Puslapis 113

Tiesa ar melas?:) (kad tauposi kuras stabdant pavara)

ParašytasCOLON 2006 05 03, 12:48
pharaon
"Tik visiskas profanas ir neismanelis gali vaziuoti 50 km/h 5 pavara. ir dar didesnis neismanelis i nuokalne ar pries sviesofora vaziuoti laisva pavara. "Komentatoriui": laisva pavara variklis sunaudoja 1-2 l/h, o stabdant pavara - lygiai nuli. Taigi degalu suvartojimas skiriasi ne "siek tiek", bet is esmes ir zenkliai. Taigi norint vaziuoti taupiai, reikia dazniau naudoti stabdyma varikliu, o ne riedejima "ant laisvo" ir stabdyma stabdziais. Be to, riedejimas "ant laisvo" yra nesaugus. "

Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski.. :roll:

Re: Tiesa ar melas?:)

ParašytasCOLON 2006 05 03, 12:49
Korsaras
pharaon rašėCOLON"Tik visiskas profanas ir neismanelis gali vaziuoti 50 km/h 5 pavara. ir dar didesnis neismanelis i nuokalne ar pries sviesofora vaziuoti laisva pavara. "Komentatoriui": laisva pavara variklis sunaudoja 1-2 l/h, o stabdant pavara - lygiai nuli. Taigi degalu suvartojimas skiriasi ne "siek tiek", bet is esmes ir zenkliai. Taigi norint vaziuoti taupiai, reikia dazniau naudoti stabdyma varikliu, o ne riedejima "ant laisvo" ir stabdyma stabdziais. Be to, riedejimas "ant laisvo" yra nesaugus. "

Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski.. :roll:
SAMONE ir visiska tiesa.

kad nereiketu daug diskutuot, tai idedu nuoroda, kur sita tema buvo "isciulpta", tai nebus bereikalingu postu ir diskusiju :)

http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?t=2739&start=0

Re: Tiesa ar melas?:)

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:20
pharaon
Korsaras rašėCOLON
pharaon rašėCOLON"Tik visiskas profanas ir neismanelis gali vaziuoti 50 km/h 5 pavara. ir dar didesnis neismanelis i nuokalne ar pries sviesofora vaziuoti laisva pavara. "Komentatoriui": laisva pavara variklis sunaudoja 1-2 l/h, o stabdant pavara - lygiai nuli. Taigi degalu suvartojimas skiriasi ne "siek tiek", bet is esmes ir zenkliai. Taigi norint vaziuoti taupiai, reikia dazniau naudoti stabdyma varikliu, o ne riedejima "ant laisvo" ir stabdyma stabdziais. Be to, riedejimas "ant laisvo" yra nesaugus. "

Cia komentaras is Delfio. Ar tiesa,kad stabdant su begiu nesinaudoja benzas? Man atrodo,kad nesamone biski.. :roll:
SAMONE ir visiska tiesa.

kad nereiketu daug diskutuot, tai idedu nuoroda, kur sita tema buvo "isciulpta", tai nebus bereikalingu postu ir diskusiju :)

http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?t=2739&start=0
karoce,ten daugiau visi savo zinias(?) desto,nei konkretu atsakyma pasako.. :evil: :furious3:
Kuom skirias:
vaziuoji nuo kalno su isjungta pavara(apsukos ~800rpm),
vaziuoji nuo kalno su ijungta pavara(apsukos ~1000rpm)
abejais atvejais gazas atleistas.. :roll:

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:27
Matosas
jo šiaip labai įdomi tema, net negalvojau taip, tai kaip supratau kai pedalas nepaspaustas ir rpm >~1500 tada kuro nepurškia :roll: bet riedant laisvom apsukom, su neįjungtu bėgiu kokia gal 1400rpm būna lyg, tia čia visai arti tiesos dar biški ir laisva pavara važiuojant nedegintu kuro anei kiek :D

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:37
pharaon
Matosas rašėCOLONjo šiaip labai įdomi tema, net negalvojau taip, tai kaip supratau kai pedalas nepaspaustas ir rpm >~1500 tada kuro nepurškia :roll: bet riedant laisvom apsukom, su neįjungtu bėgiu kokia gal 1400rpm būna lyg, tia čia visai arti tiesos dar biški ir laisva pavara važiuojant nedegintu kuro anei kiek :D
nu tie rpm'ai,kaip supratau is ano forumo,kiekvienom masinom skirtingi ar ne? :roll:

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:42
Matosas
pharaon rašėCOLON
Matosas rašėCOLONjo šiaip labai įdomi tema, net negalvojau taip, tai kaip supratau kai pedalas nepaspaustas ir rpm >~1500 tada kuro nepurškia :roll: bet riedant laisvom apsukom, su neįjungtu bėgiu kokia gal 1400rpm būna lyg, tia čia visai arti tiesos dar biški ir laisva pavara važiuojant nedegintu kuro anei kiek :D
nu tie rpm'ai,kaip supratau is ano forumo,kiekvienom masinom skirtingi ar ne? :roll:
na nežinau mano klipiecas laiko apie 1400 rpm riedėdamas laisvom apsukom, obėgiu tai priklauso nuo greičio :roll: gal įmanoma ir iki 800 rpm bet tada jau toks biški gal net trūkčiojimas gautūs, o laisvom riedant tikrai ne 800 rpm

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:45
Linkolnas
kad maziau benzo ima stabdant pavara cia faktas
kas turi bmw paziurekit i litrometra
laisvu begiu apie 1-2 rodo, o stabdant pavara tiesiog atsiremia prie 0:)

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:49
Korsaras
ziurint nuo kiek yra nustatytos laisvos apsukos, nes pastebekit, kad kai ant pavaros paleidi gaza, tai iki tam tikru apsuku masina graziai tolygiai leteja, o apsuku apacioje mazdaug apie 1000 rpm masina truktelna ir tai buna nepriklausomai nuo pavaros,ir nemaisykti to truktelejimo su trukciojimu, kai pavara per zema :) nes tada kaip suprantu jau duoda kura vel, nes isijungia tas laisvu apsuku valdymas :roll: o iki to variklis sukasi tiek, kiek ji sugeba pasukti riedanti masina, nes net jei kuro ir neduoda, bet variklis sukasi, todel ir generatorius dirba ir kazkiek krauna akuma, todel ir lemputes neuzsdega, viskas ciki. beje, pats realiai pabandziau, tai efektas pasijaute, kai mieste ne laisvu dariedi, o su pavara. aisku, reik stengtis teisingai ir pavaras pasirinkt riedejimui...

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:51
pharaon
Linkolnas rašėCOLONkad maziau benzo ima stabdant pavara cia faktas
kas turi bmw paziurekit i litrometra
laisvu begiu apie 1-2 rodo, o stabdant pavara tiesiog atsiremia prie 0:)
Bet vaziuojant ijungta pavara greitis mazeja ir kai rpm'ai nukrenta reik vel pagazuot,tai benzino atzvilgiu tas pats gaunas.. :roll:

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:53
Linkolnas
:lol: tai cia kalba eina stabdant, arba nuo kalniuko vaziuojant :)

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:54
Robzudys
pharaon rašėCOLON
Linkolnas rašėCOLONkad maziau benzo ima stabdant pavara cia faktas
kas turi bmw paziurekit i litrometra
laisvu begiu apie 1-2 rodo, o stabdant pavara tiesiog atsiremia prie 0:)
Bet vaziuojant ijungta pavara greitis mazeja ir kai rpm'ai nukrenta reik vel pagazuot,tai benzino atzvilgiu tas pats gaunas.. :roll:
Taigi cia kai nuo kalno riedi, arba pries raudona svitafora vietoj stabdziu pavara stabdai :!:

ParašytasCOLON 2006 05 03, 13:58
Riebus
Robzudys rašėCOLON
pharaon rašėCOLON Bet vaziuojant ijungta pavara greitis mazeja ir kai rpm'ai nukrenta reik vel pagazuot,tai benzino atzvilgiu tas pats gaunas.. :roll:
Taigi cia kai nuo kalno riedi, arba pries raudona svitafora vietoj stabdziu pavara stabdai :!:
na pas mus kaime tai kalniuku gal tik du max :lol:

ir nuo tu stengies nulekt vataip VEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

o jei da pradesi apie ekonomija mastyt visai malonumo neliks tik taskas a ir taskas b na ir dar golfas TD

ParašytasCOLON 2006 05 03, 14:02
Korsaras
Linkolnas rašėCOLON:lol: tai cia kalba eina stabdant, arba nuo kalniuko vaziuojant :)
butent, nes sitas variantas netinka siaip mieste vaziuot pasileist ant pavaros ir vel gazuot, cia skirta tam, kad dariedet iki raudono arba nuo kalno, zodziu ten, kur zinai, kad reiks sustot arba siaip max suletet. ir paskritai riedejimas laisva pavara labai pavojingas dalykas, ypac ziema. as visada stengiuos vaziuot tik pavarom, kad butu isvystytas refleksas teisingas

ParašytasCOLON 2006 05 03, 14:08
pharaon
As ne ta turejau omeny,ka dauguma jusu suprato :)
Imkim kaip pvz Seskines kalna:
vaziuoji ant 60-70 ijungi 4 shaiba,masina pradeda letet,apsukos nukrenta iki tos ribos,kai benzas vel paduodamas,ka tada daryt? Jungt 3 shaiba? O po to 2? :D
Tokiu atveju,benzino atzvilgiu, tas pats gaunas,ar visa laika riedesi laisva pavara,ar su ijungta.. vat :wink:

ParašytasCOLON 2006 05 03, 14:11
Riebus
ant laisvu riededamas da ir masina patausoji sukasi sau kas sukasi ir jokios sankabos nesitrina variklis zemesnem apsukom dirba