Puslapis 13

Diskusijos Apie Turbo DSM Modelius (talon, eclipse, laser)

ParašytasCOLON 2005 09 09, 07:21
LtuDsm
Rasykit visas Bedas kurias turite su sawo Turbo DSM modeliais Manau aciras tokiu kurie tikrai pades ispresti problemas

Re: Diskusijos Apie Turbo DSM Modelius (talon, eclipse, lase

ParašytasCOLON 2005 09 13, 18:41
Donix
350 WHP DSM Owner rašėCOLONRasykit visas Bedas kurias turite su sawo Turbo DSM modeliais Manau aciras tokiu kurie tikrai pades ispresti problemas
manau tu galetum daugiau papasakoti su kokiom problemom susidurei keliant ag, kas birejo...
bei kuom skirtusi ag kelimas 1g. kaip pastave ir 2g.

pastave gsx ar gst?

ParašytasCOLON 2005 09 14, 04:44
LtuDsm
na AG Kelimas tarp 1G ir 2G praktishkai niekuom nesiskiria.Orginala 2G dsm,labai daug neuzkelsi AG Nes ju varikliai labai nepatvarus yra,Na stock'as 2G turi 210 AG (turbo modelis) is to variklio max gali ispausti 300 nedaugiau,ne po truputi aciskiria greiciu deze nuo variklio bloko (luzta) ir tada po visu AG. nez kai lietuviskai vadinasi tas procesas kai taip atsitinka ,na anglishkai jis vadinasi "CrankWalk".
geriausiai yra daryti taip.jai nori 2g DSM daryti 400- 700+ ag reiketu deti 1G varikly is 2G remus.Geriausiai Tiuninguoti variklius yra ant AWD DSM'u
Nes pas mane yra FWD normaliai HP ir kai variau 1/4 mylios ,tai atvaziavau tik per 12.4 sec,o draugas turejo 430 AG Eagle Talon (1g) AWD tai jis ispaude trasoje 11.2 Skirtumas didelis. na tai vat toks ir skirtumas darp 1g ir 2g dsm'u

Man keliant AG labai daznai pareidavo greiciu deze,bei sankaba,tris kart keiciau deze ir du kart sankaba,jai kas galvojat taip daryti tai nesvaistykit pinigu ir dekit viska geriausia,nes lewakus kai isidedi tai moki trigubai,geriausia greiciu deze yra perdaryta i synchroshift ,labai lengvai metasi begis ir ir gali ilgaiu juos islaikyti,o sankaba geriausia yra ACT 2100 iki 300 ag po to ACT 2600 iki 700AG
PO to turiu 660 c Injectorius bei 255 Walboro Benzo pompa prie jo kartu ir Benzino reguliatoriu su daciku,benza kontroliuoju su Apexi SAFC II,benza dar kontruoliuoti gali ir su VEIN PRESURE CONVERTER (VPC) bet jis laabai daug kainuoja,tad tenkinuosi ir Apexi SAFC II.
esu isidejes Slifuota EVOIII Exhaust Manifold Bei Big 16G EVOIII slifuotaTurbo, forsuota variklio galva,bei O2 vamzdis Full Turbo back 3 Inch APEXI N1 ismetimo sistema. HKS Muffleris 5 inch skersmens.Yra Priekyje Montuojamas intercooleris su visais metaliniais vamzdziais,HKS SSQ Blow off'as bei HKS WasteGate kuris imontuotas vietoj O2 Sensoriaus,jis skirtas,kad atlaikytu dagiau Poundu boost'o,nes orginalas Wstegate kuris stovi prie turbinos atlaiko kazkur 21 PSI. Su shiomis modifikacijomis drasiai galiu vazineti su 27 PSI (poundais)
Ateityje planuoju isigyti Nitro sistema,nes priesh naitro reikia dar titaninius voztuvus bei stumuoklius deti, bei HKS Camshafts su Camgears
Na tai tiek ir sudeta pas manes dabar yra

ParašytasCOLON 2005 09 14, 08:37
rymka
ar verta tiek babkiu kisti 1G :?:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 14:43
Matosas
rymka rašėCOLONar verta tiek babkiu kisti 1G :?:
del vertes tai net klausimu nekyla, nes jei jau 350 kumeliu gauni is 1G tai ten jau tikrai ne 1G pasidaro :twisted: bet kai piki tiek susikelia tai man cia kosmosas prasideda :roll:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 14:55
rymka
Matosas rašėCOLON
rymka rašėCOLONar verta tiek babkiu kisti 1G :?:
del vertes tai net klausimu nekyla, nes jei jau 350 kumeliu gauni is 1G tai ten jau tikrai ne 1G pasidaro :twisted: bet kai piki tiek susikelia tai man cia kosmosas prasideda :roll:
nu nezinau vistiek visa amziu su ja nevazinesi o parduoti tai vistiek savo pinigu neatsiimsi

ParašytasCOLON 2005 09 14, 15:01
Matosas
rymka rašėCOLON
Matosas rašėCOLON del vertes tai net klausimu nekyla, nes jei jau 350 kumeliu gauni is 1G tai ten jau tikrai ne 1G pasidaro :twisted: bet kai piki tiek susikelia tai man cia kosmosas prasideda :roll:
nu nezinau vistiek visa amziu su ja nevazinesi o parduoti tai vistiek savo pinigu neatsiimsi
statuose kiti pinigu matavimo ir suvokimo matai :idea: ir aplamai visi tie poundai ir inchai labai balaganina man cia viska skaiciuojant :?

ParašytasCOLON 2005 09 14, 15:24
Swifty
rymka rašėCOLONar verta tiek babkiu kisti 1G :?:
o i ka verta? :roll:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 15:35
Matosas
Swifty rašėCOLON
rymka rašėCOLONar verta tiek babkiu kisti 1G :?:
o i ka verta? :roll:
i nekilnojama turta arba nafta, nu arba ginklus, prostituciaj narkotikus ir t.t. zodziu daug kur verta investuot, na bankai apgaudinedami zmones sako kad i juos verta investuot :lol:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 16:24
Pliustas
a ziu va man toks klausimelis va visada kirba. vun kai baiginejasi jau benzas bake nu tarkim lieka ten kokie 5 litrai, mashinos trauka juntamai pagereja, va man tokia mintis kilusi kad gal ten kai to benzo nebedaug, atsiranda tuscios vietos daugiau bake ir teorishkaij ta tuscia vieta uzhpildo benzo garai kurie shiek tiek sukelia benzo spaudima bake ir del to jis su stipresne jega paduodamas gal, tai va jei vien tik benzo pompa kietesne insimetus gal pasijaustu. nu nezvenkit labai jei ka, cia tik pamasciau taip :roll:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 16:24
Swifty
Matosas rašėCOLON
Swifty rašėCOLON o i ka verta? :roll:
i nekilnojama turta arba nafta, nu arba ginklus, prostituciaj narkotikus ir t.t. zodziu daug kur verta investuot, na bankai apgaudinedami zmones sako kad i juos verta investuot :lol:
na as apie auto... :wink: jei tau auto yra daugiau negu susisiekimo priemone tai manau net nekila tokie klausimai ar verta ar nea, uz malonuma reik moket :)

ParašytasCOLON 2005 09 14, 16:27
Riebus
Pliustas rašėCOLONa ziu va man toks klausimelis va visada kirba. vun kai baiginejasi jau benzas bake nu tarkim lieka ten kokie 5 litrai, mashinos trauka juntamai pagereja, va man tokia mintis kilusi kad gal ten kai to benzo nebedaug, atsiranda tuscios vietos daugiau bake ir teorishkaij ta tuscia vieta uzhpildo benzo garai kurie shiek tiek sukelia benzo spaudima bake ir del to jis su stipresne jega paduodamas gal, tai va jei vien tik benzo pompa kietesne insimetus gal pasijaustu. nu nezvenkit labai jei ka, cia tik pamasciau taip :roll:
vien pompos nepakaktu :wink:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 16:33
Pliustas
nu bet tai realiai kai benzo mazai lieka trauka pagereja, tai ten tik benzo ipurshkimas reishkias pasikeicia, daugiau nieks ten itakos neturi turet, nes zinai kai insiliurlinu 10 litru ir lieka 4-5 litrai, tai tas svorio skirtumas nemanau kad labai itakotu

ParašytasCOLON 2005 09 14, 16:36
Riebus
o gal visdelto :wink: nu tu pabandyk pasidejas 15 kilogramu pvz alaus deze gera ir pamatuok laika :D

na is esmes juk yra alsuokliai ir beto kiek purkstukai praleidzia tiek o popa keicia kai pralaidesni purkstukai buna

todel drysciau manyti kad geriau traukia tik pas tamsta galveleje ir tiek :twisted:

ParašytasCOLON 2005 09 14, 17:09
Wytska
Pliustas rašėCOLONa ziu va man toks klausimelis va visada kirba. vun kai baiginejasi jau benzas bake nu tarkim lieka ten kokie 5 litrai, mashinos trauka juntamai pagereja, va man tokia mintis kilusi kad gal ten kai to benzo nebedaug, atsiranda tuscios vietos daugiau bake ir teorishkaij ta tuscia vieta uzhpildo benzo garai kurie shiek tiek sukelia benzo spaudima bake ir del to jis su stipresne jega paduodamas gal, tai va jei vien tik benzo pompa kietesne insimetus gal pasijaustu. nu nezvenkit labai jei ka, cia tik pamasciau taip :roll:
tikrai ne, nes pompa sukuria daug didesni benzo slegi negu garai.
beto teoriskai, net jei pompos nebutu, slegis nuo garu kiekio nepriklauso. o ir tas slegis yra toooooks mazas... tu pagalvok, jeigu butu slegis benzo bake didelis, tai tau pasukus benzo bako dangteli, reiketu ji ieskoti kitoje degalines puseje ;) :lol: