Puslapis 13

Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 28, 12:49
asciavadas
Sveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai :?:
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu

Re: Projektas>>>>>>>>>>>>>>

ParašytasCOLON 2009 11 28, 13:23
Fever
Keiti stūmoklius į mažesnės kompresijos aka turbininius. Keiti purkštukus į našesnius. Dedi stipresnę sankabą. Valikus arba keiti į turbaviko arba palieki tuos pačius. Turbo kolikas su turbina, geras išmetimas su arba be High flow cat'o. Nėra čia ką pasakot, paemi ir darai. Kiek bus AG ir kaip tau juos pats matoras laikys tai priklauso nuo biudžeto tavo. :wink: paprasčiau turbo matorą kelt, o ne atmosferinį turbint, tuo labiau jei patirties mažoka. 6bolt apačia ir 2G galva kiek žinau yra geriausias sprendimas. Tu geriau pats duok mum klausimus, nes čia dabar pasakot apie tą matorą tai nematau prasmės :wink:

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 28, 13:25
Dzhedaj
Apie atmosferinio variklio 200ag gali pamiršti, neapsimokės nei finansiškai, nei laiko atžvilgiu.

Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti :D ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 28, 13:51
asciavadas
Dzhedaj rašėCOLONApie atmosferinio variklio 200ag gali pamiršti, neapsimokės nei finansiškai, nei laiko atžvilgiu.

Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti :D ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.
tai man ir idomu gal geriau ir ta turbina deti.bet cia vienas sako kad man nelaikys galinis tiltas!
o kur rasti ta performancas (yra jo garažas) :?:

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 28, 14:31
Dzhedaj
forumas/viewtopic.php?f=35&t=10429

Paklausk, pavyzdžiui, Miciaus ar Riebalo, jeigu gerai pamenu yra pirkęs kažkuris AWD pirmukui nuo Galanto AWD galinį diferencialą, nes jie lyg ir vienodi (bet galiu kažką ir painioti).

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 28, 20:52
Micius
Laikys tas tiltas tokius arklius ;)
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars ;)

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 28, 20:54
Kevinas
asciavadas rašėCOLONSveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai :?:
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
Kaip suprantu nupirkai ta vysnyni galanta 4x4 ? :wink:

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 15:58
asciavadas
Kevinas rašėCOLON
asciavadas rašėCOLONSveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai :?:
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
Kaip suprantu nupirkai ta vysnyni galanta 4x4 ? :wink:
Kalba eina apie tapati.nevisai as vienas,su draugu.jis azartinis auto sporto fanas o man patinka VR4 tai bandysim kanors is jo padaryti ir dalyvauti slalome 4x4 klaseje.
beto turejau kazkada GTI galanta tai esu neblogai su juo susipazynes.

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 16:02
asciavadas
Micius rašėCOLONLaikys tas tiltas tokius arklius ;)
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars ;)
tai belieka tada zaisti su turbo varijantu.o gal visa varikli rizikuoti siustis is statu? bet nuziurejom turbinos komplekta ebay ka manot ar normali bus? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-KI ... ccessories

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 17:07
Fever
Pradėk nuo matoro vidurių ir kuro valdymo :wink:

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 19:51
performancas
suk tu turba ant to atmosferiko ir nesuk galvos, laikys tas variklis 250 drasiai, tik susirask turbava kompa, purkstukus siurbli, nu ir aisq turba, kolika, kuleri, vamzdziu ir tt.
is amosferekes tiek ag padaryt kainuos kokius 3 kart brangiau ir isvis 4g63 ne tas motoras is kurio be turbo reiktu kazka daryt :wink:

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 22:32
Algiukaz
esu isitikines 100%, kad nusipirkus turbava masina, tuninimas kainuos 3-5 kartus maziau, efektas zymiai didesnis ir pigesnis , nei investuojant i atmosferika, praeitas kelias ir tikrai nepatariu, nebent darysi stylinga koki, bet vel gi sportiskai atrodanti masina nevaziuojanti yra kaip bauda

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 22:34
Dzhedaj
Visa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai ;) Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti :)

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 22:44
Algiukaz
Dzhedaj rašėCOLONVisa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai ;) Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti :)
Taigi, kad tokius modelius visi stengiasi islaikyti kuo orginalesniuis o perdarymas yra paprasciausias issityciojimas is masinos, man daug vertingesnis toks retas auto kuris islaikes kuo daugiau originaliu detaliu, nei perdarytas.

Re: Projektas

ParašytasCOLON 2009 11 29, 22:48
Dzhedaj
Nelabai supratau apie ką tu čia. Pats savaime ne VR4 Galantas nei retas, nei vertas išsaugoti originalumą :) O jo giminingumas su turbo 1G Eclipsėm ir 6G Galantais yra labai didelis, todėl perdaryti į turbinuką galima vien perdėjus variklį.