Mitsubishi Carisma
ParašytasCOLON 2004 11 16, 00:11
Butu malonu kad atsilieptu mitsubishi carisma turetojai, gerbejai ar siaip kas netingi padiskutuoti apie sias masinikes. 

Pas tave 4G93 GDI ? Bet tai nieko nesuprantu, ko jie nedejo paprasto 4G93 dohc mataro ?Alertaz rašėCOLONTuriu carisma neilgai, gal menesiuka, labai patinka. Patogios sedynes, salone tylu, bagazine irgi nemaza, 125 arkliuku irgi neblogai traukia. Benzo vazinejant pagrinde mieste per kamscius 9.5-10l. Bendrai paemus labai maloniai vairuojasi.
Taip pas mane 4G93 GDI, bet yra ir paprasti 4G93 turintys ~115AgDrumbash rašėCOLON Pas tave 4G93 GDI ? Bet tai nieko nesuprantu, ko jie nedejo paprasto 4G93 dohc mataro ?
na taip 1.8 paprastas tai 115 agAlertaz rašėCOLONTaip pas mane 4G93 GDI, bet yra ir paprasti 4G93 turintys ~115AgDrumbash rašėCOLON Pas tave 4G93 GDI ? Bet tai nieko nesuprantu, ko jie nedejo paprasto 4G93 dohc mataro ?
Bent jau modeliuose iki 99'u metu
1.6=90Ag
1.8=115Ag
1.8 GDI=125Ag
1.9 TD=90Ag
apie ka ash ir kalbuIwasaki rašėCOLONAlertaz:
O tu cia vienintelis siame forume turintis carisma ar yra dar pasekeju?
Na as tai jau greit metai kaip vazineju mitsu. Siaip problemu jau daug turejau su ja. Atsalus orams vel islindo- pradejo kompensatoriai kalti ir kuro daugiau kapoja, mieste apie 11-11,5l.
O kad tylu salone tai tau labai pasiseke, nes kiek skaiciau inete, kad daznai pasitaiko girgzdejimai galiniu sediniu bei bagazo dureliu,
ko pasekoje ir pas mane tas pats.
Mitsubishi Carisma 99' GDI, automatas, klima, heatchback.
Tarp kitko yra pats galingiausias modelis is carismu-tai 4G93 1.8l 16V 103kw-140Ag, kuris ant konvejerio pasirode 1995-07. (bet tai ne GDI).
Nors tarp kitko Japonijoje GDI atsirado jau 1994m pabaigoje, o europos rinkai ji pradejo tiekti tik 1997m.
Kiek pamenu max AG prie ~4.5k-6k bet bijau sumeluot.Drumbash rašėCOLON na taip 1.8 paprastas tai 115 agBet kam jiem daryti kazkoki nauja matara, kai tas pasiteisina...
![]()
Ai ce tokius pamastymus...
Prie kiek rpm ishlenda max AG ?
A jo sioks toks cypsejimas gale yra (greiciausiai dangcio), bet kiek teko girdet cia visu hachback problema netik mitsubishi. Nors tiesa pasakius persedu is vw jetta(kur girgzdejo viskas kas netingejo) tai nelabai kreipiu demesi i girdzdejima. Del kuro sanaudu tai nieko nuostabaus kad 11l, nes pastovus peciukas, liampos ir t.t., be to pas tave automatas tai dar dasideda koks litriukas.Iwasaki rašėCOLONAlertaz:
O tu cia vienintelis siame forume turintis carisma ar yra dar pasekeju?
Na as tai jau greit metai kaip vazineju mitsu. Siaip problemu jau daug turejau su ja. Atsalus orams vel islindo- pradejo kompensatoriai kalti ir kuro daugiau kapoja, mieste apie 11-11,5l.
O kad tylu salone tai tau labai pasiseke, nes kiek skaiciau inete, kad daznai pasitaiko girgzdejimai galiniu sediniu bei bagazo dureliu,
ko pasekoje ir pas mane tas pats.
Mitsubishi Carisma 99' GDI, automatas, klima, heatchback.
Tarp kitko yra pats galingiausias modelis is carismu-tai 4G93 1.8l 16V 103kw-140Ag, kuris ant konvejerio pasirode 1995-07. (bet tai ne GDI).
Nors tarp kitko Japonijoje GDI atsirado jau 1994m pabaigoje, o europos rinkai ji pradejo tiekti tik 1997m.
Tik gavau masina is vokietijos iskart nuvariau i Vytara, ten aisku $$$ "siektiek" paemeIwasaki rašėCOLONAlertaz:
Kur tu savo aparata taisaisi? (aisku jeigu teko taisyti)
As tai lankiausi Baltic car service , ten buvo neblogi meistrai. Bet jau sio serviso nebera. Dabar tenka i AutoVytara uzsukti, bet ten babkes lupa po polnoi programe ( matyt uz mitsubishi motors varda).
Pas mane mechanika be klimato kontroles (LX variantas). Manau carismai turetu tikti volvo s40 detales, nes lygtais ant tos pacios bazes daroma ir dar toje pacioje olandu gamykloje, bet nemanau kad tai pigesnis variantas. Siaip kai domejausi carisma tai kazkur buvau rades, kad pas jas pakaba ir yra silpniausia vieta.Iwasaki rašėCOLONAlertaz:
Zinai, masinos visos genda kokia ji bebutu ar nauja , ar sena.
Kai nusipirkau carisma irgi pervym delom nuvariau pas dilerius. Viska pakeite ( na bent jau kaip jie mane informavo: tepalus, filtrus dirzus).
Bet kas liete kebula - taisiau tik baltic car service.
Dabar su kompensatoriais lishnas galvos skausmas. Galvoju pasikeisti, bet 1 kaina apie 64Lt., o ju 16. O dar darbas. Taip kad grubiai be 1500lt.
neapseisi.
Siaip kazkur esu skaites kad carismai tinka ir kitu masinu detales bet ne visos gi.
Taip kad turedamas masina pastoviai vis kazko ieskai, tai tas tai anas ir t.t.
O pas tave mechanika ar automatas? Ar yra klimato kontole?
Pas mane skardiniai ratlankiai vasarines padangos 185/65/R14, ziemines 175/70/R14. Jo R15 butu labai neblogai, bet as matyt pirksiu dar vienus ratlankius R14 nes nesinori ismest geru vasariniu padangu. Be to ir R14 lietu tekiniu neblogu yra uz padoria kainaIwasaki rašėCOLONAlertaz:
Sutinku, juk Volvo 40 ir carisma buvo surinkinejamos ant tos pacios platformos.
Su pakaba turejau problemu- keiciau du priekinius sarnyrus, uz tai sumokejau tik 200lt baltic car service, o vytare uzsiprase apie 1200lt (kartu su sakes pakeitimu). Taip kad skirtumas akivaizdus.
Kokie pas tave ratlankiai? Kokio dydzio?
Siaip carismose pakaba zemoka, klirensas mazas.
Pas mane R14 su 175/65 padangom. Bent jau man tai toks ispudis kad per mazi ratai atrodo, noretusi 15 coliu.
Kiek zinau kad paskutines laidos carismose 15 coliu standartas, o musu 14.