Velenu shkyvai
- Donix
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2794
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Velenu shkyvai
toki dalykas buvo parashytas vienoje tiuningo kniguteje
kad pakeitus veleno shkyva i reguliuojama, ir pasukus ant puse danties, 7% ag galima ishgauti,
artai tiesa?
ir koks efektas galibuti?
kad pakeitus veleno shkyva i reguliuojama, ir pasukus ant puse danties, 7% ag galima ishgauti,
artai tiesa?
ir koks efektas galibuti?
Tiesa yra ta kad uzdejus reguliuojamus skyvus (ju galima rast sociai ebay) galima optimaliai sureguliuoti voztuvu atsidarymo ir uzsidarymo laika, tai itin veiksminga kai variklis yra dohc tipo, tada galima atskirai reguliuoti isiurbimo ir ismetimo voztuvu ciklo pradzios laika.
bet be protingos galvos pats to nepadarysi, ir tikrai nera taip kad pasukus 7 laispniais galia isaugs 7 arkliais. Cia aukstoji matematika. Bet teisybes yra.
Ypac tokie bajeriai kiek zinau veiksmingi su turbiniais matorais.
bet be protingos galvos pats to nepadarysi, ir tikrai nera taip kad pasukus 7 laispniais galia isaugs 7 arkliais. Cia aukstoji matematika. Bet teisybes yra.
Ypac tokie bajeriai kiek zinau veiksmingi su turbiniais matorais.
Uminis patologinis paranoikas, arba, baltus arklius besivaikant.......
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
- Lince
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 721
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Tai jau taip. Be stendo cia geriau neprasidet. Paskui dar uzlenksit voztuvus.
O pasakymas kad tai tinka ypac turbininiams tai ne, tinka tiek NA tiek Turbo.
Ten sukinedamas i viena ar kita puse gaudai po 1 ag, ir tai nebutinai ant virsuneliu gali but ties vidutiniais sukiais, tada is esmes galia maksimali nesikeicia bet pasikeicia kaip pvz prie zemu sukiu ar ten kur tu nori.
O pasakymas kad tai tinka ypac turbininiams tai ne, tinka tiek NA tiek Turbo.
Ten sukinedamas i viena ar kita puse gaudai po 1 ag, ir tai nebutinai ant virsuneliu gali but ties vidutiniais sukiais, tada is esmes galia maksimali nesikeicia bet pasikeicia kaip pvz prie zemu sukiu ar ten kur tu nori.
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo