Puslapis 1 iš 2
Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 15:39
Laras
Sveiki, instrukcijoj uzskaiciau eko vaziavimo gida, patariama taip mesti begius rykliui 2.0:
I > II prie 35 km/h
II > III prie 65 km/h
III > IV prie 95 km/h
IV > V prie 125 km/h
As imetu aukstesne prie mazesniu, III prie 45, IV prie 65. Kaip pas jus reikalai?
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 16:37
Roliz
tikrai ten eko gidas ?

nes pagal greicius gaunasi antiekonomija. antru begiu 65kmh vaziuojant gaunasi arti 3k rpm ar auksciau nebepamenu. o 4tu begiu katalint 90 isvis ziauru jei ale ramiai bandoma vaziuot

jei nori ekonomijos stabdai begiais , perjungi pavaras ~2 k rpm bei nezudai padangu.
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 17:59
haitai
mitsu 3000 gt VR4 mazdaug taip atrodo (jei kiek ir suklysiu tai nedaug)
1>2 prie 60 km/h
2>3 prie 110 km/h
3>4 prie 165 km/h
4>5 prie 225 km/h
5>6 prie .... km/h (si grafa taip ir pazymeta)
max 290 km/h
as asmeniskai ekonomiskai nesistengiu vaziuoti, kaip iseina taip, uzmiesti prie 115 km/h autopilotas 6 begyje apie 2 t apsuku ir birbini

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 18:05
ZyXEL
Kažką tu čia ne taip supratai... Neįsivaizduoju ekonomijos perjungiant pirmą bėgį ties 60km/h į trečią prie 110km/h

ir t.t.

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 18:39
Imis
tai jau tikrai vejai kazkokie..
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 18:42
Dzhedaj
Čia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas?

Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 19:59
Laras
dar karta uzziurejau instrukcija, tai buvau praleides punkta "greicio limitas" - ekonomiskai vaziuojant rekomenduojama imesti aukstesnes pavaras IKI x km/h minetu pirmam poste. Galetu taip ir rasyti - keisti prie "2-2.5 k rpm", o ne km/h limita prie 3.5 k rpm kas nera eko siais laikais.
O kaip su begio praleidimu eko draivui? pav. is 1 ant 3.5k rpm metant tiesiai 3 skirtusi sanaudos nuo 1-2-3 visi prie 2 rpm?
O stabdymas begiu nelabai iseina del galanterijos dezes bedu permetant 3-2-1, su sankabos minkymu dazniausiai nera laiko. Man patiko dyzelio 'beginiai' stabdziai - reguliaru stabdi kartais minkiau tik kai reikedavo ikalnej atgal nenuvaziuot. Benzas ne taip smagiai stabdo.
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 20:20
justutiz
Dzhedaj rašėCOLONČia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas?

Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.
O kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba

As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu?

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 20:28
paulenz
justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba

As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu?

Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos=0. Tai galioja automobiliams,pagamintiems nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 19, 20:29
justutiz
paulenz rašėCOLONjustutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba

As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu?

Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos =0. Tai galioja automobiliams,nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.
Dekui uz suteikta informacija

tikrai naudinga, niekad to nezinojau

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 31, 09:33
Arturs
prie to dar ir stabdymas su pavara kur kas efektyvesnis
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 31, 12:47
Karys
Dar vienas dalykas: Aisku nuo to droziasi kazkiek variklis, bet sumoje, degalu taupymo atzvilgiu vistiek apsimoka - stabdyt pavarom kol variklis saltas, netgi apsukas virs 3k keliant. Tokiu atveju stabdymas kaitina ne stabdzius, kas yra energijos svaistymas, o kaitina varikly, kuris uzkaites tampa ekonomiskesnis.
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 31, 21:09
snapsazs
bandziau sita buda, bet duju man suvalge dar daugiau 8.8 litro, cia gal tik benzui galioja?
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 10 31, 21:11
simookas
as mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
ParašytasCOLON 2009 11 01, 00:54
redline
simookas rašėCOLONas mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10

Tai saunuolis, ilgai turetu vaziuot tas Colt'as

Ir tepala turbut dapilineji kas 1000 km.
