Puslapis 11

Evo ACD mode pasirinkimas

ParašytasCOLON 2007 02 01, 19:30
RV
Taigi emiau ir paskaiciau galu gale internete apie ACD (Active Central Diferencial) placiau.
Taigi mygtukas Asfaltas, Zvyras, Sniegas keicia ACD kompo reakcija ir visalaika bando islaikyti 50:50 galios paskirstyma tarp asiu, o ne skirsto 25:75 ar panasiai.
Nes gazuojantis, stabdant ir manevruojant asys skirtingai apkraunamos ir kompas bando vistiek islaikyti 50:50 efektinguma.
Geriausiai ACD jauciasi vaziuojant asfaltu ir Asfaltu rezimu. Tada kompas greiciausiai reguoja ir tai labiau jauciasi(is praktikos).
O del to, kad Zvyras ir Sniegas rezime kompas netaip greit reguoja(nes tokiom salygom greitas ir astrus regavimas gali padaryti meskos paslauga) zmonems patinka tokiu rezimu vazineti ir ant asfalto, nes tada masina leidziasi bishkuti uznesineti ir nesijaucia taip stypriai ACD veikimas, bet masina vistiek islieka gan stabili.
:)

Jei kas ras geresnes infos :idea: please duokit linkus.

ParašytasCOLON 2007 02 01, 20:00
Dzhedaj
http://www.auto-most.ru/site/ency/trans/178.html

Trumpai apie Mitsubishi naudotas 4 varomuju ratu sistemas ;)

ParašytasCOLON 2007 02 06, 11:27
ZND007
o EVO skirsto tik i prieki ir gala?
As girdejau nu nznau ar teisa bet WRX STI tai tipo i visus ratus atskirai skirsto ar ce pasakaites?

ParašytasCOLON 2007 02 06, 21:13
RV
Ech matyt rusishkai niakaip nesupranti. Skirsto netik taip. Pagooglink ir pats zinosi, o nebusi is kazkur girdejes. :)