Puslapis 14

Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 06, 21:27
unuu
Sveiki. Noriu pirk Galanta nuo 99 metu 2.0 TD. Noreciau suzinoti jos trukumus ir kaip pirksiu i ka atkreip demesi. Mane visi gazdina kad labai greit pareina pavaru deze,rudija ir pakaba nekokia ar cia tiesa ? dekuj uz informacija

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 06, 22:13
Kevinas
Labas,

Nepirk. :wink:

Siaip daug parasyta forume apie dyzelini galanta, tikrai gali rasti per paieska. Labai nepatvarus ju motorai (galva), visiskai neekonomiski kaip dyzeliai. Daug prieziuros reikalaujanti masina.

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 06, 22:19
Dzhedaj
Kevinai, gal tu geriau apie eclipses rašyk nuomonę, o apie Galantus tegul parašys, kad išmano.
Galvos nelaiko, kai variklis neteisingai prižiūrimas. Aišku, nėra patvarus variklis, kaip kokio VW, kur gali drožti, kiek patinka. Kuro sąnaudos aišku neprilygsta naujos kartos varikliams su įpurškimu, bet tikrai nėra tragiškos, kaip rodo Mindaugėlio išvestas vidurkis visų metų. Rudyja galinės arkos, nes ten dviguba skarda.
Daugiau rasi paskaitinėjęs forumą ar pasinaudojęs paeiška.

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 06, 22:26
unuu
Nu man sake kad ryja apie 6-7 litrus mieste o trasoi 4.5-5 cia tiesa ?

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 06, 22:44
Andriuha
manyciau kur kad parasej mieste tai ten yra trasoj sanaudos :wink: seip manau mindaugelis tau viska nuo a iki z papasakot gali apie Dyzelini galanta

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 06, 22:58
Karolis 93
Pirk ger masina visos turi trukumu ne isimtis ir galantas

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 07, 00:20
Mindaugelis
Na mano sanaudos vidutines, per metus laiko, gaunasi apie 6.5l simtui. Reiketu pastebeti kad tai misrios sanaudos, ir tikrai nemazai prariedu uzmiescio keliais :) (Kaunas-Vilnius pvz)
Siaip kai vaziavom nuo Kauno, per Vilniu, Liepoja, Ryga i Tallinna ir atgal, vidutines gavosi isvis 6.3l simtui, nors masina buvo pilna tiek daiktu, tiek ir 4 zmones keliavo :) tai taip idomiai, uzmiescio keliuose vaziavau vidutiniskai apie 105km/h greiciu :)

O mieste tai ji gali pasiimti ir 9 litrus, as issisuku manau su kokiais nepilnais septyniais, o greitkly apie sesis, taip ir gaunasi vidurkis apie 6.5l/100km.

Kas is silpnesniu vietu tai variklio galvos. Perkaista, arba dazniausiai atvaromos perkaitintos is vakaru.. Galios neturi daug, bet turi pakankamai nebloga sukimo momenta, taigi vaziuoja visai dinamiskai. Is esme, jei nori ekonomiskos ir traukiancios masinos, tai neziurek i galanta.

O visa kita, deze, rudys, vaziuokle ir pan, tai kaip ir pas kitus galantus.. Deze kaip ir visuose mitsubishi nera pati patvariausia.

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 17:28
driver
Sveiki, nenorejau kurti naujos temos, tai cia paklausiu. Galvoju pirkti benzinini galanta rykli, tik del motoro svarstau. Kiek skaiciau cia, dauguma giria 2.5 V6, bet jis gana retas variantas skelbimuose, o jei buna, tai kainuoja zymiai brangiau. Be to, galvoju detis duju iranga, o 6 cilindrams ji brangesne. O kuo prastesnis 2.0 16v motoras? Kad traukia prasciau, tai suprantu? O patvarumumu irgi nusileidzia 2.5 motorui? Ar uztenka traukos lenkiant ir pan? Ar verta ieskoti 2.5 V6 ir uz ji moketi daugiau, ar geriau pirkti paprasta 2.0 16v? Siaip nesu lenktyninkas :D

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 18:04
Roliz
ekonomija bus vienoda , o trauka skirsis. be to pas v6 buna autopilotas, aisku pasitaiko ir ant 2.0 bet labai retai. o kiek ziurejau skelbimus yra 2.5 po 7-9 k lt .

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 18:10
driver
O kaip del patikimumo? V6 patikimesnis? O ar su paprastu 2.0 16v uztenka traukos mieste isilieti i srauta ar uzmiesti kokia fura aplenkti ?

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 18:13
Mantas
driver rašėCOLONO kaip del patikimumo? V6 patikimesnis? O ar su paprastu 2.0 16v uztenka traukos mieste isilieti i srauta ar uzmiesti kokia fura aplenkti ?
Na manyciau V6-iuke is tos kartos Galantu labiausiai pavykes variklis. Fura aplenkti traukos tikrai uzteks ir 2.0l, bet su V6 dar kartais ir sypsena veide isspausi :)

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 21:29
E-max
Roliz rašėCOLONekonomija bus vienoda , o trauka skirsis. be to pas v6 buna autopilotas, aisku pasitaiko ir ant 2.0 bet labai retai. o kiek ziurejau skelbimus yra 2.5 po 7-9 k lt .

Sakai pas V6 buna autopilotas... Pas mane 2.0 V6 ir yra tas autopilotas, tai noriu zinot kokia teorija yra isvesta ar kas gali pasakyt apie vaziavimas su autopilotu kurto sanaudos didesnes ar mazesnes ar tokios pat kaip ir koja ant pedalo laikytum pastovius greiciu???

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 21:35
Roliz
E-max rašėCOLON
Roliz rašėCOLONekonomija bus vienoda , o trauka skirsis. be to pas v6 buna autopilotas, aisku pasitaiko ir ant 2.0 bet labai retai. o kiek ziurejau skelbimus yra 2.5 po 7-9 k lt .

Sakai pas V6 buna autopilotas... Pas mane 2.0 V6 ir yra tas autopilotas, tai noriu zinot kokia teorija yra isvesta ar kas gali pasakyt apie vaziavimas su autopilotu kurto sanaudos didesnes ar mazesnes ar tokios pat kaip ir koja ant pedalo laikytum pastovius greiciu???
pas tave senos kartos galantas. Sheip ekonomija turetu but didesne nei ant pedalo laikyti , nes vistiek tolygiai greicio neislaikai, buna kritimu ir pakilu, o tai duoda didesnes sanaudas.

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 19, 21:41
E-max
Roliz rašėCOLON
E-max rašėCOLON
Sakai pas V6 buna autopilotas... Pas mane 2.0 V6 ir yra tas autopilotas, tai noriu zinot kokia teorija yra isvesta ar kas gali pasakyt apie vaziavimas su autopilotu kurto sanaudos didesnes ar mazesnes ar tokios pat kaip ir koja ant pedalo laikytum pastovius greiciu???
pas tave senos kartos galantas. Sheip ekonomija turetu but didesne nei ant pedalo laikyti , nes vistiek tolygiai greicio neislaikai, buna kritimu ir pakilu, o tai duoda didesnes sanaudas.

Na aisku tad. Seip autostradoj kai danzai tenka vazinet tai nelabai ir juacias tos kuro sanaudos su tuo pilotu :wink: Apytyksliai 7-8ltr ir normalei dar :) nieko neprikipsi, na bet jau mieste tai aisku kitas dalykas 10 jau reikes :evil:

Re: Del Galanto

ParašytasCOLON 2010 01 24, 19:33
driver
Greiciausia reikes rinktis 2.0, nes ju pasirinkimas zymiai didesnis, o kaina mazesne. Ar sis variklis turi kokiu rimtesniu bedu? Kas dazniausiai sugenda ir ar brangus remontas? Manau V6 aptarnavimas (pradedant dirzu keitimu, baigiant remontais) turetu buti gerokai brangesnis, ar ne?
Beje, kazkaip nesitiki, kad V6 naudoja tiek pat degalu, kaip ir 2.0 16v. Autostradoje tai gal ir naudoja, bet kad mieste vienodos sanaudos, tai keista