio rezultatai:
1. Sebastien Loeb („Citroen Xsara“) – 4h13m05,6s;
2. Toni Gardemeister („Ford Focus“) – 4h16m03,9s;
3. Gilles Panizzi („Mitsubishi Lancer“) – 4h16m45,7s;
4. Markko Martin („Peugeot 307“) – 4h18m33,3s;
5. Marcus Gronholm („Peugeot 307“) – 4h20m39,4s;
6. Manfred Stohl („Citroen Xsara“) – 4h21m14,5s;
7. Harri Rovanpera („Mitsubishi Lancer“) – 4h21m34,9s;
8. Roman Kresta („Ford Focus“) – 4h22m23,7s;
9. Alexandre Bengue („Skoda Fabia“) – 4h23m37,6s;
10. Antony Warmbold („Ford Focus“) – 4h28m14,7s
3 vietoj esantis Pnizzi atsiliko tik ~40 sekundzhiu nuo 2 vietos...

ParašytasCOLON 2005 01 23, 20:25
Micius
nu smagu

ParašytasCOLON 2005 01 24, 00:42
alfa-moda
Drumbash rašėCOLONDzhedaj rašėCOLONNu tai aishku kad ant galo tas suoliukas atlieka funkcija ir visiem px kaip jis atrodo...chia ne kaimas tuning jum...
Pagrindine funkcija kiek skaiciau, kad greituose pavarotuose labiau spaustu prie gimtosios zemeles

nelabai tada suprantu jo veikimo principa, gaunasi taip kad ant tiesiosio neprispaudziau o prispaudzia kai ieini i posuki? mistinis kazkoks tas suoliukas

ParašytasCOLON 2005 01 24, 07:46
Dzhedaj
Greitas pavarotas, tai tau ne 30km/h

Greitas tai 80-100km/h, tai sukuria pakankamai tos prispaudzhiamosios galios...
ParašytasCOLON 2005 01 26, 15:20
Riebus
tie visi suoliukai tam kad kuo trumpiau ore butum

ParašytasCOLON 2005 03 29, 15:31
common
sitais metais jau as esu tikras kad seksis geriau nei praaitais metais, liaudies ismintis byloja