Mitsubishi iMiev
- zygimantas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 44
- UžsiregistravoCOLON 2008 07 15, 20:53
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution X, SLK230
- MiestasCOLON Kaunas
- CONTACTCOLON
Mitsubishi iMiev
Gal kas buvote, gal kas ir nebuvote pačiupineti Mitsubishi iMiev, todėl pasidalinsiu savo įspūdžiais, nes teko ne vien jį iš išorės apžiūrėti, bet, dėkui Arnoldui iš Autovytaro, pavairuoti ir net "padėti" Volvo nuo sankryžos Nesu žurnalistas, todėl rimtos apžvalgos iš anksto nesitikėkite, parašysiu paprastai, kaip ir kas ten buvo.
Automobilis iš pirmo žvigsnio atrodo mažas ir moteriškas, o ratai kaip nuo karučio, tačiau vien įsėdus nuomonė pakeičia - automobilis pakankamai aukštas ir ilgas. Deja, siauras. Priekinė panelė, neskaitant valytuvų ir posūkių svirtelių, neturi panasumų su dabartinias Mitsubishi modeliais. Matyt bandomasis automobilis buvo pagamintas iš ankstesnės kartos komponentų. Už vairo esantys indikatoriai rodo akumuliatorių masyvo "ikrovos", nuvažiuotų mylių skaičių, momentinį greitį ir akumuliatorių ikrovą/iškrovą, priklausomai ar automobilis elektrą naudoja, ar važiuojant nuo kalno, generatorius ją gamina. Indikatoriai nei įspūdingi, nei ne labai informatyvūs, todėl po poros žvigterėjimų, daugiau dėmesio nebesulaukė.
Vietoj rakto naudojamas keistas išradimas, esantis ir kai kuriuose kituose naujuose mitsubishi'uose, pavadinimu Fast Key. Spausti Start mygtuką būtų nepalyginimai maloniau. "Užvedus variklį", jei šis išsireiškimas bent kiek tinkamas, nesigirdėjo absoliuciai jokio garso ar vibracijos. Būtų nuostabu, bet žinant Mitsubishi vidaus apdailą ir garso izoliacijos nebuvimą, girgždesiai greit pradėtų kenkti psichikai. Taip, priekinė važiuoklė jau vietomis girgždėjo, ir tai, esant tyliam važiavimui, girdėjosi daugiau nei aiškiai.
Sąžiningai teigti, kad važiavimas yra begarsis, o girdisi vien padangų ūžesys ir pėsčiųjų, kuriems pervažiuoti kojų pirštai šūksniai, nebūtų galima. Viduje elektrinio variklio darbas girdisi, bet yra pakankamai tylus ir malonus ausiai. Šią "beveik tylą" dažnokai (grubiai, tarkim kas porą minučių) pertraukia poros sekundžių užesys - kažkokia stabdžių hidraulika, apie kurios veikimo principo taip ir pamiršau paklaust.
Automobilis draugiškas įpratusiems tiek prie automatinės, tiek prie mechaninės greičių dėžės. Kadangi visada turėjau automobilius mechaninėmis dėžėmis, o vairuotus automatinius prisimenu su siaubu, nes jie primena akimirkas, kuomet staigiai nuspaudus, kaip iš pradžių manyta sankabos pedalą, vos neišleki per priekinį stiklą, čia tokios situacijos nėra. Manau todėl, kad negirdi kylančių apsukų ir nesuveikia noras perjungti bėgį, nes "jau laikas".
Neskaitant to, kad vairas dėšinėje ir posūkius iš pradžių rodžiau valytuvais, kelionė per Vilnių pavyko sėkmingai ir kainavo koks vienas litas, kadangi automobilis teoriškai gali nuvažiuoti iki 150 km atstumą su pilnai įkrautais akumuliatoriais, o 100 km kelionės savikaina - 3 litai. Žiemą akumuliatorių talpą sumažėja apie 15%, o vasarą, tikėtina, jog vėl atsistato. Pilnas įkrovimas galimas per 7 valandas, arba pagreitintai per, jei nesuklysiu, 30 min, naudojant "specialią jungtį" ir jungiant matyt prie "specialaus" maitinimo šaltinio, kurio pas mus nėra.
Akumuliatorių garantija turėtų būti 10 metų, alyvos nera, greičių dėžės nėra, kuro perdavimo sistemos nėra, kam sugesti nelabai kam ir yra. Nebent išklibusi ar sulankstyta pakaba ar perdegęs saugiklis. Jei varikliui suteiks tokią pačią garantiją, praktiškai idealus automobilis, kas susiję su remontu ir priežiūros išlaidomis.
Variklis (nesu jau dabar tikras, gal 2 atskiri varikliai) sumontuoti ir užrakinti dežėje, esančioje bagažinėje, toje vietoje, kur dažniausiai vežiojamas atsarginis ratas arba dujų balionas. Nieko nematyti, jokių komentarų - black box'as. Akumuliatoriai - automobilio dugne. Kažkada girdėjau, jog ličio jonų akumuliatoriai linkę sprogti. Gerai kad tik dabar rašydamas prisiminiau. Kadangi elektrinio variklio sukimo momentas, kad ir nelabai didelis (180 Nm?), juntamas nuo pačių žemiausių apsukų, nuo sankryžos pajudėti visai smagu, o kitiems vairuotojams tampa ganėtinai netikėta. Prie sėdynės neprilimpi, tačiau greitai ir užtikrintai judi pirmyn.
Planuojama automobilio kaina nežinoma, bet jei jis kainuotų iki 100.000 Lt, iš kurių dar bent dalį dotuotų valstybė, su tokiomis garantijomis butų vertinga investicija logiškai mąstantiems. Miesto kamščiuose sudeginam daulybę litrų kuro be jokios naudos, jau nekalbant apie taršą. Tačiau po x metų, kuomet šie automobiliai dominuos miesto gatvėse, trūks vieno svarbaus dalyko - didėjančio variklio gaudimo, pereinančio į nuostabų ausiai nekiauro duslintuvo kriokimą, kurio į elektromobilius jau niekaip nebesugrąžinsi.
Automobilis iš pirmo žvigsnio atrodo mažas ir moteriškas, o ratai kaip nuo karučio, tačiau vien įsėdus nuomonė pakeičia - automobilis pakankamai aukštas ir ilgas. Deja, siauras. Priekinė panelė, neskaitant valytuvų ir posūkių svirtelių, neturi panasumų su dabartinias Mitsubishi modeliais. Matyt bandomasis automobilis buvo pagamintas iš ankstesnės kartos komponentų. Už vairo esantys indikatoriai rodo akumuliatorių masyvo "ikrovos", nuvažiuotų mylių skaičių, momentinį greitį ir akumuliatorių ikrovą/iškrovą, priklausomai ar automobilis elektrą naudoja, ar važiuojant nuo kalno, generatorius ją gamina. Indikatoriai nei įspūdingi, nei ne labai informatyvūs, todėl po poros žvigterėjimų, daugiau dėmesio nebesulaukė.
Vietoj rakto naudojamas keistas išradimas, esantis ir kai kuriuose kituose naujuose mitsubishi'uose, pavadinimu Fast Key. Spausti Start mygtuką būtų nepalyginimai maloniau. "Užvedus variklį", jei šis išsireiškimas bent kiek tinkamas, nesigirdėjo absoliuciai jokio garso ar vibracijos. Būtų nuostabu, bet žinant Mitsubishi vidaus apdailą ir garso izoliacijos nebuvimą, girgždesiai greit pradėtų kenkti psichikai. Taip, priekinė važiuoklė jau vietomis girgždėjo, ir tai, esant tyliam važiavimui, girdėjosi daugiau nei aiškiai.
Sąžiningai teigti, kad važiavimas yra begarsis, o girdisi vien padangų ūžesys ir pėsčiųjų, kuriems pervažiuoti kojų pirštai šūksniai, nebūtų galima. Viduje elektrinio variklio darbas girdisi, bet yra pakankamai tylus ir malonus ausiai. Šią "beveik tylą" dažnokai (grubiai, tarkim kas porą minučių) pertraukia poros sekundžių užesys - kažkokia stabdžių hidraulika, apie kurios veikimo principo taip ir pamiršau paklaust.
Automobilis draugiškas įpratusiems tiek prie automatinės, tiek prie mechaninės greičių dėžės. Kadangi visada turėjau automobilius mechaninėmis dėžėmis, o vairuotus automatinius prisimenu su siaubu, nes jie primena akimirkas, kuomet staigiai nuspaudus, kaip iš pradžių manyta sankabos pedalą, vos neišleki per priekinį stiklą, čia tokios situacijos nėra. Manau todėl, kad negirdi kylančių apsukų ir nesuveikia noras perjungti bėgį, nes "jau laikas".
Neskaitant to, kad vairas dėšinėje ir posūkius iš pradžių rodžiau valytuvais, kelionė per Vilnių pavyko sėkmingai ir kainavo koks vienas litas, kadangi automobilis teoriškai gali nuvažiuoti iki 150 km atstumą su pilnai įkrautais akumuliatoriais, o 100 km kelionės savikaina - 3 litai. Žiemą akumuliatorių talpą sumažėja apie 15%, o vasarą, tikėtina, jog vėl atsistato. Pilnas įkrovimas galimas per 7 valandas, arba pagreitintai per, jei nesuklysiu, 30 min, naudojant "specialią jungtį" ir jungiant matyt prie "specialaus" maitinimo šaltinio, kurio pas mus nėra.
Akumuliatorių garantija turėtų būti 10 metų, alyvos nera, greičių dėžės nėra, kuro perdavimo sistemos nėra, kam sugesti nelabai kam ir yra. Nebent išklibusi ar sulankstyta pakaba ar perdegęs saugiklis. Jei varikliui suteiks tokią pačią garantiją, praktiškai idealus automobilis, kas susiję su remontu ir priežiūros išlaidomis.
Variklis (nesu jau dabar tikras, gal 2 atskiri varikliai) sumontuoti ir užrakinti dežėje, esančioje bagažinėje, toje vietoje, kur dažniausiai vežiojamas atsarginis ratas arba dujų balionas. Nieko nematyti, jokių komentarų - black box'as. Akumuliatoriai - automobilio dugne. Kažkada girdėjau, jog ličio jonų akumuliatoriai linkę sprogti. Gerai kad tik dabar rašydamas prisiminiau. Kadangi elektrinio variklio sukimo momentas, kad ir nelabai didelis (180 Nm?), juntamas nuo pačių žemiausių apsukų, nuo sankryžos pajudėti visai smagu, o kitiems vairuotojams tampa ganėtinai netikėta. Prie sėdynės neprilimpi, tačiau greitai ir užtikrintai judi pirmyn.
Planuojama automobilio kaina nežinoma, bet jei jis kainuotų iki 100.000 Lt, iš kurių dar bent dalį dotuotų valstybė, su tokiomis garantijomis butų vertinga investicija logiškai mąstantiems. Miesto kamščiuose sudeginam daulybę litrų kuro be jokios naudos, jau nekalbant apie taršą. Tačiau po x metų, kuomet šie automobiliai dominuos miesto gatvėse, trūks vieno svarbaus dalyko - didėjančio variklio gaudimo, pereinančio į nuostabų ausiai nekiauro duslintuvo kriokimą, kurio į elektromobilius jau niekaip nebesugrąžinsi.
Mano evoliucija prasidėjo 2008 metais
- paulenz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3122
- UžsiregistravoCOLON 2008 02 20, 14:15
- AutomobilisCOLON 2g Eagle Talon TSi AWD / 1g Eclipse
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Mitsubishi iMiev
Neseniai Kevinas buvo imetes siek tiek pagrazinta:
p.s. O cia video: http://tv.delfi.lt/video/zVmeGGwz/Kevinas rašėCOLONIdomus spuogas:
2g Eagle Talon TSi AWD
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.
- Dzeronimas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 2922
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 07, 09:51
- AutomobilisCOLON B5+ Variant
- SkypeCOLON wyciukasz
- MiestasCOLON Kaunas
- redline
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3064
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 01, 18:08
- AutomobilisCOLON ASX
- MiestasCOLON Kaunas/Norway
- CONTACTCOLON
Re: Mitsubishi iMiev
Kaip elektromobilis tai is pasakojimo sakyciau labai vykes
Mitsubishi ASX 2014 m. 116 Ag.
Mitsubishi Carisma 1997 m. 115 Ag.
Mitsubishi Outlander II 2008 m. 136 Ag. Sold
Mitsubishi Lancer Wagon 2003 m. 98 Ag. Sold
Mitsubishi Carisma 1997 m. 115 Ag.
Mitsubishi Outlander II 2008 m. 136 Ag. Sold
Mitsubishi Lancer Wagon 2003 m. 98 Ag. Sold
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
Re: Mitsubishi iMiev
as tokio visai noreciau tik vos vos didesnio nes pas si saugumas musiau kaip ir pas smarta
manau kai ju kaina sieks 50k jie bus vieni is populiariausiu variantu be truks tik garazuose ir stovejimo aikstelese razeciu su skailiukais ir metamom monetom
manau kai ju kaina sieks 50k jie bus vieni is populiariausiu variantu be truks tik garazuose ir stovejimo aikstelese razeciu su skailiukais ir metamom monetom
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Re: Mitsubishi iMiev
Dar vienas geras variantas yra iš ekologiškų tai oru varomas auto, licenzija gamybai TATA atrodo nusipirko, tai ten kompresorius oro suslėgto labai greit pripučia, pats kompresorius imontuotas automobilyje. Tereikia tik laiduko i rozete užpidlymas jei neklystu trunka ~4min. Km iki 100 nuvažiuoja jei gerai pamenu.
Re: Mitsubishi iMiev
Patikslinu pats save ir pateikiu išsamesne info
http://www.automobiles.lt/naujienos/Tat ... utomobili/
http://www.automobiles.lt/naujienos/Tat ... utomobili/
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
Re: Mitsubishi iMiev
Pasimatymas su šiuo elektromobiliuku buvo suorganizuotas ir Mitsubishi klubui, deja mažai kas atvyko jo apžiūrėti ir išbandyti, bet kaip ir Zygimantas plačiai ir išsamiai aprašė, šis modelis tikrai turės pasisekimą, kai bus pradėta jo masinė gamyba