Puslapis 1 iš 2
Fuel Cut Removal
ParašytasCOLON 2005 08 29, 20:28
markoh
Geriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...

ParašytasCOLON 2005 08 29, 20:45
Riebus
o jei tavo variklio mazgai nepaskaicuoti tokiom apsukom tai gal geriau su tuo nebajeruot beto turetum pats ziuret kiek suka o va ne removal o pastumimas gal ir geriau bet tai reiktu manau daryt su tais imagais ar kaip ten jie nes tikriausiai ECU be EPROM`o pas GTi

ParašytasCOLON 2005 08 29, 22:37
Drumbash
for 4G93 tiktais programuojamas kompas, kuris be sport velenu ir shiaip plikam matarui kaip ir nereikalingas

ParašytasCOLON 2005 08 29, 23:15
Dzhedaj
O koks tikslas ish perkelimo ar panaikinimo, jei vistiek prie tokiu apsuku jau galia ir sukimo momentas labai mazhi?
ParašytasCOLON 2005 08 29, 23:23
Riebus
dzedajus kaip pirstu i ruda aki geriau va paeist nutonu kreive i prie ka greiciau issikrautu ir geriau trauktu o kas ten prie galo tai jau nebe esme
ParašytasCOLON 2005 08 29, 23:54
Hoplitas
tai kad nenaudinga sukti varikl auksciau nei pasieki pikine arklio gale kuri yra ties
110 kW (149 AG) prie 6750 aps/min
Maksimalus sukimo momentas 175 N·m prie 5500 aps/min
Nebent reguliuot uzdegimo kampa kuro padavimo kieki ir kitus parametrus kad nuklet toliau gale ar ispaust kaska daugiau nei stokas
Re: Fuel Cut Removal
ParašytasCOLON 2005 08 30, 06:47
TSi
ale tu cia suskelei:) geriau reikia persidaryt skybeli kad butu iki 7500
marius rašėCOLONGeriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...

Re: Fuel Cut Removal
ParašytasCOLON 2005 08 30, 09:19
Matosas
TSi rašėCOLONale tu cia suskelei:) geriau reikia persidaryt skybeli kad butu iki 7500
marius rašėCOLONGeriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...

nu tai glusas jau stovi, spoileras irgi tai daba tik liko 9 stukes issukt

Re: Fuel Cut Removal
ParašytasCOLON 2005 08 30, 10:47
markoh
Niekad neteko girdet kad imanoma issukt redline?
http://images.bite.lt/banga/files/profi ... 0054a4.png
TSi rašėCOLONale tu cia suskelei:) geriau reikia persidaryt skybeli kad butu iki 7500
marius rašėCOLONGeriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...

ParašytasCOLON 2005 08 30, 13:34
Dzhedaj
Tai tu mums geriau, mariau, paaishkink, koks tikslas to sukimo iki 9000?
ParašytasCOLON 2005 08 30, 13:47
gazas
for fun!

ParašytasCOLON 2005 08 30, 16:05
rymka
arba islys stumokliai pro kapota turesi ka tvarkyti kur pinigus investuoti

ParašytasCOLON 2005 08 31, 08:26
ise
Dek dujas, suksi nors ir iki 10 stuku.
Nesvaikit kolegos, norint sukti tiek daug standartini matara, jus ji tikrai greit dabaigsit. Jei taip padarysit tai dideles garantijos kad greit pareis indeklai prades luzt voztuvu spyruokles ir dar chier znajet kurie galai atsisakys, be to juk tikrai nera prasmes ta matara greziot iki tiek.
Norint be rizikos greziot iki tiek matara ir kad jis butu efektyvus iki tiek apsuku reikia keisti indeklus, svaistiklius, stumoklius (kaltinius), visa galva perdaryt(voztuvai kiti, dvigubos voztuvo pakelimo spyruokles, veleneliai, isiurbimo ismetimo kolektorius, gal net degimo kameros keitimas), na ir zinoma kuro padavimo sistemos pakeitimai, bei tam pritaikytas cipas. Reziume apie 3000 Eur (cia opelio 2.0 dohc varikliui, kiek tavajam,nezinau).
ParašytasCOLON 2005 08 31, 20:12
markoh
Ir viskas?

Tik tiek reikia?
ise rašėCOLONDek dujas, suksi nors ir iki 10 stuku.
Nesvaikit kolegos, norint sukti tiek daug standartini matara, jus ji tikrai greit dabaigsit. Jei taip padarysit tai dideles garantijos kad greit pareis indeklai prades luzt voztuvu spyruokles ir dar chier znajet kurie galai atsisakys, be to juk tikrai nera prasmes ta matara greziot iki tiek.
Norint be rizikos greziot iki tiek matara ir kad jis butu efektyvus iki tiek apsuku reikia keisti indeklus, svaistiklius, stumoklius (kaltinius), visa galva perdaryt(voztuvai kiti, dvigubos voztuvo pakelimo spyruokles, veleneliai, isiurbimo ismetimo kolektorius, gal net degimo kameros keitimas), na ir zinoma kuro padavimo sistemos pakeitimai, bei tam pritaikytas cipas. Reziume apie 3000 Eur (cia opelio 2.0 dohc varikliui, kiek tavajam,nezinau).
ParašytasCOLON 2005 09 01, 08:32
ise
Na gali reikt dar kokiu poros smulkmenu, kaip galingesnio kuro siurblio ir purkstuku bet gal ir ne
Na bet gatvej tavo koltukas bus verchas ir su kokiais 180 - 200 arkliu.