Puslapis 12

Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 15:39
Laras
Sveiki, instrukcijoj uzskaiciau eko vaziavimo gida, patariama taip mesti begius rykliui 2.0:
I > II prie 35 km/h
II > III prie 65 km/h
III > IV prie 95 km/h
IV > V prie 125 km/h
As imetu aukstesne prie mazesniu, III prie 45, IV prie 65. Kaip pas jus reikalai?

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 16:37
Roliz
tikrai ten eko gidas ? :D nes pagal greicius gaunasi antiekonomija. antru begiu 65kmh vaziuojant gaunasi arti 3k rpm ar auksciau nebepamenu. o 4tu begiu katalint 90 isvis ziauru jei ale ramiai bandoma vaziuot :lol: jei nori ekonomijos stabdai begiais , perjungi pavaras ~2 k rpm bei nezudai padangu.

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 17:59
haitai
mitsu 3000 gt VR4 mazdaug taip atrodo (jei kiek ir suklysiu tai nedaug)
1>2 prie 60 km/h
2>3 prie 110 km/h
3>4 prie 165 km/h
4>5 prie 225 km/h
5>6 prie .... km/h (si grafa taip ir pazymeta)

max 290 km/h
as asmeniskai ekonomiskai nesistengiu vaziuoti, kaip iseina taip, uzmiesti prie 115 km/h autopilotas 6 begyje apie 2 t apsuku ir birbini 8)

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 18:05
ZyXEL
Kažką tu čia ne taip supratai... Neįsivaizduoju ekonomijos perjungiant pirmą bėgį ties 60km/h į trečią prie 110km/h 8O ir t.t. :roll:

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 18:39
Imis
tai jau tikrai vejai kazkokie..

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 18:42
Dzhedaj
Čia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas? :D
Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 19:59
Laras
dar karta uzziurejau instrukcija, tai buvau praleides punkta "greicio limitas" - ekonomiskai vaziuojant rekomenduojama imesti aukstesnes pavaras IKI x km/h minetu pirmam poste. Galetu taip ir rasyti - keisti prie "2-2.5 k rpm", o ne km/h limita prie 3.5 k rpm kas nera eko siais laikais.

O kaip su begio praleidimu eko draivui? pav. is 1 ant 3.5k rpm metant tiesiai 3 skirtusi sanaudos nuo 1-2-3 visi prie 2 rpm?

O stabdymas begiu nelabai iseina del galanterijos dezes bedu permetant 3-2-1, su sankabos minkymu dazniausiai nera laiko. Man patiko dyzelio 'beginiai' stabdziai - reguliaru stabdi kartais minkiau tik kai reikedavo ikalnej atgal nenuvaziuot. Benzas ne taip smagiai stabdo.

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 20:20
justutiz
Dzhedaj rašėCOLONČia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas? :D
Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.
O kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba :) As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu? :)

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 20:28
paulenz
justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba :) As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu? :)
Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos=0. Tai galioja automobiliams,pagamintiems nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 19, 20:29
justutiz
paulenz rašėCOLON
justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankaba :) As siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu? :)
Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos =0. Tai galioja automobiliams,nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.
Dekui uz suteikta informacija :) tikrai naudinga, niekad to nezinojau :)

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 31, 09:33
Arturs
prie to dar ir stabdymas su pavara kur kas efektyvesnis

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 31, 12:47
Karys
Dar vienas dalykas: Aisku nuo to droziasi kazkiek variklis, bet sumoje, degalu taupymo atzvilgiu vistiek apsimoka - stabdyt pavarom kol variklis saltas, netgi apsukas virs 3k keliant. Tokiu atveju stabdymas kaitina ne stabdzius, kas yra energijos svaistymas, o kaitina varikly, kuris uzkaites tampa ekonomiskesnis.

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 31, 21:09
snapsazs
bandziau sita buda, bet duju man suvalge dar daugiau 8.8 litro, cia gal tik benzui galioja?

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 10 31, 21:11
simookas
as mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10
:D

Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h

ParašytasCOLON 2009 11 01, 00:54
redline
simookas rašėCOLONas mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10
:D
Tai saunuolis, ilgai turetu vaziuot tas Colt'as :lol: Ir tepala turbut dapilineji kas 1000 km. :mrgreen: