Puslapis 1 iš 1
95 GALANT BEDOS
ParašytasCOLON 2006 11 30, 15:28
Sky'us
Sveiki,gal kas galetumete paaiskinti man,kodel mano galantui apsukos sokineja nuo 1000 iki 1500?Bet ne visada,uzplaukia ir vsio.Atjungiu akumuliatariu 10-15min ir atsigauna,nutyla.Duju masinoje nera,kompas tvarkingas,mechanikai ir elektrikai ziurejo,niekas nesupranta kur liga...Beja variklis 1,8 , 16 voztuvu.
ParašytasCOLON 2006 11 30, 15:49
mpegas
Parsisiūsk rusišką instrukciją kaip reguliuot l.apsukas, gal padės,
http://www.pajero4x4.ru/pdf/idleMMC.pdf . O tu esant veikiančiam varikliui akumuliatorių atjunginėji?
ParašytasCOLON 2006 11 30, 15:56
Sky'us
Ok,dekuj-pabandysiu perziureti...
ParašytasCOLON 2006 11 30, 19:47
Sky'us
Ne,as isjungiu varikli,tada atjungineju akumuliatoriu,po geru 10min pajungiu ir apsukos atsitoja ties 1000 ir nebesokineja...
ParašytasCOLON 2006 11 30, 20:10
mpegas
Man panašiai buvo, tai sureguliavau, tiesa, instrukciją perskaičiau vėliau, ir viskas pasibaigė. Tik va neaišku, ar tavo mašinoj anaši sistema

ParašytasCOLON 2006 11 30, 21:15
Sky'us
Matai,beda tikrai ne apsukuose ir ju reguliuoti nereikia.Isejes kazkos daviklis,nes jei jau kazkas uzilenktu,automatiskai rodytu kompas,o cia niekas nieko nerodo....Vazineju kokia savaite ramiai sau ir koki ryta tik uzsikuriu,apsukos pradeda kilti iki 2500,poto krenta iki 2000 ir sokineja iki 2500.Sokinejimas ramus,o kai isyla variklis,apsukos krenta iki 1000 ir sokineja kas sekunde iki 1500.Jau nervai nebeleaiko,masina gera,pinigu sukista belekiek i tiuninga,variklis keistas pries 2 metus ir cia kazkokia nesamone atsirado....
ParašytasCOLON 2006 11 30, 21:22
Dainiusl
Skambes labai durnai, bet del visa ko pasitikrink ausinimo skyscio lygi. Mano Lanceris taip darydavo kai tosolo nelidavo.
ParašytasCOLON 2006 12 01, 12:08
mpegas
Sky rašėCOLONMatai,beda tikrai ne apsukuose ir ju reguliuoti nereikia.Isejes kazkos daviklis,nes jei jau kazkas uzilenktu,automatiskai rodytu kompas,o cia niekas nieko nerodo....Vazineju kokia savaite ramiai sau ir koki ryta tik uzsikuriu,apsukos pradeda kilti iki 2500,poto krenta iki 2000 ir sokineja iki 2500.Sokinejimas ramus,o kai isyla variklis,apsukos krenta iki 1000 ir sokineja kas sekunde iki 1500.Jau nervai nebeleaiko,masina gera,pinigu sukista belekiek i tiuninga,variklis keistas pries 2 metus ir cia kazkokia nesamone atsirado....
O tai gal žvakės, laidai? Ar tik tachometras rodo taip ar ir pats variklis nestabilus?
ParašytasCOLON 2006 12 01, 14:13
Sky'us
Laidai buvo pakeisti pries 2 svaites,tai manu tikrai beda ne juose,ausinimo skysti nedingsta,stovi ties norma,pries 2 menesius keiciau galvos tarpine,tai variklis idealus.O vaizdas toks,kaip koks debilas ziurint kitu vairuotoju atzvilgiu sedziu masinoj ir spaudineju gaza,nors as nieko nelieciu...nedaeina man kas cia per nesamone...
ParašytasCOLON 2006 12 01, 15:42
mpegas
O radiatoriuje neburbuliuoja?
ParašytasCOLON 2006 12 02, 18:47
Sky'us
Nea,nera jam ko burbuliuoti,pats variklis dirba gerai kol kazas nesuiknisa su kazkokiu davikliu ar velniai zino kuom,nei galva trukus ir tarpine keitem pries 2 menesius....
ParašytasCOLON 2006 12 02, 19:08
mpegas
Tai oro sklendė(kur trosas akseleratoriaus prijungtas) ir sukinėjasi netvarkingai. Ar sklendė stovi vietoj, o variklio apsukos keičiasi?
Jeigu sklendė juda, tai galvočiau, kad sistema - kompas, davikliai, sujungimai yra blogi. Jeigu koks daviklis blūdytų, tai kompas mestų klaidą, nors ir trumpalaikiai gedimai. O kodėl dėl kompo taip garantuotas? Bandėt ant kitos mašinos?
ParašytasCOLON 2006 12 02, 21:54
Sky'us
Matai oro sklende negali buti,tikrinom praita sav,visa sistema isvalem,nurimo savaitei viskas ir vel atsitate.O del kompo manau kad jis tvarkingas,nes buvom pajunge ant to kompo kuris visas bedas rodo,tai tipo nieko blogo neparode...ir dar tokiu metu kompai sunkiai lenkiasi kiek zinau.
Bet visdelto dar paziursiu ryt oro sklende,vaiksto ar nea,gal tikrai joje beda...