Puslapis 13

Bugnai i diskus ?

ParašytasCOLON 2004 11 16, 20:27
Riebus
Tei va daba tokis klasimas zinantiem ir apsimetantiem kad zino ar labai sudetinga pakeist bugninius i diskinius ar cia priklauso nuo sakes ipatumu ar truktu tvirtinimu ar tai isvis neimanoma ar imanoma bet ne aktualu nes bugnai tik gale o galas tik rankiniui o svarbiausia prieki beja jei kalbet tai cia apie colta C50. Na kiek as pats isivaizduoju tai problema butu del tvirtinimo bet va pagal ideja priklausomai nuo colto modelio ten turetu eiti visu dsm detales galine vaziuokles daly tai jeigu isidet clipso diskus su visu guoliu ir likusiai pribumbasais arba nuo lancerio ar nuo galanto jei ju buna su diskiniais gale ir beja kaip su vintiliuojamais ar yra kokie nors niuansai. Bei kaip del spaudimo sistemoje ar jis turi buti aukstesnis ar gali likt toks pat uzmauni slangute ir there u go! Bei zinoma kaip su rankiniu is esmes tai jei deti clipses gala tai tuos trosiukus tvirtinti neturetu but bedos :roll:

na reiskites :mrgreen:

ParašytasCOLON 2004 11 16, 20:33
Micius
Sheip kas del stabdziu pritaikymo nuo kitu modeliu (galanto, klipso ir kt.) tai nzn, bet orginaliai tai ant C50 diskiniai stabdziai gale ejo ant GTI variantu (tas pats ir ant Lancer GTI), todel papraciausiai butu turbut nuo sitokiu modeliu tuos stabdzius diskinius ir paimt, taciau kiek zinau yra sunkoka rasti GTI'skiu pardavinejamu (tame tarpe ir ant daliu)

ParašytasCOLON 2004 11 16, 21:47
gazas
be to ventiliuojami buna tik priekyje, nu nekalbu apie supercarus visokius :) gale pilnai uztenka paprasto disko

ParašytasCOLON 2004 11 16, 21:52
GT
ventiliuojami buna ir gale, bet ne cia esme, pirmiausiai pagalvok ar tau tikrai to reikia :lol: siaip principe padaryti imanoma, ne tokiu bajeriu pridaro, taciau darant paciam......na zodziu as nenoreciau to atlikti su savo autu, sveikata svarbiau diskiniu stabdziu :wink:
a, o ka tu laikai super carais :?:

ParašytasCOLON 2004 11 16, 22:21
gazas
ka tu cia nusishneki? :D
nu jei taip nori paisipisinet prie to mano zodzio "supercaras", tai tu man tada pasakyk ar daug esi mates mashinu su gale ventiliuojamais diskais? ir ar tai buvo mashina turinti koki 150 ag? esme manau daug kas suprato, ka norejau pasakyti, tik va tu ne :D
GT rašėCOLONventiliuojami buna ir gale, bet ne cia esme, pirmiausiai pagalvok ar tau tikrai to reikia :lol: siaip principe padaryti imanoma, ne tokiu bajeriu pridaro, taciau darant paciam......na zodziu as nenoreciau to atlikti su savo autu, sveikata svarbiau diskiniu stabdziu :wink:
a, o ka tu laikai super carais :?:

ParašytasCOLON 2004 11 17, 08:48
Vyckele
Diskai gale dedami pagrinde del vieno dalyko - galima ideti ABS daviklius, o i bugna ne! Turguje vien tik paziurejziurejes i galinius ratus gali pasakyti ar turi masina ABS. Kai kurie teigia, diskai geriau stabdo negu bugnai, gal tai ir tiesa, bet kaip galima ta geruma pajausti? Priekiniams stabdziams tenka apie 90% stabdymo jegos, galiniams - 10%...

ParašytasCOLON 2004 11 17, 09:24
gazas
jeigu bugnai stabdytu geriau nei diskai tai priekyje ir butu montave bugnus :) pagaliau visos sportines mashinos su diskais, nors ten nevisada yra abs. siaip pas mane galante yra tox daviklis, kuris pagal svori turetu paskirstyti stabdymo jega i galinius ratus, bet kaip supratau jis turbut jau neveikia.
Vytas rašėCOLONDiskai gale dedami pagrinde del vieno dalyko - galima ideti ABS daviklius, o i bugna ne! Turguje vien tik paziurejziurejes i galinius ratus gali pasakyti ar turi masina ABS. Kai kurie teigia, diskai geriau stabdo negu bugnai, gal tai ir tiesa, bet kaip galima ta geruma pajausti? Priekiniams stabdziams tenka apie 90% stabdymo jegos, galiniams - 10%...

Re: Bugnai i diskus ?

ParašytasCOLON 2004 11 17, 13:06
ecmondo
Riebus rašėCOLONTei va daba tokis klasimas zinantiem ir apsimetantiem kad zino ar labai sudetinga pakeist bugninius i diskinius ar cia priklauso nuo sakes ipatumu ar truktu tvirtinimu ar tai isvis neimanoma ar imanoma bet ne aktualu nes bugnai tik gale o galas tik rankiniui o svarbiausia prieki beja jei kalbet tai cia apie colta C50. Na kiek as pats isivaizduoju tai problema butu del tvirtinimo bet va pagal ideja priklausomai nuo colto modelio ten turetu eiti visu dsm detales galine vaziuokles daly tai jeigu isidet clipso diskus su visu guoliu ir likusiai pribumbasais arba nuo lancerio ar nuo galanto jei ju buna su diskiniais gale ir beja kaip su vintiliuojamais ar yra kokie nors niuansai. Bei kaip del spaudimo sistemoje ar jis turi buti aukstesnis ar gali likt toks pat uzmauni slangute ir there u go! Bei zinoma kaip su rankiniu is esmes tai jei deti clipses gala tai tuos trosiukus tvirtinti neturetu but bedos :roll:

na reiskites :mrgreen:
zadi keisti masina? :twisted:

ParašytasCOLON 2004 11 17, 16:43
Riebus
palengva brestu :wink:

noriu lego susikonstruot taigi renkuos info palengva :)

ParašytasCOLON 2004 11 17, 18:39
GT
gazas rašėCOLONka tu cia nusishneki? :D
nu jei taip nori paisipisinet prie to mano zodzio "supercaras", tai tu man tada pasakyk ar daug esi mates mashinu su gale ventiliuojamais diskais? ir ar tai buvo mashina turinti koki 150 ag? esme manau daug kas suprato, ka norejau pasakyti, tik va tu ne :D
GT rašėCOLONventiliuojami buna ir gale, bet ne cia esme, pirmiausiai pagalvok ar tau tikrai to reikia :lol: siaip principe padaryti imanoma, ne tokiu bajeriu pridaro, taciau darant paciam......na zodziu as nenoreciau to atlikti su savo autu, sveikata svarbiau diskiniu stabdziu :wink:
a, o ka tu laikai super carais :?:
tu mane ne taip supratai, as visai neturiu jokio noro is kazko :censored:, tik man pavyzdziui supercaras turetu tureti tikrai daugiau nei 150 hp. :lol:
as tik paklausiau ka tu laikai supercarais :?:

ParašytasCOLON 2004 11 17, 18:43
GT
o kas liecia ABS tai mano galva nereikalingiausias daiktas automobily, sutinku kad uzminus ant stabdziu masina ciuozia tik tiesiai, bet kiek metru, stabdymo kelias pailgeja daug daugiau, tad jei moki pasukinet vaira :wink:

ParašytasCOLON 2004 11 17, 23:14
alfa-moda
GT tu klisti masina su ABS ant geros dangos sustoja zimiai greiciau nei naudojant paprasta stabdymo sistema , be to stabdant gali atlikti manevra ko negali daryti kai paprasta stabdymo sistema uzblokavusi ratus i vairo judesius ne reaguoja

ParašytasCOLON 2004 11 18, 07:43
Vyckele
GT rašėCOLONo kas liecia ABS tai mano galva nereikalingiausias daiktas automobily, sutinku kad uzminus ant stabdziu masina ciuozia tik tiesiai, bet kiek metru, stabdymo kelias pailgeja daug daugiau, tad jei moki pasukinet vaira :wink:
Jeigu mano Wagon neturetu ABS, dabar neskaitytum sius zinutes. Vaziavau per zalia sviesa, o is desines puses per raudona prasinase fura. ABS deka sustojau 40cm nuo furos, kitu atveju buciau palindes po ratais.

ParašytasCOLON 2004 11 18, 07:47
Matosas
jo del tu abs tai cia jau buvo sneketa (teisingiau irc) , as irgi manau kad be abs'o galima stabdymo kelia sumazint, o abs tai daugiau zmonem nekvarsinantiem galvos, abs sistema paprasciausia neleidzia ratam prarast sukibimo su danga, o ir ziema abs manau pranasesne stabdymo sistema uz paprasta :wink: , bet siaip jei moki valdyt auto tai abs'as kartais tik maiso :wink: paziurekit kad ir rally auto jokiu abs sudes nebuna, kodel :?: a vot todel kad be abs'o visai kitaip valdosi masina, beje mes cia iri su ivenu bisiuliu snekejom kad mieliau rinktumemes masina be abs'o nes tikrai yra tokiu atveju kai abs tik susiko eikala :x
alfa> negi tu vazineji tik ten kur yra labai gera danga :?: :?: :?: :lol:

ParašytasCOLON 2004 11 21, 12:48
wooppyz
Vytas rašėCOLONDiskai gale dedami pagrinde del vieno dalyko - galima ideti ABS daviklius, o i bugna ne! Turguje vien tik paziurejziurejes i galinius ratus gali pasakyti ar turi masina ABS. Kai kurie teigia, diskai geriau stabdo negu bugnai, gal tai ir tiesa, bet kaip galima ta geruma pajausti? Priekiniams stabdziams tenka apie 90% stabdymo jegos, galiniams - 10%...
Hmmm neitikėtina kaip viskas keičiasi.... iki šiol kiek teko skaityti tai santykis yra 75% priekis ir 25 galas.... :roll: