Puslapis 1 iš 2
liamda zondas
ParašytasCOLON 2007 01 16, 23:32
Ruffian
gal kas pasakytumet,jeigu esat susidure,nuo kokiu dar modeliu tinka liamda zondas i 2G turbo?
aciu.
ParašytasCOLON 2007 01 16, 23:34
Riebus
esu keites turbininiam du kart tai neteko susidurti kad reiktu nuo kitos det
o tu gal keisti nuo kito nore mol patvaresnis?

ParašytasCOLON 2007 01 16, 23:35
Ruffian
p.s.ar gali kazkokios itakos liamda zondo darbui,jeigu ismetimas ne stock?
ParašytasCOLON 2007 01 16, 23:36
Ruffian
Riebus rašėCOLONesu keites turbininiam du kart tai neteko susidurti kad reiktu nuo kitos det
o tu gal keisti nuo kito nore mol patvaresnis?

tai vat as ir klausiu,nes ismetimas visiskai kitas.
ParašytasCOLON 2007 01 17, 00:08
Wytska
bliambda neturi itakos ismetimo sistema, kadangi sis zondas matuoja deguonies kieki sudegusiuose dujose.
itakos gali tureti jeigu automobilis turi 2 liambda zondus (pvz 3G eklipsas jau turi du). Pirmasis stovi iskarto uz variklio, tai jam itakos neturi, taciau antrasis stovi uz katalizatoriaus. jei katalizatorius yra ismetamas perdarant ismetimo sistema tai variklis pradeda durniuoti, ir minimum prasidet errorai.
nzn kiek yra liambdu pas tavo 2G. Taciau jeigu viena liambda, tai tol kol ji itaisyta daugmaz toje pacioje vietoje uz variklio tai itakos neturi turet, nes,pasikartoju, ji viso labo matuoja ismetamu duju sudeti. O keiciant ismetimo sistema chemine duju sudetis niekaip negali pakisti.
ParašytasCOLON 2007 01 17, 08:01
mpegas
Cirkonio jutiklis matuoja deguonies parcialinį slėgį, todėl išmetimo konstrukcija turi įtakos, jeigu dėl jos pasikeičia bendras dujų slėgis matuojamoje vietoje.
ParašytasCOLON 2007 01 17, 08:30
Micius
Na pasisaysiu ir as bishki

Sakyciau kad svarbiausia lemdos darbui - jo temperatura.
1. Jei lembda nekaitinamas - tai jo padetis ismetimo sistemoj ir jos perdarymas gali tureti nemazai itakos, nes iki darbines temperaturos ji ikaitina ismetamosios dujos

2. Jei lemba kaitinamas, tai jo padetis ir ismetimo sistemos perdarymas jau ne taip svarbu
Mpegai, tiesiogiai lembda jokiu budu nematuoja parcialinio deguonies slegio (aisku tu sita ir pats zinai). Tai ka ji ismatuoja, galima perskaiciuot ir i slegi, ir i koncentracija bet tiesiogiai tai tikrai nematuoja

Ir seip bent jau man kazkaip "arciau" yra deguonies koncentracijos ismetmosiose dujose savoka, nei kad parcialinio slegio, bet aisku esmes tai nekeicia
Wytska, bent jau pas mano 2G Talona irgi 2 lembdos, bet antrasis reikalingas tik tam, kad "duotu vairuotojui zinot", kada katalizatoriui ragai, nes tuo atveju suiviedodina pirmojo ir antrojo zondu duodamos kreives ir kompas supranta, kad uzsikises katalyzas nes pasidaro vienoda duju sudetis pries ir po katalyzo. Ir antrasis zondas daugiau nieko neveikia. Visi reikalingi parametrai i ECU yra imami pagal pirmojo zondo parodymą

ParašytasCOLON 2007 01 17, 08:39
Nomad
pas man irgi 2 zondai, kai pirmasis nuejo, tai pirkau universalu uz 130lt ten berods 4 kontaktu, pagal spalvas meistras atrinko ir sujunge, ir veikia lyg ir gerai, taip kad nematau prasmes imti liambda nuo kito auto...
ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:11
Wytska
visiu firmu audi mitsubishi bmw ar ford blembos yra vienodi, ir atlieka ta pacia funkcija, priklausomai nuo deguonies koncentracijos duoda isejime nuo 0 iki 1Volto.
Is esmes skiriasi tik lemdos laidu kiekis:
2 laidu - be sildymo elementu, pacios paprasciausios
3 laidu - su 1 sildymo elementu
4 laidu - su 2 sildymo elementais.
O papildomai jeigu kas dar ir skiriasti tai tik laidu spalvos ir jungtis. As asmeniskai kai keiciau lembda tai nusipirkau universalia, be jungties, ir perlitavau nuo originalios lembdos jungti. paprasta.
ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:25
Riebus
jo pas turba yra dvi bliambos siaip pamenu turejau toki plana antraja uztrumpint ir ideti vietoi pirmosios kaip sparepart nes gauti normalia ne kitaiska kaip ir sunkeliau
beja del skirtingu liambdu tai man regis jog svarbu kokia ji ir kad atitiktu ir auto metus ir ecu nes kitaip jie du nesusikalbes skirtingais signalais
ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:33
TADAS
idomu ar turbo ir non turbo liambdos skirtingos?
ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:42
egisas
TADAS rašėCOLONidomu ar turbo ir non turbo liambdos skirtingos?
Manau, kad ne. Bent jau as paprasta isidejau ir jokiu problemu. Su atjungta lemda atsimenu bent 5 litrais daugiau ryjo kuro simtui km

ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:46
Buldas
o kaip liambda patikrint?
ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:46
Wytska
Kartoju, visos liambos vienodos

Stai aprasymas standarto!

Isejime yra nuo 0.2V iki 0.8V priklausomai nuo deguonies kiekio. Ir sios itampos registruojamos tik kaip "DAUG" arba "MAZAI", nera tikslaus matavimo.
The zirconium dioxide, or zirconia, lambda sensor is based on a solid-state electrochemical fuel cell called the Nernst cell. Its two electrodes provide an output voltage corresponding to the quantity of oxygen in the exhaust relative to that in the atmosphere. An output voltage of 0.2 V (200 mV) DC represents a lean mixture. That is one where the amount of oxygen entering the cylinder is sufficient to fully oxidise the carbon monoxide (CO), produced in burning the air and fuel, into carbon dioxide (CO2). A reading of 0.8 V (800 mV) DC represents a rich mixture, one which is high in unburned fuel and low in remaining oxygen. The ideal point is 0.45 V (450 mV) DC; this is where the quantities of air and fuel are in the optimum ratio, called the stoichiometric point, and the exhaust output will mainly consist of fully oxidised CO2.
The voltage produced by the sensor is so nonlinear with respect to oxygen concentration that it is impractical for the electronic control unit (ECU) to measure intermediate values - it merely registers "lean" or "rich", and adjusts the fuel/air mixture to keep the output of the sensor alternating equally between these two values .
ParašytasCOLON 2007 01 17, 10:48
Wytska
Buldas rašėCOLONo kaip liambda patikrint?
jeigu variklis gerai dirba, ant jos isejimo laido (tarp mases ir kazkurio laido) turi buti 0.45V