Puslapis 11

APSUKOS...

ParašytasCOLON 2006 12 08, 23:14
Sky'us
Sveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???

Re: APSUKOS...

ParašytasCOLON 2006 12 08, 23:28
ZEX
Sky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Truksta info apie auto :)

ParašytasCOLON 2006 12 09, 03:20
Virtual
Gal tavo variklis primas nera isiles, tai laikosi tam tikra laika aukstos apsukos, bet kai isila apsukos nukretna iki 750-900

ParašytasCOLON 2006 12 09, 11:05
JAWA9
deze automatas bus aaa :?:

ParašytasCOLON 2006 12 09, 16:20
Sky'us
Galantas 95m,mechanine pavaru deze,variklis 1.8l,16 voztuvu.Jis taip pastoviai dirba nors ir po keliu valandu vazinejimo....

Re: APSUKOS...

ParašytasCOLON 2006 12 09, 18:44
mpegas
Sky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Tai normalu. Valdymo blokas tai reguliuoja nuo judėjimo daviklio. Dar vienas daviklis nuo kurio reguliuoja yra vairo stiprintuvo slėgis. Mašinai stovint, varikliui dirbant laisvąja eiga, pasukinėk vairą :arrow: apsukos turėtų sukilti.

Re: APSUKOS...

ParašytasCOLON 2006 12 09, 22:35
vaidas
mpegas rašėCOLON
Sky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Tai normalu. Valdymo blokas tai reguliuoja nuo judėjimo daviklio. Dar vienas daviklis nuo kurio reguliuoja yra vairo stiprintuvo slėgis. Mašinai stovint, varikliui dirbant laisvąja eiga, pasukinėk vairą :arrow: apsukos turėtų sukilti.
Jop, laisvai riedant turi buti uzkeltos apsukos, nors pas mane jos letai riedant ~ 1200 buna, greiciau ~1500 , sustojus ~800. Kaip ir mpegas rase makaluojant vaira apsukos irgi pasoka iki 1200. Matoras irgi 1,8 16voztuvu 94m galant

ParašytasCOLON 2006 12 10, 12:33
Sky'us
Aisku,didelis dekui uz informacija,nes blem as galvojau kad taip turi buti,bet viresni draugai sako kad pas juos taip nera,o pas mane tipo variklis levas jei taip su apsukom vyksta...

ParašytasCOLON 2006 12 10, 13:28
Dzhedaj
Colte budavo apsukos riedant aukshtesnes...o dabar galante net ir nuo kalno riedant apie 80km/h vistiek apie 800 :)

ParašytasCOLON 2006 12 11, 13:12
bėgikas
Pas mane galante nepriklausomai kokiu greičiu riedi (kai laisvas įmestas), jei variklis jau išilęs 900 laikosi ir neturi skirtumo ar tu ten sukinėji vairą ar ne. Manau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).


___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V

ParašytasCOLON 2006 12 11, 18:08
Griuk
bėgikas rašėCOLONPas mane galante nepriklausomai kokiu greičiu riedi (kai laisvas įmestas), jei variklis jau išilęs 900 laikosi ir neturi skirtumo ar tu ten sukinėji vairą ar ne. Manau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).


___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V
Pas mane lygiai tas pats

ParašytasCOLON 2006 12 11, 21:44
Micius
bėgikas rašėCOLONManau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).
Nebutinai; yra nemazai mitsu modeliu ir varikliu skirtingu dar daugiau. O jei paziuret i gamybos metus tai is vis... Pas vienus gal but yra "suprojektuota" taip, kad nesikeistu, o pas kitus atvirksciai - kad keistusi. Ir seip, pas auto su "paprastu" vairo stiprintuviu tai turi sukilt apsukos sukiojant vaira. O del papdidintu apsuku automobiliui riedant (nesvarbu ant laisvo riedant ar ant pavaros ismynus sankaba), tai bent jau pas ex Lanceri tai budavo sukeltos, pas Talona irgi. Su vairo pasukinu irgi pas Talona apsukos sukyla ;)

ParašytasCOLON 2006 12 11, 22:20
Dzhedaj
Teigti, kad pas visus turi buti taip, kaip pas tave, nesamone (kaip ir Micius teigia) :)
Pas mane vairo stiprintuvas stovint vietoj ir vahziuojant letai veikia stipriau, t.y. vairas sukinejas lengviau, nei vazhiuojant greichiau. Kas yra logishka ir daro vairavima saugesniu. Tachiau pas beveik visas mashinas yra atvirkschiai.