Puslapis 13

atsisakyk kondiskes, pasididink motoriuko galia

ParašytasCOLON 2005 08 29, 08:46
Matosas
Cia mes su Dhzedaj'um per meet'a pradejom apie tai diskutuot :arrow:
nuemus kondiskes dirza teoriskai turetu dasidet ~10 kumeliuku
kas ka apie tai zinot, kokios problemos su itempejais ar kitais niuansais :?:

Re: atsisakyk kondiskes, pasididink motoriuko galia

ParašytasCOLON 2005 08 29, 08:51
egisas
Matosas rašėCOLONCia mes su Dhzedaj'um per meet'a pradejom apie tai diskutuot :arrow:
nuemus kondiskes dirza teoriskai turetu dasidet ~10 kumeliuku
kas ka apie tai zinot, kokios problemos su itempejais ar kitais niuansais :?:
150Ag padideja :) Jei padidejimas yra tai jis minimalus, nes siek tiek maziau apkrovu gauna variklis. Ir clipsej man rodos pilnai neimanoma to dirzelio nuimti, kazka su TSi lyg buvom kalbeje.

ParašytasCOLON 2005 08 29, 10:42
rymka
galima ji nuimti ta dirzeli ir gali varineti be dirzelio bet norint nesugadyti kondiko kompresorio reikia karts nuo karto ijungti klima. taip kad kas men ar dar anksciau tau ji reikes uzdeti. tai reikia stipriau susigalvoti ar tau verta pastoviai i uzdejineti. :?

ParašytasCOLON 2005 08 29, 10:48
Wytska
e-e-e-ee stop stop :!: :!: :!: :!: vyrai, nenusishnekam :!:

kondiskes kompresorius turi elektrine sankaba, kuri ijungiama tik ijugus kondiske. taigi, kol kondiske neijungta, jos skriemulis sunaudoja energijos nedaugiau nei dirzu itempimo skriemulys.

ParašytasCOLON 2005 08 29, 10:50
rymka
wytska rašėCOLONe-e-e-ee stop stop :!: :!: :!: :!: vyrai, nenusishnekam :!:

kondiskes kompresorius turi elektrine sankaba, kuri ijungiama tik ijugus kondiske. taigi, kol kondiske neijungta, jos skriemulis sunaudoja energijos nedaugiau nei dirzu itempimo skriemulys.
taip jis nedaug sunaudoja tos energijos. nebent guolis sudiles ir stabdo tada kitas reikalas :roll:

ParašytasCOLON 2005 08 29, 11:39
Dzhedaj
Cituoju motorista patyrusi:
As stebiuosi, kad daugelis taip nori isideti sportinius oro filtrus, ir tikisi is to arkliu, bet visai negalvoja apie sumazinto diametro skyvus, arba taip vadinamus "undedrive pulley".

Pas kiekviena matora yra skyvas, kuris stovi ant veleno suka keleta dirzu - generatoriu, vandens pompa,vairo stiprintuva ir kondicionieriu.Visi kartu sitie dalykai suryja kruva arkliu.Generatorius iki 4, vandens pompa ant aukstu apsuku apie 12, vairo stiprintuvas irgi panasiai.Jeigu guoliai nebenauji, tie skaiciai dvigubeja.Skyvu diametrai yra paskaiciuoti, kad pompos ir generatorius gerai veiktu ant gatves rezimo.T.y. kad gerai ausintu, krautu ir vairas lengvai sukiotusi ant laisvu.Todel perdavimai padaryti pakankamai dideli - kad motorui sukantis ant 1000 rpm, pompa gerai suktusi ir motoras nekaistu kamsciuose.Uztai kai motoras sukasi ant 6500 rpm, pompa, vairo stiprintuvas ir generatorius vyniojasi tokiais greiciais, kad puse tu apsuku yra nebeefektyvios, t.y. motoras apkraunamas tusciai. Fabrike buvo paskaiciuota, kad ant tokiu apsuku motoras dirbs ziauriausiu atveju 1% viso savo gyvenimo, todel tie nuostoliai ne tokie jau svarbus.

Uztai goncikai seniai zino, kad tie nuostoliai yra beprasmiai, ir statosi elektrinius vandens siurblius,sumazina skyvo diametra ant veleno, arba padidina ant generatoriaus.

Is tikruju nesudetinga paskaiciuoti kiek galima mazinti ta underdraiva.Tai priklauso nuo to kaip eksploatuojama masina. Jei yra galinga garso aparatura, mazinti perdavimus i generatoriu galima tik pasiskaiciavus apkrova, nes priesingu atveju ses batareika, arba svils laidai.Vandens pompa - priklausomai, kiek daznai tenka minkytis po miesta, stoveti sankryzose ir kamsciuose.Vairo stiprintuvas...cia jau eksperimento reikalas, nors is tu zmoniu kurie susideje 1.5 karto mazesni uzderdraiva, nesu girdejes jokiu skundu nei del kondicionieriaus, nei del krovimo, ar ausinimo.

Na, o tiunintam varikliui, kuris daznai draskomas, as galvoju, tas skyvas netgi sutaupytu guoliu amziu, ilgiau gyventu pompu fibros, dirzeliai, nu, vienu zodziu vienas is pirmuju, pigiausiu ir BUTINU modu.Kiek arkliu jisai sutaupo priklauso nuo to, kiek yra bendras masinos ampu atsosas, vairo stiprintuvo sistema(jos buna labai skirtingos), o taip pat kokia ausinimo sistema.Neteko matyti konkreciu skaiciu maziems europiniams varikliams, bet amerikietiskiems visi aiskina, kad vien tas skyvas sutaupo apie 15 arkliu! O tai, palyginti su abejotina oro filtro nauda yra tikrai nemazai.

Amerikoj toks skyvas kainuoja apie 200 baksu.Cia lietuvoj ji is diuraliuminio istekina uz kaina nuo 50 lituku.Pigiau ir efektingiau nei bet koks filtras, bet niekam neidomu... Bendrai, jei kam prireiks, zinau kas gali pagaminti bet kokiu ismatavimu, nebrangiai ir blizganti kaip katino kiausiai!

ParašytasCOLON 2005 08 29, 11:47
Wytska
klausau ir nesuprantu apie ka cia kalbas. shkyvas, shkyvai, skyvus hm. tikka paziurejau i technini zodyna, tai yra rusiskas zodis. lietuviskai tai yra skriemulys.

ParašytasCOLON 2005 08 29, 11:57
Hoplitas
Tai norit pasakyt kad jei pasmane biesiai zino kada nuimtas dirzelis nuo kondiso ir jei as ji uzsideciau, kondisas neveiktu nes kompresorius mires bus? :evil:

ParašytasCOLON 2005 08 29, 12:09
Matosas
Hoplitas rašėCOLONTai norit pasakyt kad jei pasmane biesiai zino kada nuimtas dirzelis nuo kondiso ir jei as ji uzsideciau, kondisas neveiktu nes kompresorius mires bus? :evil:
ai zinok nezinau, pas mane slangute nutrukus ir nejungiu as jo gyvenime, ir aplama iant kondisinu klojes as lengvai taip kad man 5 per 1 :wink:

ParašytasCOLON 2005 08 29, 12:13
Wytska
nesuprantu kaip jus galit:
1. vasara be kondicionieriaus vazinet aplamai
2. nepasinaudoti komfortu jeigu tam yra visos salygos (uzmaut zharnele ar uzdet dirzeli) :roll:

ParašytasCOLON 2005 08 29, 12:18
ZyXEL
wytska rašėCOLONnesuprantu kaip jus galit:
1. vasara be kondicionieriaus vazinet aplamai
2. nepasinaudoti komfortu jeigu tam yra visos salygos (uzmaut zharnele ar uzdet dirzeli) :roll:
1. Atsidarai iki galo langus. Privalumai: garsiai plakantis muzons pritrauk mergikių dėmesį ir tada jos pačios šok per langus į vidų :lol: Trūkumai: kai leki nežmonišku greičiu labai sunku kvepuot :o
2. Kai tas komforc numuš visus privalumus (paminėtus pirmam punkte)- tai atšok nors ir kuistis su visokiom šlangutėm, o jos dar ir litus kainuoja :roll: Kam mokėt babkes už prarandamus privalumus :roll: :!: :?: :lol:

ParašytasCOLON 2005 08 29, 12:23
Dzhedaj
Aishku, kad nebus mires...
Chia shiaip yra patariama ijungti kondishke kas mazhdaug menesi bent, kad prasivaikschiotu visi skyschiai ir t.t. :)

ParašytasCOLON 2005 08 29, 12:27
Matosas
wytska rašėCOLONnesuprantu kaip jus galit:
1. vasara be kondicionieriaus vazinet aplamai
2. nepasinaudoti komfortu jeigu tam yra visos salygos (uzmaut zharnele ar uzdet dirzeli) :roll:
pagrindinis "-" kad vasara daug vazinejant ir keiciant aplinkos temp. (is kondiskes ant kaitrios saules ir atgalios) = plauciu uzdegimas kaip minimum, kondiske tai + tik ilguose reisuose, kai nekeiti taip staigiai aplinkos temp.
kitas minusas kad dideja kuro sanaudos :idea:
hau eva, as dazniausia vazineju mieste (daznai keiciu aplinkos temp.) taip kad man ir nera didelio noro junginetis ta kondiske, kaip minejo ponas atsuktuvas, + mergos netures per ka sokt i vidu ko pasekoje gali stipriai susimusti galva, ar kita vieta, kuria bandys sokt i masyyyyna :!: o dar ir jei iskruvins stikla tai taip pat nera estetiska tokiam vaizde pasirodyt tarkim kad ir vokieciu gatvej :lol:
zodziu neesu ubagu ubagas , bet pakeist ta slangele kainuoja kazkiek pinigu + uzpildyt kainuoaj kazkiek pinigu + aplamai vazinet kainuoja kazkiek daugiau pinigu + as jo beveik nenaudociau taip kad ir nesiimu as to darbo :wink:

ParašytasCOLON 2005 08 31, 09:11
Vaidule
Matosas rašėCOLON
wytska rašėCOLONnesuprantu kaip jus galit:
1. vasara be kondicionieriaus vazinet aplamai
2. nepasinaudoti komfortu jeigu tam yra visos salygos (uzmaut zharnele ar uzdet dirzeli) :roll:
pagrindinis "-" kad vasara daug vazinejant ir keiciant aplinkos temp. (is kondiskes ant kaitrios saules ir atgalios) = plauciu uzdegimas kaip minimum, kondiske tai + tik ilguose reisuose, kai nekeiti taip staigiai aplinkos temp.
kitas minusas kad dideja kuro sanaudos :idea:
hau eva, as dazniausia vazineju mieste (daznai keiciu aplinkos temp.) taip kad man ir nera didelio noro junginetis ta kondiske, kaip minejo ponas atsuktuvas, + mergos netures per ka sokt i vidu ko pasekoje gali stipriai susimusti galva, ar kita vieta, kuria bandys sokt i masyyyyna :!: o dar ir jei iskruvins stikla tai taip pat nera estetiska tokiam vaizde pasirodyt tarkim kad ir vokieciu gatvej :lol:
zodziu neesu ubagu ubagas , bet pakeist ta slangele kainuoja kazkiek pinigu + uzpildyt kainuoaj kazkiek pinigu + aplamai vazinet kainuoja kazkiek daugiau pinigu + as jo beveik nenaudociau taip kad ir nesiimu as to darbo :wink:
Kas liecia persalimo ligas, tai prajuokintum bet kuri kondiskiu meistra su tokiom kalbom :wink:
Logiskai pagalvok, ziema juk salone buna silta, bet islipus i lauka nepuoli sirgti. Vadinasi temperaturos kaita nera tokia baisi (ne mazas lelius esi).
Visos bedos del begancio liulio yra ne del temperaturos kaitos, o del bacilos (nepamenu kaip ji tiksliai vadinasi, bet atradus jos Siauliu viesbucio vamzdynuose, visi uzsienieciai kareiviai issikele gyventi i Panevezio viesbuti. Turbut pamenate sita nuskambejusi bajeri per televizija). Tai va sitos pacios bacilos labai puikiai veisiasi kondiskese. Tai kad vasara liulis nebegtu, reikia daznai keisti salono oro filtra. Tik tiek.
Aisku, jei kondiske nesinaudoji taupumo sumetimais, tai jau kitas reikalas :wink:

Re: atsisakyk kondiskes, pasididink motoriuko galia

ParašytasCOLON 2005 08 31, 09:23
Donix
Matosas rašėCOLONCia mes su Dhzedaj'um per meet'a pradejom apie tai diskutuot :arrow:
nuemus kondiskes dirza teoriskai turetu dasidet ~10 kumeliuku
kas ka apie tai zinot, kokios problemos su itempejais ar kitais niuansais :?:
atsisakyk vairo stiprintuvo, padidink variklio galia :)
ko daugiau atjungsi ish tokiu dalyku tuo lengviau varikliui suktis ir dideja ag :)
vairo stiprintuvas
kondishke
generatorius
:) tik velenu ir alkunes neatjunginet nereik :) o ar 10ag ar 20 cia jau parodytu stendas :)