Puslapis 1 iš 3
domiuosi 2003 Mitsubishi eclipse GTS
ParašytasCOLON 2006 04 07, 21:48
xkillz
Sveiki, siuo metu ieskau automobilio ir vienas is variantu yra sis eclipse. Idomu kaip lietuvoje su servisu ir kiek kainuoja detales, pvz stabdziu kaladeles, sankabos komplektas, granatos guoliai?
Taip pat kokie atsiliepimai apie siuos automobilius? Ar lietuvoje ju yra daug?
ParašytasCOLON 2006 04 07, 22:04
taxistas
Ar viska perskaitei kas cia parasyta apie 3G

Teks palaukti pora dienu kol visi 3G turetojai issipasakos

ParašytasCOLON 2006 04 07, 22:09
xkillz
taxistas rašėCOLONAr viska perskaitei kas cia parasyta apie 3G

Teks palaukti pora dienu kol visi 3G turetojai issipasakos

jop jau kelinta diena searchus darau, bet apie atsarginiu daliu kainas nelabai kas buvo...

be to girdejau kad pagrindinio dirzo keitimas sitiem varikliam brangiai atsieina

ParašytasCOLON 2006 04 08, 01:35
Deimas
nai jai pades tai siek tiek info pateiksiu. Priekines kaladeles 40LT oro filtras 60LT, jei netycia subirtu rato guolis tai tinka galanto (Taiwanis 130LT, Japans 360LT) Stabilizatoriu traukes po 30LT) vairo traukes po 30LT, del sankabos siek tiek sunkiau orginali kosmosa kainuoja, tad geriau manau nusipirkt ferido uz 30LT ir per nauja uzsikniedyt) nors srote as pirkau beveik sveika sankabos diska su diskatorium tai 250LT kainavo, na dar buvo nutrukes begiu troselis tai uz ji 60LT palikau, taip pat ir sankabos pompa keiciau srote 120lituku paprase, na ir dar tokia smulkmenele kaip varikli pakeiciau

1500LT oi visai pamirsau dar pacia pirma diena kai nusipirkau savo eklipse teko ir generatoriu pakeist, nzn bet kazkokio mitso srote identiska radau tai 90 LT sumokejau. ot velnias dar ir stebule rato keiciau nuo 1g tiko, 100LT. Nai tai va lyg ir viskas ka keiciau per metus laiko

(bet as cia kalbu apie GS o ne apie GT ar GTS)
ParašytasCOLON 2006 04 08, 02:08
Deimas
O kad butu viskas aiskiau tai cia dar truputis vaizdines
medziagos

zinok ne darbas o malonumas, nu bent man
na bet jeigu tavo rankos baltos tai gal tada geriau rimtai kokia audi ziurekis, nes servise uz toki komplekta darbo tai turbut ne kelis litukus paprasys. Tai va manau pasakiau visa kas blogiausia kas gali atsitikti su 3g

ParašytasCOLON 2006 04 08, 02:10
Wytska
jooo. solidziai...
o man jau bresta reikalas:
1. perziureti visa galines vaziuokles dali, bo baisiai girgzda viskas. tikiuos rytoj per meeta kolegos duos tinkama ivertinima problemos
2. pakeisti paskirstymo dirza su visais guoliukais bo vienas kazko cypia neblogai variklyje. beje ar kas gali pasakyt 4G64 turi balansini velena (ir dirza) ar ne?
3. susideti garso izoliacija (nu tai cia vasara ramiai)
ParašytasCOLON 2006 04 08, 02:14
Deimas
del galines vaziuokles tai paziurek traukes stabilizatoriaus butinai pas mane lb barskejo, paikeiciau ir viskas dingo, o del garso izoliacijos tai 100 pritariu jau si mentis seniai man galvoj sukasi tik dbr nerandu laiko tuo uzsiimt
ParašytasCOLON 2006 04 08, 02:17
Wytska
jo garso izoliacijos labiausiai pasiilgstu kai kokia mergina trinkteli durim ir garsas pereina per dantis

ParašytasCOLON 2006 04 08, 02:23
Deimas
dar durys tai durys mane tai nervuoja vaziuojant arkos kaip kiauros atrodo ir siaip variklis gan garsiai girdisi. Kas liecia variklio pertvaros izoliacija tai priejau isvada kad lengviau iskelt varikli ir bitumu klijuot is lauko puses nes panele ardyt tai tas pats kaip rebusa sprest. is vidaus butu geriau klijuot bet antra karta tai net nenoriu pradet paneles ardyti, jau geriau varikli kelt, max 3 val ji iskelt
Re: domiuosi 2003 Mitsubishi eclipse GTS
ParašytasCOLON 2006 04 08, 02:52
Ruffian
xkillz rašėCOLONSveiki, siuo metu ieskau automobilio ir vienas is variantu yra sis eclipse. Idomu kaip lietuvoje su servisu ir kiek kainuoja detales, pvz stabdziu kaladeles, sankabos komplektas, granatos guoliai?
Taip pat kokie atsiliepimai apie siuos automobilius? Ar lietuvoje ju yra daug?
eclipse gts yra pats galingiausias,pats brangiausias '00-05 eclipsiu ispildymas,visas performancas ir vidaus medziagos kardinaliai skiriasi nuo visu 3g eclipsiu.lietuvoje ju nera tikrai daug,siaip sis modelis yra gana retas,ypac su mechanine deze.3.0 V6 atmosferinis variklis tikrai vykusiai padarytas,pagal savo kilowatus tikrai greita masina,valdymas net su stock'iniais amortizatoriais labai geras,vairas labai jautrus.vidaus medziagos tikrai gana kokybiskos,tiek dureliu tiek sedyniu oda gera ir kokybiskai padaryta.stock turi 157KW(210HP)/275Nm,taip pat yra daug maloniu smulkmenu kuriu kiti 3g modeliai nepasiulo standarte,pvz kaip el sedynes,krituliu jutiklis,tamsejantis veidrodelis,250W gerai skambanti INFITY aparatura su 6CD keitikliu ir t.t
gts turi gerus brembo stabdzius su abs ir ebd,gamyklinius enkei r17 tvirto lydinio ratus.
detales yra gana brangios
ParašytasCOLON 2006 04 08, 12:12
xkillz
Deimas rašėCOLONnai jai pades tai siek tiek info pateiksiu. Priekines kaladeles 40LT oro filtras 60LT, jei netycia subirtu rato guolis tai tinka galanto (Taiwanis 130LT, Japans 360LT) Stabilizatoriu traukes po 30LT) vairo traukes po 30LT, del sankabos siek tiek sunkiau orginali kosmosa kainuoja, tad geriau manau nusipirkt ferido uz 30LT ir per nauja uzsikniedyt) nors srote as pirkau beveik sveika sankabos diska su diskatorium tai 250LT kainavo, na dar buvo nutrukes begiu troselis tai uz ji 60LT palikau, taip pat ir sankabos pompa keiciau srote 120lituku paprase, na ir dar tokia smulkmenele kaip varikli pakeiciau

1500LT oi visai pamirsau dar pacia pirma diena kai nusipirkau savo eklipse teko ir generatoriu pakeist, nzn bet kazkokio mitso srote identiska radau tai 90 LT sumokejau. ot velnias dar ir stebule rato keiciau nuo 1g tiko, 100LT. Nai tai va lyg ir viskas ka keiciau per metus laiko

(bet as cia kalbu apie GS o ne apie GT ar GTS)
na jeigu GTS tokios detaliu kainos tai as nebegalvoju ir imu... kazkodel man atrodo kad cia per gerai, nes dabar turiu accord 95 metu ir kainos dvigubos daugumos daliu
Taip pat idomu kokios kuro anaudo? vaziuojant normaliai ir sportiskai

ParašytasCOLON 2006 04 08, 12:33
Riebus
xkillz rašėCOLONDeimas rašėCOLONnai jai pades tai siek tiek info pateiksiu. Priekines kaladeles 40LT oro filtras 60LT, jei netycia subirtu rato guolis tai tinka galanto (Taiwanis 130LT, Japans 360LT) Stabilizatoriu traukes po 30LT) vairo traukes po 30LT, del sankabos siek tiek sunkiau orginali kosmosa kainuoja, tad geriau manau nusipirkt ferido uz 30LT ir per nauja uzsikniedyt) nors srote as pirkau beveik sveika sankabos diska su diskatorium tai 250LT kainavo, na dar buvo nutrukes begiu troselis tai uz ji 60LT palikau, taip pat ir sankabos pompa keiciau srote 120lituku paprase, na ir dar tokia smulkmenele kaip varikli pakeiciau

1500LT oi visai pamirsau dar pacia pirma diena kai nusipirkau savo eklipse teko ir generatoriu pakeist, nzn bet kazkokio mitso srote identiska radau tai 90 LT sumokejau. ot velnias dar ir stebule rato keiciau nuo 1g tiko, 100LT. Nai tai va lyg ir viskas ka keiciau per metus laiko

(bet as cia kalbu apie GS o ne apie GT ar GTS)
na jeigu GTS tokios detaliu kainos tai as nebegalvoju ir imu... kazkodel man atrodo kad cia per gerai, nes dabar turiu accord 95 metu ir kainos dvigubos daugumos daliu
Taip pat idomu kokios kuro anaudo? vaziuojant normaliai ir sportiskai

taigi sako kad cia kainos GS o ne GT o tuo labiau GTS nors mabau GT ir GTS kainosbu vienodos visiskai nes jie kaip tapati masina tik siek tiek skriasi savo nuansais del metu eigos
ParašytasCOLON 2006 04 08, 13:14
Ruffian
Riebus,skiriasi zinok kai kuriu detaliu kainosgerokai GTS ir GT

,o siaip daugelis detaliu tas pat.
ParašytasCOLON 2006 04 08, 15:03
xkillz
Ruffian rašėCOLONRiebus,skiriasi zinok kai kuriu detaliu kainosgerokai GTS ir GT

,o siaip daugelis detaliu tas pat.
tai gal galima pavyzdziu kiek pvz GTS kainuoja dirzeliai ir ju keitimas, stabdziu kaladeles ir panasiai?ir kiek benzino ryja mieste.
ParašytasCOLON 2006 04 08, 15:08
Nasas
Ruffian rašėCOLONRiebus,skiriasi zinok kai kuriu detaliu kainosgerokai GTS ir GT

,o siaip daugelis detaliu tas pat.
o kas gerokai skiriasi pas GT nuo GTS kainos ?