Velenu shkyvai

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Donix
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2794
UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Velenu shkyvai

Neperskaitytas pranešimas Donix » 2005 05 13, 12:34

toki dalykas buvo parashytas vienoje tiuningo kniguteje :)
kad pakeitus veleno shkyva i reguliuojama, ir pasukus ant puse danties, 7% ag galima ishgauti,
artai tiesa?
ir koks efektas galibuti?
http://www.imagine.lt idėja -> realybe
http://www.itprojektai.lt stabiliam darbui
Paveikslėlis

ise
Dalyvis
PranešimaiCOLON 719
UžsiregistravoCOLON 2004 10 20, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas ise » 2005 05 13, 13:25

Tiesa yra ta kad uzdejus reguliuojamus skyvus (ju galima rast sociai ebay) galima optimaliai sureguliuoti voztuvu atsidarymo ir uzsidarymo laika, tai itin veiksminga kai variklis yra dohc tipo, tada galima atskirai reguliuoti isiurbimo ir ismetimo voztuvu ciklo pradzios laika.
bet be protingos galvos pats to nepadarysi, ir tikrai nera taip kad pasukus 7 laispniais galia isaugs 7 arkliais. Cia aukstoji matematika. Bet teisybes yra.
Ypac tokie bajeriai kiek zinau veiksmingi su turbiniais matorais.
Uminis patologinis paranoikas, arba, baltus arklius besivaikant.......
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2005 05 13, 14:02

kam negaila savo masinos ir turi turbo? egisas davai pabajeruosim ant tavo vezimo per GM jei ka alus laikui prastumt garantuotas galesi is mato atimt siek tiek :wink:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Donix
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2794
UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Donix » 2005 05 13, 19:28

reguliuoti reik GZ ant stendo tik tada pamatysi resultata tikslu...
http://www.imagine.lt idėja -> realybe
http://www.itprojektai.lt stabiliam darbui
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Lince
Dalyvis
PranešimaiCOLON 721
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Lince » 2005 05 23, 10:12

Tai jau taip. Be stendo cia geriau neprasidet. Paskui dar uzlenksit voztuvus.
O pasakymas kad tai tinka ypac turbininiams tai ne, tinka tiek NA tiek Turbo.
Ten sukinedamas i viena ar kita puse gaudai po 1 ag, ir tai nebutinai ant virsuneliu gali but ties vidutiniais sukiais, tada is esmes galia maksimali nesikeicia bet pasikeicia kaip pvz prie zemu sukiu ar ten kur tu nori.
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo

Vartotojo avataras
Matosas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 14583
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
MiestasCOLON Sostinė
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Matosas » 2005 05 23, 21:44

Riebus rašėCOLONkam negaila savo masinos ir turi turbo? egisas davai pabajeruosim ant tavo vezimo per GM jei ka alus laikui prastumt garantuotas galesi is mato atimt siek tiek :wink:
jo jo tai kiek tada man liks :?: 1 butelka :?: :evil:
1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis

Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
Paveikslėlis

BUTTON_POST_REPLY