Puslapis 1 iš 2
kas per sh su GDI varikliais?
ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:11
anon
kodel jei mano carismoj yra GDI variklis nera galimybes idet jokiu duju ? kazkoks shudukas tipo sudegtu po 2000 km... jokios dujos netinka... net mandriausio tipo

ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:33
Dzhedaj
Taip.
Cilindro pavirshius yra specialiai suformuotas, degalu ipurshkiama dar papildomai priesh pat padegant mishini.
Nzn kas ten sudegtu...
ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:35
Alertaz
1. Jei butu sh kaip tamsta topice rasai, tai niekas jo i masinas nedetu.
2. GDI (Gasoline Direct Injection) jau turi tiesiogini ipurskima i cilindra, ir dar viena purkstuka matyt butu jau nelabai lengva istatyt.
Apie jokius sudukus varikliuose negirdejau ....
3. Reikejo dometis pries perkant....
Re: kas per sh su GDI varikliais?
ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:39
ZyXEL
anon rašėCOLONkodel jei mano carismoj yra GDI variklis nera galimybes idet jokiu duju ? kazkoks shudukas tipo sudegtu po 2000 km... jokios dujos netinka... net mandriausio tipo

O kam tau tos dujos, jei Klaipėdoj mašinos nereikės?

ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:40
GarneTas
o man cia neismaneliui paaiskinkit. GDI tai ne dyzelis? o i dyzeli irgi dedamos dujos tada jei ka? cia tik del bendro isprusimo.

ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:41
Alertaz
GarneTas rašėCOLONo cia neismaneliui. GDI tai ne dyzelis? o i dyzeli irgi dedamos dujos tada jei ka? cia tik del bendro isprusimo.

GDI ne dizelis, o del dejimo i dizeli duju nzn

ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:41
ZyXEL
GarneTas rašėCOLONo cia neismaneliui. GDI tai ne dyzelis? o i dyzeli irgi dedamos dujos tada jei ka? cia tik del bendro isprusimo.

Alertas jau išvertė. Čia toks kuro padavimo į cilindrus tipas ir čia benzas, o ne dizelis

Sumaišei gal su HDI ir pan

ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:51
Dzhedaj
Labai daug zhmoniu mano, kad GDI yra dyzelis, del D raides

Taip pat mazhai kas zhino, jog duju ideti negalima, jei nepasidomi priesh pirkdami...
ParašytasCOLON 2006 08 24, 18:52
Micius
GarneTas rašėCOLONo man cia neismaneliui paaiskinkit. GDI tai ne dyzelis? o i dyzeli irgi dedamos dujos tada jei ka? cia tik del bendro isprusimo.

Del GDI jau atsake chebra, o del duju i dyzeli - laisvai.
Dujos i dyzeli taip pat dedasi kaip ir i bendza, tik dyzeliui, bet kurio atveju, karu su dujom yra paduodama ir dyzelio, pvz. 40% dyzelio ir 60% duju. kiek teko girdeti, "firmu masinoms", t.y. toms, kurios tikrai daug km susuka per tarkim menesi, tai labai jauciasi ekonomija, ta prasme kad kuras maziau kainuoja

ParašytasCOLON 2006 08 24, 20:04
mpegas
Dar apie dujas į dyzelį
http://www.globegas.lt/informacija.html. Ne taip , pasirodo, paprasta.
ParašytasCOLON 2006 08 24, 20:29
kid
ir aplamai man jau irgi dujos i blogi pradeda panaset. kai tokios kainos tai ne velnio nesutaupai zmogus

ParašytasCOLON 2006 08 24, 21:55
Wytska
GDI yra labai ekonomiskas variklis. ner cia ko i ji deti duju! Beto jo kompresija didesne nei benzininiu paprastu varikliu.
Gal dar kas dujas sugalvos deti i hibridini toyota prius?

ParašytasCOLON 2006 08 24, 22:00
ZyXEL
wytska rašėCOLONGal dar kas dujas sugalvos deti i hibridini toyota prius?

Čia Lietuva- čia lietūs lyja. Taip kad manau- tikrai taip

ParašytasCOLON 2006 08 25, 00:44
anon
Dzhedaj rašėCOLONTaip.
Cilindro pavirshius yra specialiai suformuotas, degalu ipurshkiama dar papildomai priesh pat padegant mishini.
Nzn kas ten sudegtu...
tai va tas purkstukas po 2000 km ir sudega...

ParašytasCOLON 2006 11 10, 12:51
ZND007
wytska rašėCOLONGDI yra labai ekonomiskas variklis. ner cia ko i ji deti duju! Beto jo kompresija didesne nei benzininiu paprastu varikliu.
Gal dar kas dujas sugalvos deti i hibridini toyota prius?

Nu kaip cia pasakius ekonomiskas GDI :DDD jis ekonomiskas iki 3k apsuku manyciau nes po to kai pradeda tas purkstukas pylt tai jmj :DD
ash va ziema ant sniegho Siemnes arenoj pusvalandy prasidraskiau tai man 1/4 bako nuejo

ir kompas rode 15,7 litro vidurky 100 km :DDD
nu bet ahs sutinku jei vaziuot ramiai galima ilist i 7,5 tirkai nu kadangi pas mane su klima tai man buna apie 8,3 kazkur nu bet jei spausi tai ir pisli tonom tu i ta GDI
