Puslapis 1213

ParašytasCOLON 2006 08 28, 16:06
ZyXEL
pharaon rašėCOLONKA TU NORI IRODYT CIA?!
Kad nespaudžiant gazo tauposi kuras. Mol jei žinosi kokiu greičiu įlėkt į posūkį nestabdant (t.y. pagazuot prieš tai tik tiek, kad dariedėtum iki sankryžos ir nereiktų stabdyt prieš sukant)- tai sutaupytum kurą. :roll:

Na šitas procesas jau seniai visiems žinomas ir tai vadinama "Pensininko rėžimu" :lol: Mes visą laiką kalbėjom apie "Gazas-dugnas rėžimą", tik vietoj stabdymo ant laisvos pasirinkdami stabdymą pavara. p.Alumegis LABAI įnirtingai pradėjo aiškinti, kad vis dėlto pensininko rėžimu važinėjant kuras tauposi daugiau, nei mūsų pasiūlytam variante (kas yra manau akivaizdu), tačiau neįsigilindamas į sąvoką "stabdymas" (pavara ar stabdžiais nesvarbu), kuri yra nedokumentuota rėžimo "pensininkas" manuale (nes ten paprasčiausiai to daryt nereikia). :lol:

ParašytasCOLON 2006 08 28, 16:10
pharaon
O tai pensininko rezimas+ stabdymas pavara irgi= daugiau suvartota kuro,nei vien tik pensininko rezimas? :roll:

P.S. as atsakyma zinau,bet idomu,kaip mano Alumegis.. 8)

ParašytasCOLON 2006 08 28, 17:23
Alumegis
Gerbiami skaitovai,

as norejau pasakyti tik tai kad stabdydamas pavara nesutaupysi kuro daugiau nei puse litro, ka norejau irodyti skaiciuodamas.
O jei Pharaon nori zinoti ka as manau, tai manau ta pati ka ir tu.

Noreciau tuom ir uzbaigti ir jus turite teise netiketi.

Aciu uz demesi

ParašytasCOLON 2006 08 28, 17:32
pharaon
Alumegis rašėCOLONGerbiami skaitovai,

as norejau pasakyti tik tai kad stabdydamas pavara nesutaupysi kuro daugiau nei puse litro, ka norejau irodyti skaiciuodamas.
O jei Pharaon nori zinoti ka as manau, tai manau ta pati ka ir tu.

Noreciau tuom ir uzbaigti ir jus turite teise netiketi.

Aciu uz demesi
Bet neimanoma apskaiciuot,kiek daugiausia gali sutaupyt kuro,stabdydamas pavara,nes pvz jei kiekviena diena vazineji nuo Seskines kalno,tai TIKRAI sutaupytum daugiau nei 0.5l..

ParašytasCOLON 2006 08 28, 17:41
Alumegis
pharaon rašėCOLON
Bet neimanoma apskaiciuot,kiek daugiausia gali sutaupyt kuro,stabdydamas pavara,nes pvz jei kiekviena diena vazineji nuo Seskines kalno,tai TIKRAI sutaupytum daugiau nei 0.5l..
Buti smagu jei padarytum preliminarius skaiciavimus, tik atmink tai, kad anskciau ar veliau tau i ji reikes atgal lipti.

ParašytasCOLON 2006 08 28, 17:50
pharaon
Alumegis rašėCOLON
pharaon rašėCOLON
Bet neimanoma apskaiciuot,kiek daugiausia gali sutaupyt kuro,stabdydamas pavara,nes pvz jei kiekviena diena vazineji nuo Seskines kalno,tai TIKRAI sutaupytum daugiau nei 0.5l..
Buti smagu jei padarytum preliminarius skaiciavimus, tik atmink tai, kad anskciau ar veliau tau i ji reikes atgal lipti.
Tikrai neapsiimsiu skaiciavimais,bet zinau,kad gal ir nedaug,bet vis kazkiek susitaupo kuro+ masina buna stabilesne stabdant pavara,galima sakyt cia ir yra didziausias pliusas.

ParašytasCOLON 2006 08 28, 21:04
kid
+pavara stabdant galima geriau is posukio padlagais islekt :twisted:

ParašytasCOLON 2006 09 05, 18:24
Rycka
O niekas nesusimastet apie didesni variklio devejimasi stabdant pavara? Kadangi kuras nepaduodamas tai is vidaus cilindras ir ziedai jokio tepimo negauna + dar apsukos sukyla! Na cia aisq ne labai jau baisiai devisi bet vis viena.

ParašytasCOLON 2006 09 05, 18:32
Dzhedaj
Rycka rašėCOLONO niekas nesusimastet apie didesni variklio devejimasi stabdant pavara? Kadangi kuras nepaduodamas tai is vidaus cilindras ir ziedai jokio tepimo negauna + dar apsukos sukyla! Na cia aisq ne labai jau baisiai devisi bet vis viena.
Ehm, sorry, mano gal zhinios apie variklius prastos, bet benzas nuo kada atlieka zhiedu ir cilindro vidaus tepimo funkcija? :oops:

ParašytasCOLON 2006 09 05, 18:36
Micius
Dzhedaj rašėCOLONEhm, sorry, mano gal zhinios apie variklius prastos, bet benzas nuo kada atlieka zhiedu ir cilindro vidaus tepimo funkcija? :oops:
Nuo tada, kai i dvitakti varikli paduodamas bendzas turi but su tepalu, kad teptu, kaip pvz. laibai populiarus rusisku mopedu variklis V-50 ( nors aisku ir siuo atveju tepa tepalas labiau, o ne bendzas) :lol:
O jei rimtai, tai bet koks skystis "tepa" geriau uz dujas, taciau normaliam varikliu tai turbut px, nes tas "bendzas tepa" tiek mizernai, kad ne be reikalo inzinieriai ta "fuel cut'a" sugalvojo :)

ParašytasCOLON 2006 09 05, 18:40
Dzhedaj
O idomu kaip yra suprogramuotos tos normalios duju sistemos su ipurshkimu?
Nes pastebejau, kad su tokia mashina riedant ijungus begi, nifiga mashina neleteja, t.y. atrodo, kad dujos visada paduodamos...

ParašytasCOLON 2006 09 05, 20:30
Rycka
Dzhedaj rašėCOLON
Rycka rašėCOLONO niekas nesusimastet apie didesni variklio devejimasi stabdant pavara? Kadangi kuras nepaduodamas tai is vidaus cilindras ir ziedai jokio tepimo negauna + dar apsukos sukyla! Na cia aisq ne labai jau baisiai devisi bet vis viena.
Ehm, sorry, mano gal zhinios apie variklius prastos, bet benzas nuo kada atlieka zhiedu ir cilindro vidaus tepimo funkcija? :oops:
Na bendzinas kaip jau issireiske Micius pats turi kaz kiek tepimo ir kuo zemesnis jo oktaninis laipsnis tuo jis riebesnis :) dyzelinas turi geras tepimo salygas, bet jo cia sitas tepimas aisq yra "mizernas"
Su dujomis nesvarbu kokia sistema bebutu, variklis daug svelniau dirba ir masina naudojanti dujas labai silpnai stabdo varikliu.

ParašytasCOLON 2006 09 28, 09:45
Wytska
Automobilio stabdymas varikliu:
Ið pradþiu vyksta stabdymas bamperiu, paskui radiatoriaus grotelemis, toliau radiatoriumi ir tik paskiausiai – varikliu.

ParašytasCOLON 2006 09 28, 10:11
Mantas
Dzhedaj rašėCOLONO idomu kaip yra suprogramuotos tos normalios duju sistemos su ipurshkimu?
Nes pastebejau, kad su tokia mashina riedant ijungus begi, nifiga mashina neleteja, t.y. atrodo, kad dujos visada paduodamos...
Leteja, tik siek tiek svelniau

ParašytasCOLON 2006 10 05, 09:11
Vyckele
Dzhedaj rašėCOLONO idomu kaip yra suprogramuotos tos normalios duju sistemos su ipurshkimu?
Nes pastebejau, kad su tokia mashina riedant ijungus begi, nifiga mashina neleteja, t.y. atrodo, kad dujos visada paduodamos...
IV kartos dujos su tiesioginiu įpurškimu turėtų turėti padavimo nutraukimą, pvz.: mano Opeliuko dujos tai turi ir tai veikia.