Puslapis 4757

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 11 21, 08:13
snapsazs
atsalo orai biski tai jau coltisma trasoje 70% ir 30% mieste Vilniaus gavosi sanaudos 8.7 litro duju, jau ant alaus butelio nelieka kaip kad 6.4 imdavo duju, o su Tevuko Corrola Verso vakar vaziavau i Vilniu irgi panasiai 70% uzmiescio 30% miesto gavos 8.3 litro duju, kaip tokiai masinai sakyciau labai labai gerai :)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 11 21, 09:50
Dzhedaj
Tai tikriausiai smarkiau LED lemputės turi kai šalta šviesti, kad kuro nebesusitaupo? :D

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 11 21, 10:01
snapsazs
issimtos jos :D pas elektrikas guli jau ilga laika :D

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 15:27
nitroLT
snapsazs rašėCOLON
nitroLT rašėCOLONŠiandien pirmąsyk matavau maždaug kiek ryja maniškis Coltas. Užsipyliau pilną baką, pravažiavau 510km mieste ir vėl užsipyliau iki dugno. Gavosi 43,5 litrai. Tai sąnaudos praktiškai visus km susukus mieste gavosi ~8,53l/100km. Šiaip dar galėčiau važinėti konservatyviau, nes kartais padrožiu apsukų nemažai su pirmom šaibom, gal tada ir padaryčiau iki kokiu 8l, bet nežinau ar tai tikrai realu.

Kaip kitiems su panašiais Coltais sekasi? :)
su mano buvusiu tokiu pat varikliu mieste ivaziuodavau ~7l, trasoje 5l, kalba eina apie benza, dujos eidavo mieste 8l su biskeliu, trasoje duju 7l su biskeliu, pasikeiciau galingesni varikli ekonomiskumas dar padidejo
Neseniai teko į trasą išbėgt su savo mašiniuku, tai kiek mažiau nei 200 km nuriedėjus sąnaudos buvo ~6,3l/100km. Visai padoriai sakyčiau, bet vis gi lyginant su tavo skaičiais, tiek mieste tiek trasoje aš sunaudoju ~1l daugiau 100'ui km. Įdomu kodėl. Ar pas tave ten buvo kažkas stebuklingo, ar vairuoji tobulai, ar pas mane kažkame problemos. :)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 15:33
Fever
pas jį variklis 1.8 :)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 15:42
nitroLT
Sakė skaičius pateikė tokius, kokie buvo esant varikliui kaip dabar pas mane.

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 15:44
snapsazs
1.8 ekonomiskesnis, bet 1.6 irgi puiku budavo kaip rasiau i 5l benzo tilpdavau, o didele itaka padaro tvarkinga visa sistema ir aisku daugiausiai itakos daro pats vaziavimas

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 22:50
tadokas
80% uzmiestis 80-100km/h ir likę 20% mieste, dujų 9,8l/100km (I kartos dujos, ratai r15, vaziavimas jaunatviskas), o benzino tuo paciu keliu apie 8l,2/100km su apmirusia oro srauto matuokle :?

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 23:14
Julius57
100% miesto, stengiantis kiekvienoje sankryzoje aplenkti visus - 5.5l/100km saliaros(golfas TD, 1.5bar kolike)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 22, 23:34
Fever
Julius57 rašėCOLON100% miesto, stengiantis kiekvienoje sankryzoje aplenkti visus - 5.5l/100km saliaros(golfas TD, 1.5bar kolike)
teisingas slėgis :twisted: Pakurk temą garažiuke, mažai čia turim priburtų dyzeliukų :)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 23, 07:36
Julius57
Nematau tikslo kurt, kol 2bar nesiekiam. Dabar eilinis gatvinis baltas goflas su biški daigiau dūmo kai ant tapkės užmini :D

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 26, 23:50
nitroLT
Turbūt jau n kartų visų išdiskutuota ktema, bet šiandien su draugu susiginčijom dėl tokio dalyko: vienas tegia, kad važiuojant mažom apsukom (anksčiau nei įprastai jungiant aukštesnę pavarą) yra mažiau valgoma kuro, o kitas teigia priešinga - daugiau. Pagrindinis argumentas buvo - ale pažiūrėt kaip taksistai važiuoja, jie dažnai net braška dėl po kad per anksti kelia pavarą, vien tam kad sutaupytų..


Tai vat klausimas būtų: kuris yra teisus? :)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 27, 00:11
snapsazs
jeigu motoras nepavelka tai rys daugiau kuro, o seip begi mesti geriausia yra 2-2.5k apsuku diapozone, pats metu 2-2.1k, toliau toks dar dalykas su 1.6 varikliuku tarkim vaziuodavai 60km/h ir isijungdavai 5 pavara, kuro imdavo daugiau ir "slabnai" nei vaziuotum tokiu greiciu 4 pavara, dabar su 1.8 motoru, isimetu 5 pavara ir 55-60km/h kuo puikiausiai vaziuoja ir smarves netruksta. Dar toks dalykas, nauji varikliai ekonomiskesni prie aukstesniu apsuku nei senesni varikliai

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 27, 00:27
ZyXEL
nitroLT rašėCOLONTurbūt jau n kartų visų išdiskutuota ktema, bet šiandien su draugu susiginčijom dėl tokio dalyko: vienas tegia, kad važiuojant mažom apsukom (anksčiau nei įprastai jungiant aukštesnę pavarą) yra mažiau valgoma kuro, o kitas teigia priešinga - daugiau. Pagrindinis argumentas buvo - ale pažiūrėt kaip taksistai važiuoja, jie dažnai net braška dėl po kad per anksti kelia pavarą, vien tam kad sutaupytų..


Tai vat klausimas būtų: kuris yra teisus? :)
Variklis dirbs ekonomiškiau, kai kuro/oro santykis bus arčiausiai teisingiausios ribos (14.7). Mesdamas anksčiau aukštesnę pavarą ir taip versdamas variklį dirbti ne normaliame diapazone (taip pat, kaip startuojant antra pavara pvz.) tu verti visus agregatus dirbti ne pagal planą (visais atvejais- ne pagal numatytą ECU programą) ir dėl to yra perpilama kuro. Taigi versdamas variklį suktis ant žemų apsukų (kai jau purtosi variklis ir pan.)- sudegini DAUGIAU kuro.

P.S. Taksistais dirba tikrai ne tie žmonės, kurie žino... eee... ką nors žino... :lol: ir nereikėtų lygiuotis į juos ;)

Re: Kuro sanaudos

ParašytasCOLON 2011 12 27, 00:39
Julius57
Ir daug priklauso ar dizelis ar benzas. Nes dyzelis ant mazu apsuku(nekalbu apie kritine riba) turbinos neuzpucia, o automatiskai kai turbina uzsipucia tai ir kuro daugiau ipurks i varikli. Turbina pradeda pustis nuo mazdaug 1,8-2.xxkrpm priklausomai nuo variklio.
O su benzu tai irgi kekvienam varikliui individualiai. Bet tikrai nereikia vaziuoti kaip su dyzeliu, priklauso dar ir nuo cilindru skaiciaus...