Puslapis 15

Eclipse GS ~1992 2.0 16v

ParašytasCOLON 2006 08 01, 18:22
M.Ec
Sveiki,norejau paklaust i atkreipt demesi perkant Mitsubishi Eclipse GS ~1992 2.0 16v?

ParašytasCOLON 2006 08 01, 18:22
Nasas
kaip ir visas mašinas perkant :arrow: į viską .

ParašytasCOLON 2006 08 01, 18:30
Dzhedaj
Butent :)
Jautresne vieta, i ka reikia atkreipti demesi - pavaru dezhe :) Bet i tai zhiuretum pirkdamas bet kuri kita automobili. Jei jungiant pavara ji stringa, girdisi pashaliniai garsai ir t.t. - geriau paieshkoti kito varianto :)

ParašytasCOLON 2006 08 01, 18:31
Pliustas
galine keleivio puses arka daznai buna papuvus, galine pakaba isvaziavus i shona (daznas atvejis). ar variklio varzhtai neprasukalioti stipriai (nu ar neardytas kapitaliai jis ten). atstuma pasiziurek tapr priekinio rato ir arkos, turi but daugmazh vienodi abiejose pusese, jei stipriai skirsis reishkias gavus gerai ir paskui gali est padangas. pazhek ar tarpas tarp sparnu ir kapoto vienodas, jei per viduri pasiputes reishkias lanzheronai lenkti buvo (i kokia duobe gerai ilekus buvo). variklis pazhek ar gerai tolygiai dirba, uzhvedes gazuok ish leto ir zhek ar nepradeda ten kokie garsai papildomi ait. but gerai ka variklis padirbtu kazkiek kol ishils ir zhek ar apsukos tolygiai laikos (buna ka laisvu apsuku vozhtuvas parejes, jis nemazhai kainuoja). nu ir ka pazhek ar prikurke veikia jei rukai :)

ParašytasCOLON 2006 08 01, 21:46
Riebus
Pliustas rašėCOLONgaline keleivio puses arka daznai buna papuvus, galine pakaba isvaziavus i shona (daznas atvejis). ar variklio varzhtai neprasukalioti stipriai (nu ar neardytas kapitaliai jis ten). atstuma pasiziurek tapr priekinio rato ir arkos, turi but daugmazh vienodi abiejose pusese, jei stipriai skirsis reishkias gavus gerai ir paskui gali est padangas. pazhek ar tarpas tarp sparnu ir kapoto vienodas, jei per viduri pasiputes reishkias lanzheronai lenkti buvo (i kokia duobe gerai ilekus buvo). variklis pazhek ar gerai tolygiai dirba, uzhvedes gazuok ish leto ir zhek ar nepradeda ten kokie garsai papildomi ait. but gerai ka variklis padirbtu kazkiek kol ishils ir zhek ar apsukos tolygiai laikos (buna ka laisvu apsuku vozhtuvas parejes, jis nemazhai kainuoja). nu ir ka pazhek ar prikurke veikia jei rukai :)
pistas grinai savo masina apibudinos ir sako ziek nenusipirk ir tu tokios ksh ksh :lol: :lol:

ParašytasCOLON 2006 08 01, 23:50
kid
apsukas ant redlaino palaikyk ir paziurek ar tepalas labai per duslika neina :evil:
atsukes tepalo ipilimo propke pauostik ar nesijaucia koks acetono ar kazkas panasaus kvapas, po to ant pirstu tepala patrink ir ziurek kad nebutu jausmas lyg smelio butu tarp tu paciu pirstu, po to ar tepalas neturi kokiu baltu priemasu ir kad nebutu panasus i kose kokia nors :)

ParašytasCOLON 2006 08 02, 00:19
Pliustas
Riebus rašėCOLON
Pliustas rašėCOLONgaline keleivio puses arka daznai buna papuvus, galine pakaba isvaziavus i shona (daznas atvejis). ar variklio varzhtai neprasukalioti stipriai (nu ar neardytas kapitaliai jis ten). atstuma pasiziurek tapr priekinio rato ir arkos, turi but daugmazh vienodi abiejose pusese, jei stipriai skirsis reishkias gavus gerai ir paskui gali est padangas. pazhek ar tarpas tarp sparnu ir kapoto vienodas, jei per viduri pasiputes reishkias lanzheronai lenkti buvo (i kokia duobe gerai ilekus buvo). variklis pazhek ar gerai tolygiai dirba, uzhvedes gazuok ish leto ir zhek ar nepradeda ten kokie garsai papildomi ait. but gerai ka variklis padirbtu kazkiek kol ishils ir zhek ar apsukos tolygiai laikos (buna ka laisvu apsuku vozhtuvas parejes, jis nemazhai kainuoja). nu ir ka pazhek ar prikurke veikia jei rukai :)
pistas grinai savo masina apibudinos ir sako ziek nenusipirk ir tu tokios ksh ksh :lol: :lol:
:D :D bingo :D nu bet va vazineju ir varga matau uzhtat

ParašytasCOLON 2006 08 02, 09:01
Matosas
užtrauk ant rankinio įjunk pirmą bėgį ir bandyk važiuot jei juodas dūmas eina xana, o įjungus penktą šaibą jai neužgęsta ant rankinio užtraukus pradedant važiuot xana sankabai, jei lupasi lakas xana lakui, jei staigiau stabdant muša per stabdžio pedalą arba vairą xana stabdžių diskam, uževdus variklį ir nuėmus dangtelį neturi būti jokio dūmo, diskai turi būt i ne parudyję, kitaip xana suportui, jei kas nežinodamas bandė kažkada tą klipsą traukt ant buksyro, xana kondyškės vamzdeliui :lol:

ParašytasCOLON 2006 08 02, 14:56
Riebus
Matosas rašėCOLONužtrauk ant rankinio įjunk pirmą bėgį ir bandyk važiuot jei juodas dūmas eina xana, o įjungus penktą šaibą jai neužgęsta ant rankinio užtraukus pradedant važiuot xana sankabai, jei lupasi lakas xana lakui, jei staigiau stabdant muša per stabdžio pedalą arba vairą xana stabdžių diskam, uževdus variklį ir nuėmus dangtelį neturi būti jokio dūmo, diskai turi būt i ne parudyję, kitaip xana suportui, jei kas nežinodamas bandė kažkada tą klipsą traukt ant buksyro, xana kondyškės vamzdeliui :lol:
na katras dar savo eclipsa nori apibudinti :lol:

ParašytasCOLON 2006 08 02, 15:41
Leed
Riebus rašėCOLON
Matosas rašėCOLONužtrauk ant rankinio įjunk pirmą bėgį ir bandyk važiuot jei juodas dūmas eina xana, o įjungus penktą šaibą jai neužgęsta ant rankinio užtraukus pradedant važiuot xana sankabai, jei lupasi lakas xana lakui, jei staigiau stabdant muša per stabdžio pedalą arba vairą xana stabdžių diskam, uževdus variklį ir nuėmus dangtelį neturi būti jokio dūmo, diskai turi būt i ne parudyję, kitaip xana suportui, jei kas nežinodamas bandė kažkada tą klipsą traukt ant buksyro, xana kondyškės vamzdeliui :lol:
na katras dar savo eclipsa nori apibudinti :lol:
5 saiba megsta daryti "grrr" jungiant taip staigiau, tai cia gali kaina must, bet esmej dar labai ilgai vaziuoja ir taip, pasiklausyk ar ratu guoliai nedainuoja (jei koks galinis - iskart - 300 nuo kainos), test drive kai darysi - mink iki redline ir tegul koks draugelis is paskos vaziuodamas ziuri, kas is duslerkos matosi. BUTINAI uzkaitink motora iki temp. nuo kurios rodykle nebekyla ir ziurek ar laisvos apsukos normaliai stovi, t.y. nesimala ten kur papuole, geriausiai tai pasireiskia pravaziavus ilgelesni atstuma, taip kokia 20 min stabilaus motoro darbo ant kokiu 2000 rpm. jei durniuos, tai dar - 300. ir tam apsuku tvarkingumo nustatymui labai padeda ijungtas ant max kondicionierius beigi galinio lango sildymas su visom farom, tuo paciu ir sita visa iranga pasitikrinsi. nu, katalizatoriu paziurek, ar egzistuoja, tas irgi nereikalingas dalykas kainuoja kokius 200... o daugiau viska kiti parase/parasys :) sekmes!

ParašytasCOLON 2006 08 04, 21:34
Riebus
ir nepirk juodos nes ziema jos labai purvinos o vasara greit lakas nusilups ypac nuo galinio spoilerio ir stogo o pas raudonas tas bajeris retesnis bent jei ka tik ant stogo bus

beja patariu pirkt kaip imanoma naujesne arba bent po restailingo ale 93-95 metu nes pas jas karobkes tvarkingesnes ir lempu reguliavimas yra ir banano nera

ParašytasCOLON 2006 08 07, 12:37
Tomykas
Riebus rašėCOLONir nepirk juodos nes ziema jos labai purvinos o vasara greit lakas nusilups ypac nuo galinio spoilerio ir stogo o pas raudonas tas bajeris retesnis bent jei ka tik ant stogo bus

beja patariu pirkt kaip imanoma naujesne arba bent po restailingo ale 93-95 metu nes pas jas karobkes tvarkingesnes ir lempu reguliavimas yra ir banano nera
Ir dar girdejau kad stabdziai didesni. Cia teisa :?:

ParašytasCOLON 2006 08 07, 12:46
Riebus
Tomykas rašėCOLON
Riebus rašėCOLONir nepirk juodos nes ziema jos labai purvinos o vasara greit lakas nusilups ypac nuo galinio spoilerio ir stogo o pas raudonas tas bajeris retesnis bent jei ka tik ant stogo bus

beja patariu pirkt kaip imanoma naujesne arba bent po restailingo ale 93-95 metu nes pas jas karobkes tvarkingesnes ir lempu reguliavimas yra ir banano nera
Ir dar girdejau kad stabdziai didesni. Cia teisa :?:
nemanau

ParašytasCOLON 2006 08 07, 12:55
Micius
Tomykas rašėCOLONIr dar girdejau kad stabdziai didesni. Cia teisa :?:
Blogai girdejai, arba ne tiesa pasakojo ;)

ParašytasCOLON 2006 08 07, 14:08
Drumbash
jei butu TURBO tai nuo 91m. taip pradejo eiti su didesniais stabdziais. Siaip klipso stabdziai shudini jei bandai nors kiek pasportuoti :wink: