Puslapis 13

Pakalbekim apie jos didenybe TURBINA

ParašytasCOLON 2005 11 03, 23:21
Nerka
Paimkimkim paprasta kokiu 2.0 atmosferini motoriuka ir pabandykim ji uzturbint, kas zino kokia turbina geriau det? Su kokiom kliutim susidursim? Ir kiek tai mazdaug kainuos?

Re: Pakalbekim apie jos didenybe TURBINA

ParašytasCOLON 2005 11 03, 23:50
egisas
Nerka rašėCOLONPaimkimkim paprasta kokiu 2.0 atmosferini motoriuka ir pabandykim ji uzturbint, kas zino kokia turbina geriau det? Su kokiom kliutim susidursim? Ir kiek tai mazdaug kainuos?
Daug buvo apie tai jau kalbeta, pabandyk searche paieskoti. Atsakymas gaudavosi vienareiksmiskas paprasciau yra pirkti turbinini auto, pigiau atseis. Nes siaip sau turbinos nepastatysi reiks sureguluoti kompa ar net ji pakeisti, cia prisideda ir elektros pravodkes. Sekancios problemos greiciu deze nepritaikyta tokiems kruviams, turbinos ausinimas, tepimas, intercooleris, ismetimo kolektorius ir t.t... Montuoti tai montuoja gali pasidometi [email protected] kiek tai atsieitu galetu jie pasakyti. Lengviau aisku yra statyti i auto kuri turi turbinini analoga.

ParašytasCOLON 2005 11 04, 08:28
ise
Varai i vimota uz 6000 lt sumeta tau stage 1 ir turi nu kokius 220 - 230 arkliu. Beje Egis teisus i mitsu atmosferika nereikia det turbos nes jis nepritaikytas tam ir labai jau sunkiai jis pasiduoda modifikacijoms. Bet uz daug pinigu galima.
Jei nori kazka perdarinet ir labai niezti nagai, tai perkiesi colt gti (geriau Cao) leki i vimota arba pas Kiverta uz 2000 lt nusiperki velenelius, GZ arba Vimota persiprogramini kompa, pasikeiti voztuvus, voztuvu pakelimo spyruokles, portini galva, jei vibruoja issibalansuoji alkunini, issidedi keramine sankaba, pasidarai blokiruote idedi NOS ir tu jau gatves karalius bet tai irgi remiasi panasiai i 6000 lt ir daugiau, nes reiks kapitalke dar daryt, gali reikt kitu stumokliu ir svaistikliu, bet turesi apie 160 - 170 atmosferiniu arkliu be lago ir tikrai labai smagiu nuo 6500 iki 10000 apsuku. Tiesa variklio resursas bus kokie 50000 km ir granatos visad gatavos bet.....
Manau viska supratai ka as cia priskiedziau, gal dar visko net ir nepaminejau bet be 20000 lt ant ranku net nesvajok.

ParašytasCOLON 2005 11 04, 09:10
Matosas
ise rašėCOLONVarai i vimota uz 6000 lt sumeta tau stage 1 ir turi nu kokius 220 - 230 arkliu. Beje Egis teisus i mitsu atmosferika nereikia det turbos nes jis nepritaikytas tam ir labai jau sunkiai jis pasiduoda modifikacijoms. Bet uz daug pinigu galima.
Jei nori kazka perdarinet ir labai niezti nagai, tai perkiesi colt gti (geriau Cao) leki i vimota arba pas Kiverta uz 2000 lt nusiperki velenelius, GZ arba Vimota persiprogramini kompa, pasikeiti voztuvus, voztuvu pakelimo spyruokles, portini galva, jei vibruoja issibalansuoji alkunini, issidedi keramine sankaba, pasidarai blokiruote idedi NOS ir tu jau gatves karalius bet tai irgi remiasi panasiai i 6000 lt ir daugiau, nes reiks kapitalke dar daryt, gali reikt kitu stumokliu ir svaistikliu, bet turesi apie 160 - 170 atmosferiniu arkliu be lago ir tikrai labai smagiu nuo 6500 iki 10000 apsuku. Tiesa variklio resursas bus kokie 50000 km ir granatos visad gatavos bet.....
Manau viska supratai ka as cia priskiedziau, gal dar visko net ir nepaminejau bet be 20000 lt ant ranku net nesvajok.
na štai kai pviskas paprasta, problema kai pir išspręsta, dabar kolegos visi žinom kaip be problemu pasidaryt tiurbaninį auto :lol:

Re: Pakalbekim apie jos didenybe TURBINA

ParašytasCOLON 2005 11 04, 10:17
egisas
Nerka rašėCOLONPaimkimkim paprasta kokiu 2.0 atmosferini motoriuka ir pabandykim ji uzturbint, kas zino kokia turbina geriau det? Su kokiom kliutim susidursim? Ir kiek tai mazdaug kainuos?
Beje kokios spalvos tavo 3000GT ir numeriai ? maciau cia Klp keleta nauju atsirado.

ParašytasCOLON 2005 11 04, 10:27
ise
Vimota raso apie turbo idejima i galanta:O turbinele tai vyrishkai kainuoja jei tvarkingai pasidaryt , jei dar lendant i varikli ir mazinant suspaudimo laipsni tai be 10 k net nepradek tokiai mashinai

ParašytasCOLON 2005 11 04, 10:32
Matosas
ise rašėCOLONVimota raso apie turbo idejima i galanta:O turbinele tai vyrishkai kainuoja jei tvarkingai pasidaryt , jei dar lendant i varikli ir mazinant suspaudimo laipsni tai be 10 k net nepradek tokiai mashinai
ir aplamai jei šnekant apie 4G63 tai jie pas visu vienodi tiks skirtumas T ar ne :idea:

ParašytasCOLON 2005 11 04, 10:45
TADAS
Matosas rašėCOLON
ise rašėCOLONVimota raso apie turbo idejima i galanta:O turbinele tai vyrishkai kainuoja jei tvarkingai pasidaryt , jei dar lendant i varikli ir mazinant suspaudimo laipsni tai be 10 k net nepradek tokiai mashinai
ir aplamai jei šnekant apie 4G63 tai jie pas visu vienodi tiks skirtumas T ar ne :idea:
kazkodel Nerka turbinos pradejo knieteti :)
vienoje temoje rasai kad tavo masiniuks valit ir daugiau nereik, ale vistiek knieti kokia turba isimesti :lol:

tai matai zhmones tau ta dalyka ir norejo pasakyti, kad jau tuomet iskart tuos lishnus 20klt nemest ant turbinos, o tiesiog nusipirkti galingesni varianta :idea2: :!:

ParašytasCOLON 2005 11 04, 14:26
Swifty
http://www.cse.uconn.edu/~yelevich/turbo/turbo.html <<<gan issamiai viskas surashyta :wink:

ParašytasCOLON 2005 11 04, 15:00
Poizn
Idomu, o ar yra tokiu zmoniu, kurie turbina stato ant automatine pavaru deze turinciu auto? Turiu aumeny, ne tai kad ar imanoma padaryti, o tai kad ar daro jie sau?

ParašytasCOLON 2005 11 04, 15:27
ise
jie iskart nusiperka turbo avtamata

ParašytasCOLON 2005 11 04, 19:46
Nerka
Beje kokios spalvos tavo 3000GT ir numeriai ? maciau cia Klp keleta nauju atsirado.


Melynas bdz

ParašytasCOLON 2005 11 04, 20:00
Nerka
Tadui :
Jei matei temos pradzioj rasau apie 2.0 litrus - tiesiog kilo azartas turiningai praleist laisvalaiki :wink: , o i savo gt yra kelios priezastys del ko nenoriu ir nedesiu turbo - viena is ju, kad tai per brangi masina kad ja gadint (juk visa tai tikrai neatsipirktu), todel noreciau pasidaryt modeli kuriuo isvaziuociau "tik sekmadieniais " ir vienodai rodytu kiek ji ryja :) ar kaip daznai granatas keiciu

Re: Pakalbekim apie jos didenybe TURBINA

ParašytasCOLON 2005 11 04, 21:07
Donix
Nerka rašėCOLONPaimkimkim paprasta kokiu 2.0 atmosferini motoriuka ir pabandykim ji uzturbint, kas zino kokia turbina geriau det? Su kokiom kliutim susidursim? Ir kiek tai mazdaug kainuos?
geriau jau varikli pakeisti arba auto

skirsis blokai(kompresija perdidele,ziedai, dekompresija reiktu daryti arba bloka keisti) purkshtukai, kompas,zharnos,kolektorius,turbas,tarpine,oro daviklis plius smulkmenos kurias pamirshau :) kiek supratau kalbama apie 4g63 to 4g63t

o kainos ;)

stumokliai ~400lt. Kaune daro bet Lince sake kad ten levoki...)
kolikas 200-600lt. TSi savo turi artais pardave uzh 200lt.

riebus berots gavo turba su koliku ~400lt.
purkshtukai 100-200lt. ish shroto
kompas 100-2000lt.
pravodke 30-naudota 150-300lt. nauja

ir t.t.

nerekomenduoju to imtis... daug daug galvos skausmo o aprashu yra gana nemazai internete

ParašytasCOLON 2005 11 04, 21:54
Riebus
as galima sakyt ant neturbininio staciau turbina tai dafiga visko reikia :wink: kaip ir tame linke nupiesta buvo sudeti viska nuo koli tubinos iki surinkimo koliko toliau alyvos ir ausinimo padavimas jie nera skirtu kanalu pas varikli juos reikia padaryti poto reiktu intercoolerio ir dar tada reikia kompa apgauti jei nebuvo topacio modelio varikliu su turbo iskart :wink: