Puslapis 1 iš 1
BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 08, 21:29
Romasis
sveiki,
dilema - buvo susuktos BKR6E zvakes, tik nezinau iskur istrauke kad sitas reikia naudot, pagal autodata BPR7ES turi but, tokias siandien ir sudejau. Ar galiu ramiai miegot?

Re: BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 08, 21:46
pew
Romasis rašėCOLONsveiki,
dilema - buvo susuktos BKR6E zvakes, tik nezinau iskur istrauke kad sitas reikia naudot, pagal autodata BPR7ES turi but, tokias siandien ir sudejau. Ar galiu ramiai miegot?

http://www.ngk.com/results_fitment.asp?pid=bkr6e
http://www.ngk.com/results_fitment.asp?pid=bpr7es
nei BKR6E nei BPR7ES ner tinkamos pagal NGK puslapi... klipsam jie siulo BPR6ES

Re: BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 08, 22:10
egisas
Taip, kad gali miegoti ramiai

Re: BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 08, 22:33
Romasis
kad pas tave lazeris kazkoks usa'inis kitoks, o amerikonai isvis nieko nesupranta, todel ir siulo bileka, europoj tiksliai ir aiskiai BPR7ES, gerai kad Micius prie europos:o)))
http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=6 ... lipse+2000
Re: BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 08, 23:56
pew
lazeris ne lazeris, bet variklei tai tie patys
beje
http://www.dsmparts.com/customer/produc ... ductid=328
cituoju "The NGK BPR7ES plugs are 1 heat range colder then the stock spark plugs. These cooler plugs have additional detonation resistance, and are more prone to fouling as compared with the stock spark plugs."
taip, kad stock zvakes yra BPR6ES

Re: BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 09, 00:00
pew
Re: BKR6E vs. BPR7E
ParašytasCOLON 2006 08 09, 08:23
Romasis
pew rašėCOLONlazeris ne lazeris, bet variklei tai tie patys
beje
http://www.dsmparts.com/customer/produc ... ductid=328
cituoju "The NGK BPR7ES plugs are 1 heat range colder then the stock spark plugs. These cooler plugs have additional detonation resistance, and are more prone to fouling as compared with the stock spark plugs."
taip, kad stock zvakes yra BPR6ES

tai cia tipo nieko blogo ir tos BPR7e, pagal sita parasyma jos mazesnio kaitrumo, atsparesnes detonacijai, bet linke labiau, greiciau susideveti ar pan.??? Ar naxrien issukt ir nest atgal i senukus, ir duot i snuki kad apgavo?
P.S. "Jutos" konsultantas patikino, jog reikia butent BPR7ES det, nes katalogas taip rodo:o)))
Ir siaip amerikos rinkai pritaikytos masinos vazineja daug mazesnio oktano benzinu, cia tik siaip
ParašytasCOLON 2006 08 09, 09:13
Drumbash
klipsei dohc'ui 6 kaitrumas, bet 1 laipsnio kaitrumas nepamaishys kiek esu skaites is forumu

ParašytasCOLON 2006 08 09, 10:48
Micius
USA rinka - BPR6ES-11 stock
Euro rinka - BPR7ES stock
Skirumai gali buti del to kad:
1) Skiriasi ECU
2) Skiriasi reikalavimai ismetamosiom dujom
...
n) Bele kiek kitu priezasciu
Ir seip, nemodintam varikliui su normaliu bendzu ten tas kaitrumas 1 laipsniu sian ar ten neturi esmes

ParašytasCOLON 2006 08 09, 12:33
Romasis
Ot intriga zvakiu keitimas, kaip minejau buvo susuktos BKR6E, tai isvis nesuprasi iskur tokias istrauke kad tinkamos.
Dabar kitas kalusimelis ta tema BPR7ES ir BPR7E kuo cia skiriasi, tik tuo kas pirma issisuka-isisuka su 16-os raktu, o kita su 19-os ar dar daugiau kuo? Siaip raso BPR7E = BPR7ES, abieju tipu telpa isukt be problemu.
ParašytasCOLON 2006 08 10, 22:58
Micius
Romasis rašėCOLONDabar kitas kalusimelis ta tema BPR7ES ir BPR7E kuo cia skiriasi, tik tuo kas pirma issisuka-isisuka su 16-os raktu, o kita su 19-os ar dar daugiau kuo? Siaip raso BPR7E = BPR7ES, abieju tipu telpa isukt be problemu.
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... berkey.pdf