Puslapis 1 iš 1
Pritarkit arba atkalbekit <Carisma>
ParašytasCOLON 2007 01 05, 13:27
Qrmis
Sveiki,
esme, jog prasidejo neskubios automobilio su automatine pavaru deze paieskos...
vienas is kandidatu yra Carisma ("ryklys" taip pat bet jis brangokas:( )..
gal galite bandyt paporinti apie si automobili...jo + ir - ... eksploatacija...
pavaru deziu patvarumas...
i ka reiktu atkreipt demesi perkant...
kokio variklio neziuret, o kuris tinkamiausias....
jei yra parduodanciu, prasau in pvt:)
Aciu...
Atsiprasau, jei kartoju kazkieno tema..labai siuo metu nera laiko narsyti forume:/
ParašytasCOLON 2007 01 05, 13:29
Wytska
su 1.8l GDI varikliu pats geriausias pasirinkimas, bet ir brangiausias. gausi visa maksimalia komplektacija. pilsi benza (duju neimanoma ideti i si varikli), bet benzo sanaudos kaip dyzelio bus, o ir arkliu 120.
ParašytasCOLON 2007 01 05, 14:06
Qrmis
apie GDi variklius esu girdejas dviprasmisku atsiliepimu...ir jei gerai zinau cia tos naujesnes nuo 99m.? as ieskociausi iki 99m. (finansai:( )...
apie dujas negalvoju.
ParašytasCOLON 2007 01 05, 14:08
Wytska
su GDI eina nuo 1996metu atrodo. bent jau mano ex-carisma buvo 1998metu su gdi.
ParašytasCOLON 2007 01 05, 14:34
Qrmis
kazkaip jas galima atskirti?...suprantu kad galima, taciau kaip tai padaryti ziurint skelbima...kai ten tebuna variklio kubatura:/
kokios silpnos vietos?
ParašytasCOLON 2007 01 06, 00:06
thomek1981
Esu ivaldes si masniuka, todel pateiksiu savo nuomone apie ji, tiksliau nukopinsiu tai ka rasiau auto.banginiuose. Gal kam pravers. ( Rasyta mazdaug pries 4 men ).
Taigi, isigyjau Mitsubishi Carisma, tiesa nesenei pries gera menesi, taciau brukstelsiu pora savo pastebejimu, gal kam pades renkantis automobili.
Dokumentuose Mitsubishi Carisma 1997.04.11., 1.834, ohc, 16v, 85 kw. 1130 kg. Checbekas. Nupirktas su rida 105350 km. Pagal serviso knyga, viskas atitinka, visi stampai, tepalai keisti kas 8000 km., priziureta oficialiam Mitsubishi centre, Belgijoj. Is privalumu 2 pagalves, abs, elektra, kondiske. Sumoketa 3150 europietisku pinigu.
Ieskota buvo ilgai ir nuobodizai, kadangi norejau idealios bukles ( kiek galima pagal metus ) ir su ohc varikliu ( daug pigesnis islaikymas palyginus su tuo paciu 1,8 varikliu doch ar gdi ). Isnarsyti Kauno, Marijampoles ir Utenos auto turgus. Galiausiai radau Utenoje.
Nupirkus jokiu gedimu nepastebeta.
Kita diena po pirkimo i autoservisa. Kaip ir priklauso: tepalas ( Castrol pus. sint 100 lt ), paskirstymo dirzas ( 79 lt., keitimas 150 lt. ), itempimo guolis ( 59 lt. ), oro filtras( 30 lt.), kuro filtras 29 lt ). Vaziuokles patikra 20 lt.
Antra diena. Tech apziura. Viskas idealu... Isskyrus priesrukinius teko moket 9 lt ir varyt antra karta
Trecia diena. Signalizacija, Kasko, privalomasis draudimas.
Taigi, pravaziavau 7000 km. kolkas viskas normoj.
+ Idealiai stovi ant kelio, nebloga vaziuokle, tyliai dirba variklis, labai patogios sedynes, gera salono apdaila.
- Barska bagazines dangcio plastmases ( teks kisti paralono ar dar kazka galvoti ), pavaros jungiasi siek tiek keistai, galima sakyti sunkokai palyginus su mano tureta Audi B4, taciau reikia priprasti ir viskas
Apie ekonomija: miestas 8,5 ltr. ( ne pencininko rezimu, bet ir nedraskant ) Trasoj laikant 120 -130 km/h 7 lrt.
Isvada: kol kas nesigailiu savo pirkiniu, matysim kas bus ateiti. Tema bus tesiama ties 10 000 ar 15 000 km.
Sekmes
ParašytasCOLON 2007 01 09, 10:13
Singas
Na tiek kiek skaitau apie Carismas, tai vyrauja atsiliepimai, kad labai patikimos auto. Komforto neperdaugiausiai, barshka plastmases, sedynes ir t.t. Jei reikia mazhai investiciju reikalaujancios mashino, tai tobulas variantas

Aishu visko buna konkreciais atvejais.
Savo Carisma turiu tris metus. Varikliui priekaishtu jokiu, tepalo lygio nebezhiuriu net. Ir !labai! tylus.Greiciu dezhei priekaishtu jokiu (mechanine). Vazhiuokle gal jau bishki ishsibaladojus, bet normos ribose. Triju metu 'gryno' remonto kaina ~150LT (paskirstytojo dangtelio kaina + skriejikas; atrestauruotas vienas traukes stabilizatorius). Viskas. Toliau tik tepalai, akumas, dirzhelio profilaktishkas pakeitimas ir stabdzhiu kaladeles.
Zhodziu lenkiu galva priesh savo ishtikima drauga

Labai padeda taupyt ant ryklio

ParašytasCOLON 2007 01 09, 10:44
Dzhedaj
Jeigu pirkti su gdi varikliu, tai geriau ieshkoti nuo 99m, kai buvo antros kartos variklis, pagerinta ekonomija ir ishsprestos kai kurios problemos.
ParašytasCOLON 2007 01 12, 14:02
ZND007
thomek1981 rašėCOLONEsu ivaldes si masniuka, todel pateiksiu savo nuomone apie ji, tiksliau nukopinsiu tai ka rasiau auto.banginiuose. Gal kam pravers. ( Rasyta mazdaug pries 4 men ).
Taigi, isigyjau Mitsubishi Carisma, tiesa nesenei pries gera menesi, taciau brukstelsiu pora savo pastebejimu, gal kam pades renkantis automobili.
Dokumentuose Mitsubishi Carisma 1997.04.11., 1.834, ohc, 16v, 85 kw. 1130 kg. Checbekas. Nupirktas su rida 105350 km. Pagal serviso knyga, viskas atitinka, visi stampai, tepalai keisti kas 8000 km., priziureta oficialiam Mitsubishi centre, Belgijoj. Is privalumu 2 pagalves, abs, elektra, kondiske. Sumoketa 3150 europietisku pinigu.
Ieskota buvo ilgai ir nuobodizai, kadangi norejau idealios bukles ( kiek galima pagal metus ) ir su ohc varikliu ( daug pigesnis islaikymas palyginus su tuo paciu 1,8 varikliu doch ar gdi ). Isnarsyti Kauno, Marijampoles ir Utenos auto turgus. Galiausiai radau Utenoje.
Nupirkus jokiu gedimu nepastebeta.
Kita diena po pirkimo i autoservisa. Kaip ir priklauso: tepalas ( Castrol pus. sint 100 lt ), paskirstymo dirzas ( 79 lt., keitimas 150 lt. ), itempimo guolis ( 59 lt. ), oro filtras( 30 lt.), kuro filtras 29 lt ). Vaziuokles patikra 20 lt.
Antra diena. Tech apziura. Viskas idealu... Isskyrus priesrukinius teko moket 9 lt ir varyt antra karta
Trecia diena. Signalizacija, Kasko, privalomasis draudimas.
Taigi, pravaziavau 7000 km. kolkas viskas normoj.
+ Idealiai stovi ant kelio, nebloga vaziuokle, tyliai dirba variklis, labai patogios sedynes, gera salono apdaila.
- Barska bagazines dangcio plastmases ( teks kisti paralono ar dar kazka galvoti ), pavaros jungiasi siek tiek keistai, galima sakyti sunkokai palyginus su mano tureta Audi B4, taciau reikia priprasti ir viskas
Apie ekonomija: miestas 8,5 ltr. ( ne pencininko rezimu, bet ir nedraskant ) Trasoj laikant 120 -130 km/h 7 lrt.
Isvada: kol kas nesigailiu savo pirkiniu, matysim kas bus ateiti. Tema bus tesiama ties 10 000 ar 15 000 km.
Sekmes
ish esmes sutinku shiaip viskas tiesa, bet mano 1,8 GDI 99 metu ant kelio nelabai stovi ;/ gal pakaba reik ziuret gal pasenus o gal del r14 175 padangu ;]]]
o trasoj GDI ima maziau apie 5,5 litro tokiu greiciu bet mieste 10 lygiai dabar.
Ir dar norejau pakalust man rodos pas amne 4 pagalves masinoj o ne dvi ar gali taip but? nes ant priekiniu sedyniu sonu yra parasyta SRS airbag.
ParašytasCOLON 2007 01 14, 20:41
rymka
pas mane irgi yra tas zenkliukas ant sodyniu. taip kad turi masina su 4 srs