300ag 1g
- Show
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 27
- UžsiregistravoCOLON 2007 01 20, 11:31
- AutomobilisCOLON Eclipse 1G
- MiestasCOLON Kaunas
300ag 1g
Sveiki mitsubiečiai
Žinau, rizikuoju tapti šposų objektu daugumai, bet netepsi - nevažiuosi... Taigi, įžanga trumpai:
Norėčiau savo klipsą išpinpint, padaryti šiokį tokį tiurlinga, ko pasekoje tikiuosi gaut 300 kumelių po tuo gumbuotu kapotu. Kainas daugmaž žinau, draguose laurų skint tikslo neturiu - tam reiketų daugiau arklių ir tikrai ne klipso... Rizikas irgi suprantu.
Gal tai ir neskambėtų taip idomiai, jei ne faktas, kad variklis pas mane atmosferinis, 4G63. Todėl patarimai ir pamokymai labai netgi pageidautini.
Kodel pasirinktas atmosferinis klipsas? Nes nesu meleonierius, kitos mašinos projektui neipirksiu, man lengviau investuot koky dešimt tūkstančių trijų metų bėgyje nei už panašią sumą nusipirkti labiau tam tikslui tinkamą auto (ir tai tikrai nebutų DSM, nėra tai geras karutis.... Tai būtų arba selika arba 200SX). Deja turiu klipsą, todėl nelaimė būti sugadintam teks turbūt jam
Darbai, kuriuos reikėtų padaryti: sportinis filtras, turbokompresorius, čipas, tarpinis aušintuvas, BOV'as, tiesus išmetimas. Variklio neskrosiu, kaltinių detalių nedėsiu, tam ir riba pasirinkta būtent tokia - 300ag. Jei pasirodys kad ir jinai nepasiekiama be variklio skrodimo - nesieksiu ir jos, planuojama galia bus sumažinta. Tačiau turbos su interkuleriu, manau, neatsisakysiu Važiuoklės nepamiršiu, tačiau išorę paliksiu tokiam pat baisiam stovy, kuriame jinai ir yra
Planus papasakojau. Dabar klausimai
Kas ką galit patarti - olveis velkom tskant. Labiausiai reikėtų informacijos apie čipavimą, nes programinėje šio projekto dalyje nenusimanau absoliučiai... Pradinėje plano versijoje čipo nebuvo, nes nebuvau įsitikinęs, kad jo reikia (dėl tų pačių neišmanymo priežasčių). Apie čipo būtinybę man pasakė vienas žmogelis, katras jau yra padaręs bent du rimtus project-carus (S14). Beja, išmetimą pasidarė pats, trijų colių skersmens, aš ir pats planuoju šiame etape prašyti jo pagalbos. Aš jį ir toliau bandysiu kamantinėti, tačiau norėčiau info ir iš kitur, tai gal būt ir yra ta priežastis, kodėl rašau čia
Iškart sakau, automobiliuose nusimanau gan mažai, tiurlingo specas esu be metų pusę dienos. Projektas startuos dar negreit, bent pusmetį teks palaukt... Be to pradžioj reikės mašinytei atlikti kai kuriuos einamuosius remontus. Ir ar išvis pats projektas startuos - nėra šimtaprocentinė garantija. Šis postas turi būtent tą tikslą - išsiaiškinti galimybes bei tiksliau įvertinti rizikas.
Žinau, rizikuoju tapti šposų objektu daugumai, bet netepsi - nevažiuosi... Taigi, įžanga trumpai:
Norėčiau savo klipsą išpinpint, padaryti šiokį tokį tiurlinga, ko pasekoje tikiuosi gaut 300 kumelių po tuo gumbuotu kapotu. Kainas daugmaž žinau, draguose laurų skint tikslo neturiu - tam reiketų daugiau arklių ir tikrai ne klipso... Rizikas irgi suprantu.
Gal tai ir neskambėtų taip idomiai, jei ne faktas, kad variklis pas mane atmosferinis, 4G63. Todėl patarimai ir pamokymai labai netgi pageidautini.
Kodel pasirinktas atmosferinis klipsas? Nes nesu meleonierius, kitos mašinos projektui neipirksiu, man lengviau investuot koky dešimt tūkstančių trijų metų bėgyje nei už panašią sumą nusipirkti labiau tam tikslui tinkamą auto (ir tai tikrai nebutų DSM, nėra tai geras karutis.... Tai būtų arba selika arba 200SX). Deja turiu klipsą, todėl nelaimė būti sugadintam teks turbūt jam
Darbai, kuriuos reikėtų padaryti: sportinis filtras, turbokompresorius, čipas, tarpinis aušintuvas, BOV'as, tiesus išmetimas. Variklio neskrosiu, kaltinių detalių nedėsiu, tam ir riba pasirinkta būtent tokia - 300ag. Jei pasirodys kad ir jinai nepasiekiama be variklio skrodimo - nesieksiu ir jos, planuojama galia bus sumažinta. Tačiau turbos su interkuleriu, manau, neatsisakysiu Važiuoklės nepamiršiu, tačiau išorę paliksiu tokiam pat baisiam stovy, kuriame jinai ir yra
Planus papasakojau. Dabar klausimai
Kas ką galit patarti - olveis velkom tskant. Labiausiai reikėtų informacijos apie čipavimą, nes programinėje šio projekto dalyje nenusimanau absoliučiai... Pradinėje plano versijoje čipo nebuvo, nes nebuvau įsitikinęs, kad jo reikia (dėl tų pačių neišmanymo priežasčių). Apie čipo būtinybę man pasakė vienas žmogelis, katras jau yra padaręs bent du rimtus project-carus (S14). Beja, išmetimą pasidarė pats, trijų colių skersmens, aš ir pats planuoju šiame etape prašyti jo pagalbos. Aš jį ir toliau bandysiu kamantinėti, tačiau norėčiau info ir iš kitur, tai gal būt ir yra ta priežastis, kodėl rašau čia
Iškart sakau, automobiliuose nusimanau gan mažai, tiurlingo specas esu be metų pusę dienos. Projektas startuos dar negreit, bent pusmetį teks palaukt... Be to pradžioj reikės mašinytei atlikti kai kuriuos einamuosius remontus. Ir ar išvis pats projektas startuos - nėra šimtaprocentinė garantija. Šis postas turi būtent tą tikslą - išsiaiškinti galimybes bei tiksliau įvertinti rizikas.
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Ir vel....
na vien is pagarbos kad suskurpiai toki nemenka monologa tai pasakysiu
1. neperdarinek is non turbo i turbo
2. 300 arkliu tikrai nepasieksi
patarimas vienas parduodi sita, perki turbinine, jei sitas variantas netinka, perki turbo varikli su visakuo kas prie jo prilauso ir turbo kompa, sumeti i esama masina sena varikli ant daliu pasilieki nes ju tikrai reiks arba parduodi
shipuota kompa galima gaut ebey kaip ir visas kitas reikalingas dalis
p.s ideja gera, svajone pagirtina, realybe deja skaudi
na vien is pagarbos kad suskurpiai toki nemenka monologa tai pasakysiu
1. neperdarinek is non turbo i turbo
2. 300 arkliu tikrai nepasieksi
patarimas vienas parduodi sita, perki turbinine, jei sitas variantas netinka, perki turbo varikli su visakuo kas prie jo prilauso ir turbo kompa, sumeti i esama masina sena varikli ant daliu pasilieki nes ju tikrai reiks arba parduodi
shipuota kompa galima gaut ebey kaip ir visas kitas reikalingas dalis
p.s ideja gera, svajone pagirtina, realybe deja skaudi
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
Re: 300ag 1g
jo;) tikrai pigiau pasiimti bus paskola 3 metam ir nusipirkti tokia masina nei is atmosferinio daryt turbinini, jei jau apie babkes kalbamShow rašėCOLONman lengviau investuot koky deðimt tûkstanèiø trijø metø bëgyje nei uþ panaðià sumà nusipirkti labiau tam tikslui tinkamà auto
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
- gabriel-gst
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1009
- UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 11:53
- AutomobilisCOLON eclipse gst jdm 2ga
- SkypeCOLON gabriel_medved
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
300AG is stock 4G63 nu niekaip neisgausi, neimanomas dalykas. Is 4G63T klausimas ar isgautum su stock viduriais. Atmosferikas turi ilgus svaistiklius, ilgesnius stumoklius, neturi ausinimo kanalu jiem, max slegi atlaikytu turbut ~0.4bar, ir tai laiko klausimas kada viskas islektu saibom. Pasiskaityk dsmtuners.com pvz. Teko matyt talona awd, su kaltiniais viduriais, turbo, FMIC keisti i nasesnius, ismetimas, kompas ir t.t., 290AG @ 1bar, stai tau ir pavyzdys. Su FWD aisku butu kitaip, bet vistiek tavo ideja yra visiskai utopine, vidurius butent kad reiktu keist pirmoj vietoj atmosferikui, o kur dar modifikuot galva, droselio sklende, MAS ir t.t. Vien su tavo isvardintais modais gali tiketis iki 200AG paciu geriausiu atveju ir pasivazinesi tikrai ne ilgai
- Show
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 27
- UžsiregistravoCOLON 2007 01 20, 11:31
- AutomobilisCOLON Eclipse 1G
- MiestasCOLON Kaunas
Kad paprasčiau - tikiu. Viso auto manau nepirksiu, dėl turbinio variklio pirkimo - reasonable, tik kur ji gaut?..mentalqube rašėCOLONretkarciais buna 1g turbo autopliuse,gal geriau tokio paieskok,is jo bus lengviau ir pigiau pasiekti 300ag
Why? Žinoma, 4G63T variklis būtų patogiau perdirbtinas, bet deja jie gan reti. Pasidomėsiu, žinoma, ir tokio mataro pirkimo galimybemis. Tačiau 4G63 matarui perdirbti į turbinį detalės egzistuoja, turba būtų 16G (su ja galimybė kelti iki 400ag), visi kolektoriai, i/c, vamzdynai, viska galima gaut. Kažkas variklio konstrukcijoje neleidžia to padaryti? Neplanuoju sprogdinti mataro, galią kelsiu palaipsniui, tikiuosi speecialistų pagalbos prižiūrint tai. Tikiu, kad daug ko dar nežinau, taam tema ir užvedžiauRiebus rašėCOLON1. neperdarinek is non turbo i turbo
Kaip ir sakiau, nebūtinai darysiu tiek, jei paaiškės kad tai neįmanoma be didesnių pakeitimų - galiu ir atsisakyti projekto. Bet kolkas tikslas - 300ag, nors tenkins ir 250Riebus rašėCOLON2. 300 arkliu tikrai nepasieksi
Svarbiausias klausimas - elektroninė dalis, joje nieko neraukiu. Kas kaą galėtų paporinti šia tema?
Pakartosiu kaika ir va saltinis http://www.turboservisas.lt/index.php?id=104
2. Kiek kainuotų įmontuoti į pvz :(Mitsubishi Colt 1,6 1996m ) turbiną?
Daugelis žmonių mano, kad įmontuoti turbokompresorių į automobilį neturintį turbokompresoriaus tai panašiai kaip įmontuoti magnetolą. Bet nusyvilimui galima pasakyti, kad deja taip nėra. Įmontuoti turbokompresorių nėra taip sudėtinga, bet priversti automobilį su juo gerai ir kokybiškai važiuoti tai jau problema. Pagrindinė problema ne turbokompresoriuje, o variklyje ir variklio valdyme. Juk turbokompresorinio variklio parametrai visai kitokie: suspaudimo laipsnis mažesnis, kitokios paskirstymo velenėlių fazės, stumokliai bei švaistikliai stipresni, papildomi tepalo purkštukai stumuoklio aušinimui irt.t. Kita problema jog standartinis variklio valdymo blokas (ECU (engine control unit)) nepritaikytas slėgiui taigi padidinus slėgį slėgiminėje sistemoje valdymo blokas kuro nepridės, to pasekoje bus liesas mišinys. Norint įmontuoti turbokompresorių į atmosferinį variklį reikia nemažai perdarymų kas kainuoja nemažus pinigus. Ar verta pradėti spręsti jums......
2. Kiek kainuotų įmontuoti į pvz :(Mitsubishi Colt 1,6 1996m ) turbiną?
Daugelis žmonių mano, kad įmontuoti turbokompresorių į automobilį neturintį turbokompresoriaus tai panašiai kaip įmontuoti magnetolą. Bet nusyvilimui galima pasakyti, kad deja taip nėra. Įmontuoti turbokompresorių nėra taip sudėtinga, bet priversti automobilį su juo gerai ir kokybiškai važiuoti tai jau problema. Pagrindinė problema ne turbokompresoriuje, o variklyje ir variklio valdyme. Juk turbokompresorinio variklio parametrai visai kitokie: suspaudimo laipsnis mažesnis, kitokios paskirstymo velenėlių fazės, stumokliai bei švaistikliai stipresni, papildomi tepalo purkštukai stumuoklio aušinimui irt.t. Kita problema jog standartinis variklio valdymo blokas (ECU (engine control unit)) nepritaikytas slėgiui taigi padidinus slėgį slėgiminėje sistemoje valdymo blokas kuro nepridės, to pasekoje bus liesas mišinys. Norint įmontuoti turbokompresorių į atmosferinį variklį reikia nemažai perdarymų kas kainuoja nemažus pinigus. Ar verta pradėti spręsti jums......
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
Re: 300ag 1g
Show rašėCOLONSveiki mitsubiečiai
Norėčiau savo klipsą išpinpint, padaryti šiokį tokį tiurlinga, ko pasekoje tikiuosi gaut 300 kumelių po tuo gumbuotu kapotu.
sekmes
Mitsubishi Eclipse, 94'
- Nowone
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 840
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 23, 17:01
- AutomobilisCOLON evo V
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: 300ag 1g
is dalies pritariu. Bent entuziazmas yra geraizvaigzdes_krenta rašėCOLON sekmes
Show, pasiskaityk pradziai bent sita:
http://www.dsmtuners.com/forums/showthread.php?t=5986
o tam saite rasi daugiau info ir atsakymu i savo klausimus.
- Show
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 27
- UžsiregistravoCOLON 2007 01 20, 11:31
- AutomobilisCOLON Eclipse 1G
- MiestasCOLON Kaunas
Taip, tikra tiesa. Tam, kad sutvarkyti šią problemą variklis turi būti čipuojamas. Kaip tik šioje srityje man labiausiai info ir reikia.RV rašėCOLONKita problema jog standartinis variklio valdymo blokas (ECU (engine control unit)) nepritaikytas slėgiui taigi padidinus slėgį slėgiminėje sistemoje valdymo blokas kuro nepridės, to pasekoje bus liesas mišinys. jums......
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
is savo pasisakymu man regis bandai mintis nusukt i tokius mielacius kaip cipas ar dar kas
tokie dalykai sprendziami laabai paprastai arba perki jau uzcipuotus ir moki pigiau gaudamas tam tikra kreive arba perki pilnai programuojama ir moki daugiau bet pasijunges su laptopu gali keisti kreives belenkaip ir gauti ta ka nori
klipsas ne ta masina is kurios galima butu daryti belenka ne ta kainos kartele nors ir nebrangi masina
nori zaistis pirk koki guoli ar dar ka jei ir sukalsi nebus bent brangu ir patirtis ateis su laiku
realiausiai ka tu galetum pasiekti sukises dafiga litu tai kokiu 200 ag jei ir tuos pasieksi
tokie dalykai sprendziami laabai paprastai arba perki jau uzcipuotus ir moki pigiau gaudamas tam tikra kreive arba perki pilnai programuojama ir moki daugiau bet pasijunges su laptopu gali keisti kreives belenkaip ir gauti ta ka nori
klipsas ne ta masina is kurios galima butu daryti belenka ne ta kainos kartele nors ir nebrangi masina
nori zaistis pirk koki guoli ar dar ka jei ir sukalsi nebus bent brangu ir patirtis ateis su laiku
realiausiai ka tu galetum pasiekti sukises dafiga litu tai kokiu 200 ag jei ir tuos pasieksi
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
a toks pastebejimas o bendrai nemanot kad 300AG ar 290 yra per daug i FWD??Nowone rašėCOLON300AG is stock 4G63 nu niekaip neisgausi, neimanomas dalykas. Is 4G63T klausimas ar isgautum su stock viduriais. Atmosferikas turi ilgus svaistiklius, ilgesnius stumoklius, neturi ausinimo kanalu jiem, max slegi atlaikytu turbut ~0.4bar, ir tai laiko klausimas kada viskas islektu saibom. Pasiskaityk dsmtuners.com pvz. Teko matyt talona awd, su kaltiniais viduriais, turbo, FMIC keisti i nasesnius, ismetimas, kompas ir t.t., 290AG @ 1bar, stai tau ir pavyzdys. Su FWD aisku butu kitaip, bet vistiek tavo ideja yra visiskai utopine, vidurius butent kad reiktu keist pirmoj vietoj atmosferikui, o kur dar modifikuot galva, droselio sklende, MAS ir t.t. Vien su tavo isvardintais modais gali tiketis iki 200AG paciu geriausiu atveju ir pasivazinesi tikrai ne ilgai
mano manymu gerewsia yra ~200AG su priekiu varomu toliau jau arba galas arba AWD ;/
ir ish vis perdarinet masian nu ce sunkus darbas ir daug incvesticiju gerew tikrai sutaupyt ir nusipirkt gamyklini bolida kad ir ta 200SX arba G2 turbine ar kazka panasaus ;]
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!