Puslapis 12

Info apie galanta 2.0 gti 16 v doch

ParašytasCOLON 2004 11 14, 18:57
toshis
niu va turiu galanta 93-9 men.Tikrai neblogas aparatas 2.0 gti 16v doch 110 kw.Ir yra toks navarotas typo kompas stovi pakabos auksty ir amortiku kietuma regulioja.Kas ka zinot apie sy modely parasykit ka nors.nesvarbu apie ka,varikly kebula kompa ar dar ka.. :oops: .nes as nieko apie mitsus :oops: nezinau bet patiko,geras masiniukas 8)

ParašytasCOLON 2004 11 15, 00:08
alfa-moda
Toks galantas reiskia dabr kaip Citroenas pas tave turi gidravline pakaba kuria gali reguliuoti miktuku paspaudimais reguliuoti auksti ir kieuma, bei pasirinkti viena is siulomu variantu, viskas gerai labai gera sistema bet ka ireikes keisti tai tokie amortikai brangiai kainuoja ir juospakeicia i paprastus kuriu kaip supranti jau nebegali reguliuoti

ParašytasCOLON 2004 11 15, 00:42
Riebus
jo pas mano pazystama tokie yra nors tiesa sakant tik hidraulika liko o amortikai paprasti tai daba kai pradeda vaziuoti tai kai automubsas slegi nuleidzia ir rieda

as jam sakau reiks kada nupirkt is jo visa hidralika amortikus susisaudyt ir gales tada rimciau panvarotuos draskytis :twisted: tik idomu ar tokios sistemos suderinamos :roll: jei pvz det i colta ar clipsa

ParašytasCOLON 2004 11 15, 10:50
gazas
nu ka as galiu pasakyt... dziauksi kol amortikai nekiauri :) gali pasikelt amortiku apsauga ir paciupinet guma. jeigu jau rasi itrukimu tai lauk jau netrukus kol jie susprogs :) gali aisku pravazinet ir metus su tokiais dar. turetu tikt nuo sigmos, bet 100% nezinau. kaina vieno naujo amortiko Vistoj 1500-2000lt, o shrotuose jie yra didelis deficitas. as siaip turiu kelis amortikus, tik nezinau ar nekiauri :) jei ko reikes tai sakyk, ishlupsim is mano, bo man vistiek nereikes :)

ParašytasCOLON 2004 11 19, 14:38
Falko
Kalbant apie paprastus amortikus, mano galante vienas gale barška (bent jau tokia diagnozė). Bet amortizuoja dar visi gerai. Kaži ar verta jį vežt restauruot? Nes keisti abu i Sachsus ar KYB stipriai per kišenę muštų...

ParašytasCOLON 2004 11 20, 14:25
toshis
Falko tai pas tave ir su kompu? 8O Pas mane gale irgi kartais barska bet siaip viskas ore 8) ,o tai typo restauruoti jos galima?Kiek kainuoja ir ar normaliai laiko? :roll:[quote][/quote]Kalbant apie paprastus amortikus, mano galante vienas gale barška (bent jau tokia diagnozė). Bet amortizuoja dar visi gerai. Kaži ar verta jį vežt restauruot? Nes keisti abu i Sachsus ar KYB stipriai per kišenę muštų...

KodasCOLON Pasirinkti visus


ParašytasCOLON 2004 11 20, 14:25
toshis
Falko rašėCOLONKalbant apie paprastus amortikus, mano galante vienas gale barška (bent jau tokia diagnozė). Bet amortizuoja dar visi gerai. Kaži ar verta jį vežt restauruot? Nes keisti abu i Sachsus ar KYB stipriai per kišenę muštų...

--------------------------------------------------------------------------------

Falko tai pas tave ir su kompu? Pas mane gale irgi kartais barska bet siaip viskas ore ,o tai typo restauruoti jos galima?Kiek kainuoja ir ar normaliai laiko?

ParašytasCOLON 2004 11 20, 20:28
Falko
Falko tai pas tave ir su kompu? Pas mane gale irgi kartais barska bet siaip viskas ore ,o tai typo restauruoti jos galima?Kiek kainuoja ir ar normaliai laiko?
Ne, pas mane paprasti (aciu dievui) amortikai, bet net ir tokie nauji kainuoja apie 200 Lt vienas. Restauruoja cia garliavoj sako gerai vienas servisas, bet dar nesikreipiau pas juos, ziema isvazinesiu ir taip. O tavo tai kazin ar apsiims kas restauruot, jei ten su tokiais navarotais..

ParašytasCOLON 2004 11 21, 17:19
Donix
pakabos kompas pas mitsa nuo 93m< keista, pirmakarta girdziu, niu zhinau yra reguliuojami amortikai,bet juos reguliuojane kompas...
niuir pniaumatiniai ir t.t. reikes paieshkotiinfo daugiau apie tai
o variklis 4g63

ParašytasCOLON 2004 11 21, 18:12
alfa-moda
tai visi Galantai 16 v GTI nuo 88-92 turi kumpais reguliujamus hidrauliniuspriekinius ir galinius amartizatolius :)

ParašytasCOLON 2004 11 26, 16:30
Auriux
Yra ir pas mane tas "navarotas". Turiu diagnostikos aprasyma. Ten davikliu tai pakabai reguliuot gyvas velnias, pilna masina. Pakabos aukstis reaguoja net i zibintu ijungima. Siaip man patinka. Staigiai stabdant ar posukyje pakaba sukieteja ir masina nesiubuoja. Ismynus iki 120-130 km/h, pakaba suzemeja. Miske per kelmus vaziuojanr pati pasikelia. Ir dar labai patinka kad i bagazine gali kraut kiek nori, pakaba pasireguliuoja ir pasikelia priklausomai nuo krovinio svorio.

ParašytasCOLON 2004 11 26, 18:02
Drumbash
Auriux rašėCOLONYra ir pas mane tas "navarotas". Turiu diagnostikos aprasyma. Ten davikliu tai pakabai reguliuot gyvas velnias, pilna masina. Pakabos aukstis reaguoja net i zibintu ijungima. Siaip man patinka. Staigiai stabdant ar posukyje pakaba sukieteja ir masina nesiubuoja. Ismynus iki 120-130 km/h, pakaba suzemeja. Miske per kelmus vaziuojanr pati pasikelia. Ir dar labai patinka kad i bagazine gali kraut kiek nori, pakaba pasireguliuoja ir pasikelia priklausomai nuo krovinio svorio.
Protinga pakaba, bet man rodos citrinu hidrauline malonesne :wink:

ParašytasCOLON 2004 11 26, 18:37
gazas
Auriux rašėCOLONYra ir pas mane tas "navarotas". Turiu diagnostikos aprasyma. Ten davikliu tai pakabai reguliuot gyvas velnias, pilna masina. Pakabos aukstis reaguoja net i zibintu ijungima. Siaip man patinka. Staigiai stabdant ar posukyje pakaba sukieteja ir masina nesiubuoja. Ismynus iki 120-130 km/h, pakaba suzemeja. Miske per kelmus vaziuojanr pati pasikelia. Ir dar labai patinka kad i bagazine gali kraut kiek nori, pakaba pasireguliuoja ir pasikelia priklausomai nuo krovinio svorio.

:D kai bishki pasineshios tie amortikai, prikrausi bagazine, uzkursi mashina ir bus poksht :)

ParašytasCOLON 2004 12 01, 14:53
marchela
hm, citrinu tai pz ten tu xm, kai pakelia, tai vaziuoji kaipo su vezimu, kosmine masina,bet tokios noro turet nera :P