Puslapis 11

Mitsubishi Outlander nuo 2007 metų pasirinkimas

ParašytasCOLON 2014 07 06, 21:00
MariusMS
Sveiki, noriu įsigyti Mitsubishi Outlander antros kartos nuo 2007 metų.
Didžiausias galvos skausmas renkantis - variklis. Galvoju apie dyzelinį ir pardavime daugiausia su 2.0 DiD. Žinau, jog tai yra VW variklis ir nuomonių yra labai skirtingų. Kad jie blogi, kad su common rail sistema jau visai geri ir pan.
Gal kas galite plačiau papasakoti apie Outlanderyje stovintį variklį? Kokie ten purkštukai, tepalo siurblys, ar variklis turi chroniškų bėdų, ar čia stovinti common rail jau yra tas gerasis ir t.t
Esu nužiūrėjęs 180 tūkst. prabėgusį, bet sako, kad tikrai labai gerai prižiūrėtą automobilį, bet vat galutinai neapsisprendžiu.

Ačiū už pagalbą.
Marius

Re: Mitsubishi Outlander nuo 2007 metų pasirinkimas

ParašytasCOLON 2014 07 13, 21:11
HDi
MariusMS rašėCOLONSveiki, noriu įsigyti Mitsubishi Outlander antros kartos nuo 2007 metų.
Didžiausias galvos skausmas renkantis - variklis. Galvoju apie dyzelinį ir pardavime daugiausia su 2.0 DiD. Žinau, jog tai yra VW variklis ir nuomonių yra labai skirtingų. Kad jie blogi, kad su common rail sistema jau visai geri ir pan.
Gal kas galite plačiau papasakoti apie Outlanderyje stovintį variklį? Kokie ten purkštukai, tepalo siurblys, ar variklis turi chroniškų bėdų, ar čia stovinti common rail jau yra tas gerasis ir t.t
Esu nužiūrėjęs 180 tūkst. prabėgusį, bet sako, kad tikrai labai gerai prižiūrėtą automobilį, bet vat galutinai neapsisprendžiu.

Ačiū už pagalbą.
Marius
Apie variklį jau esu truputį rašęs, bet pakopijuosiu į čia. Pas mane lanceris su tokiu varikliu ir "čipuotas".

Čia stovi ne common railas o "pumpa dūzas" (kalbu konkrečiai apie montuotus į mitsubishi, common railų šitų variklių lyg ir negavo mitsai), arba kitaip tariant tokia tarpinė sistema tarp paprasto dyzelio ir common railo, kuri neprigijo nes atsirado common railas. Apie sistemos veikimo principą nesiplėsiu, nebent labai domina.
Nors ir VAG'o 2.0TDI čia, bet kiek teko domėtis užsienio forumuose, tai šitas variklis nėra visiškai tas pats, kuris buvo ne pats geriausias (BKD) iš pirmųjų 2.0TDI kurie ne kokią reputaciją iš pradžių turėjo tarp VAG automobilių. Iš esmės šitą motorą apibrėžia kaip "industrinį" VAG'o motorą kurį pardavinėjo kitiems gamintojams kuris evoliucionavo iš BKD, bet neturi jam būdingų ligų, plius pirkėjai (šiuo atveju mitsubishi) galėjo jį kažkiek keisti, tai užsienio forumai teigia, kad šitam varikly ištaisyta tepalo pompos problema, kuri buvo ant pirmųjų BKD, taip pat purkštukai nebekelia problemų, galvos tarpinės bėda ir ištaisyta. Tad po kapotu tik skysčių pildymas ir filtrų ir tekalų keitimas
Šiaip geras variklis, net atstovybėj kai lankiausi, sakė jokių bėdų su jais. Pats jau virš 50kkm susukau su juo, kokie 30kkm čipuotas.