Puslapis 22

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 07, 21:09
herkuss
mpegas rašėCOLONherkuss, pasižiūrėjau tavo ankstesnę temą (2006 lapkričio sukurtą), tai pagal dėl apsukų sukilimo problemą galima spręsti, kad įpurškimo momentas ankstyvas, o ne vėlyvas. Tie specai greičiausiai ne taip reguliuoja. Ir man taip buvo, kai vienoj klaidingoj instrukcijoj (tiesa, 1.8 variklio) buvo parašyta kad nustatyti 7 laipsn. ATDC, bet kai ant kapoto radau parašyta, kad 9, tai sureguliavus, tiek šaltas tiek šiltas variklis dirba lygiai vienodom apsukom. Esmė tame, kad , kai variklis šaltas, tokio įtaiso (prie jo šlangutėm privestas aušinimo skystis iš sistemos) yra paankstinamas įpurškimas, o temperatūrai kylant, jis vėlinamas. Tuo pačiu tas įtaisas pasuka tą traukę, kur su gazo pedalu trosu susieta ir padidina kuro kiekį į cilindrus. Jei meistriukai sakė, kad per vėlyvas įpurškimas ir nėra kaip pareguliuoti, tai greičiausiai ne taip reguliuoja.
kad velyvas tai pozymiai velyvo... baltas dumas ir variklis idomiai ant apsuku sokineja... visi sako kad velyvas...
o ar tai itakoja kuro siurbima...???

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 07, 22:02
mpegas
Dar prie siurblio yra ir varžteliai kur apsukas tiek prie šalto, tiek prie šilto variklio sureguliuoti, bet pirmiausia reikia gerai išstatyti įpurškimo momentą. Maniškei tai, kai buvo kokiais 3-4 laipsniais per ankstyvas išstatytas, tik užkūrus apsukos būdavo apie 800aps/min, vėliau sukildavo iki 1400, o kai užkaisdavo tai apie 700 laikydavosi.

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 08, 00:31
herkuss
mpegas rašėCOLONDar prie siurblio yra ir varžteliai kur apsukas tiek prie šalto, tiek prie šilto variklio sureguliuoti, bet pirmiausia reikia gerai išstatyti įpurškimo momentą. Maniškei tai, kai buvo kokiais 3-4 laipsniais per ankstyvas išstatytas, tik užkūrus apsukos būdavo apie 800aps/min, vėliau sukildavo iki 1400, o kai užkaisdavo tai apie 700 laikydavosi.
o kaip isreguliuoti gerai ta kampa
sorry uz neismanyma bet kas tas ATDC
pas mane kai pareguliuoji pati siurbli tai kinta ir apsukos kai saltas motoras.... kas tas varztelis ant siurblio...
Paveikslėlis

ir tikrai nezinau kas cia da varztas kurio tikrai dar kol kas nereguliavau... :)
Paveikslėlis

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 08, 10:14
mpegas
Čia dalis manualo, kur 80 psl. rasi kur apie tai parašyta: http://www.geras.org/ecu_pict/inject_timing.pdf

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 08, 11:08
herkuss
mpegas rašėCOLONČia dalis manualo, kur 80 psl. rasi kur apie tai parašyta: http://www.geras.org/ecu_pict/inject_timing.pdf
tai pagal ta manuala taip iseina norint paankstint degima reikia sukti pries laikrodziorodykle o as sukau pagal... ir pozymiai buvo kaip paankstinto degimo... t.y. tas klaksejimo astrumas... tai yra paastrejo klaksejimas... tai sakoma kad ankstumo pozymis... kaip cia gaunasi...
is kurios puses cia reikia ziureti...???
nieko nebesuprantu...
cia kur 81 puslapi aprasyta pasukimas kur 1 +-0,3 or less... tai ten sukama pries laikrodi...???

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 08, 11:47
mpegas
herkuss rašėCOLON
mpegas rašėCOLONČia dalis manualo, kur 80 psl. rasi kur apie tai parašyta: http://www.geras.org/ecu_pict/inject_timing.pdf
tai pagal ta manuala taip iseina norint paankstint degima reikia sukti pries laikrodziorodykle o as sukau pagal... ir pozymiai buvo kaip paankstinto degimo... t.y. tas klaksejimo astrumas... tai yra paastrejo klaksejimas... tai sakoma kad ankstumo pozymis... kaip cia gaunasi...
is kurios puses cia reikia ziureti...???
nieko nebesuprantu...
cia kur 81 puslapi aprasyta pasukimas kur 1 +-0,3 or less... tai ten sukama pries laikrodi...???
Be indikatoriaus geriau ir neeksperimentuok. Kai pradėsi su indikatorium reguliuot, tai ir suprasi kur sukt. Svarbiausia, kad atliekant tikrinimo procedūrą, viskas atitktų pagal manualą. Tiesa, tokio variklio įp. momentas turėtų būti 9laipsn. ATDC. O kad nevargt, atvažiuok ir sureguliuosiu :wink: .

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 08, 12:00
herkuss
mpegas rašėCOLON
herkuss rašėCOLON tai pagal ta manuala taip iseina norint paankstint degima reikia sukti pries laikrodziorodykle o as sukau pagal... ir pozymiai buvo kaip paankstinto degimo... t.y. tas klaksejimo astrumas... tai yra paastrejo klaksejimas... tai sakoma kad ankstumo pozymis... kaip cia gaunasi...
is kurios puses cia reikia ziureti...???
nieko nebesuprantu...
cia kur 81 puslapi aprasyta pasukimas kur 1 +-0,3 or less... tai ten sukama pries laikrodi...???
Be indikatoriaus geriau ir neeksperimentuok. Kai pradėsi su indikatorium reguliuot, tai ir suprasi kur sukt. Svarbiausia, kad atliekant tikrinimo procedūrą, viskas atitktų pagal manualą. Tiesa, tokio variklio įp. momentas turėtų būti 9laipsn. ATDC. O kad nevargt, atvažiuok ir sureguliuosiu :wink: .
su tokiom kuro sanaudom pabrangiai iseis.....bet kai vaziuosiu pro sali zinosiu pas ka uzvaziuosiu tikrai ;)
tai del to kampo ar gali but tokios sanaudos....???

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 00:38
herkuss
tai kaip del sanaudu....???
ar bent vienas is variantu gali buti priezastimi...???

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 09:27
mpegas
Dėl sąnaudų tai gali būti tokios priežastys:
sudilęs variklis,
neteisingai išstatytas įpurškimo momentas,
užsiteršęs oro filtras,
nesandari kuro sistema,
užsikimšęs kuro grįžtamasis vamzdelis,
blogas riedėjimas (per klampi alyva greičių dėžėj, susidėvėję ratų guoliai, minkštos ar plačios padangos ir t.t.).
P.S. rašei, kad meta baltą dūmą, tai tikėtina kad varikliukas padilęs. Ar dažnai tepalą dapilinėji?
Pirmiausia dar kartą išsistatyk įp. momentą, paskui vėl gali spėliot :wink: . Netikiu, kad nebėra iš ko reguliuoti. Greičiausiai ne taip nustatinėjama. Svarbiausia išstatant žiūrėti, kad 1 mm indikatoriuje būtų, kai alkūninis velenas yra padėtyje 9 laipsn. ATDC(After Top Dead Centre).

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 12:54
herkuss
mpegas rašėCOLON Ar dažnai tepalą dapilinėji?
Pirmiausia dar kartą išsistatyk įp. momentą, paskui vėl gali spėliot :wink: .
Tepalo dapilti iki keitimo nereikia....
supratau... nustatau momenta ir jei problema neissisprende tada vel cia rasau, jei viskas ciki tai tema uzdarom...

Gerai kai nustatysiu dar parasysiu....

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 16:07
saniok
siulyciau patikrinti purkstukus, gal jau prie pabaigos, tai ir pyla kura o ne purskia...

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 20:30
redline
Na del degimo kampo, tai taip tikrai nebus, juo labiau, jog skiriasi tik 0,03 laipsnio nuo tinkamo.
Daryk diagnostika ir viskas bus aisku, nes pakeisi puse nereikalingu daliu kol tiksla pasieksi :wink:

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 21:09
herkuss
redline rašėCOLONNa del degimo kampo, tai taip tikrai nebus, juo labiau, jog skiriasi tik 0,03 laipsnio nuo tinkamo.
Daryk diagnostika ir viskas bus aisku, nes pakeisi puse nereikalingu daliu kol tiksla pasieksi :wink:
jei kompo nera dieagnostika vistiek daro...???
pas man elektronikos labai mazai....

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 21:22
redline
Lanceriui tikrai daro 94 metu, net neabejok :wink:

Re: Problemos dėl kuro

ParašytasCOLON 2008 02 10, 22:35
mpegas
Žiūriu pradėjom į pievas važiuot. Redline labiau įsigilink į reikalą prieš rašydamas: ne degimo kampas, o įpurškimo momentas(nes čia dyzelis), ne 0,03 laipsnio, o 0,03 mm(laipsnių tai velniažin kiek ten skiriasi, jei pareguliuot negali ar nemoka). O diagnostika tai teisingai - visokia ji būna ir visokiom priemonėm bei metodais atliekama. Tik dažniausiai kontekste automobilinė diagnostika suprantama, kaip kompiuterinė.