
http://www.dsmtuners.com/sub.php?page=1g2gcomparison
Vat ir beda kad blokas stipriai subraizytas pabyrejusiu zieduMicius rašėCOLONP.P.S. tavo 6bolt blokas pats geras?
Keiciu nes blokas stipriai pabraizytom cilindru sienelem ir stumokliai subyrejeRiebus rašėCOLONfalken o kodel keiti?
nori alternatyva
latviai parduoda pigiai visa alkunini su 4 turbo stumokliais
nowone parduoda turba su downpipe bei programuojama ecu kuri galima paburt kaip turbo ECU
koli gausim
ir ziek jau turi 6 bolt turbo varikli be didedesniu broblemu
viso reikalo kaina jei neklystu apie 1000 lt plius darbas zinoma
na jei sakai daily caras tai ar isvis verta prarast komfortaFalk3n rašėCOLONVat ir beda kad blokas stipriai subraizytas pabyrejusiu zieduMicius rašėCOLONP.P.S. tavo 6bolt blokas pats geras?tai tiesiog atskirai bloko su stumokliais meistrai patare neieskot (patare, nes matyt tingi terliotis renkant is dviejuviena varikly
) Tipo geriau ciela varikly ir jy kapitaliai atremontuot kad turet galutiniam rezultate ledini varikly, kuris vaziuotu dar ne viena simta tukstanciu km
![]()
Keiciu nes blokas stipriai pabraizytom cilindru sienelem ir stumokliai subyrejeRiebus rašėCOLONfalken o kodel keiti?
nori alternatyva
latviai parduoda pigiai visa alkunini su 4 turbo stumokliais
nowone parduoda turba su downpipe bei programuojama ecu kuri galima paburt kaip turbo ECU
koli gausim
ir ziek jau turi 6 bolt turbo varikli be didedesniu broblemu
viso reikalo kaina jei neklystu apie 1000 lt plius darbas zinomaO vat alternatyva tai lb gundanti
bet nznau ar ysitekciau su biudzetu, bet jei ir pavyktu toks projektelis tai kazin ar uztektu studentiskos kisenes islaikyt toky sakyciau lepu daigta
![]()
Siaip apie kazkoky modinima, tai lb negalvoju, nes man klipsas yra daily car'as, bet masciau savo naujam atmosferikui padaryt ateity cold air intake'a, ismetima tiesesny, ir situo remontu pasinaudoti ir mesti lauk balansyrusTik vat klausimas pasistojo ar verta bandyt juos salint be BSE kit'o (balance shaft elimination kit), ar tiesiog imtusi meistrai man tvarkydami varikly juos salint be kit'o
Vat ir apie sita dalyka butu ydomu isgirsti placiau, nes bijau, kad pamate, jog netinka skyles smagracio, nepradetu verst akiu, kad as zioplas ne ta varikly pirkau, ir kad jie neapsiims cia perdarynet kazka, nes nemoka patys niekoMicius rašėCOLON Vienintelis dalykas ko nezinau, tai deze. Cia riebus su matosu jau 100 kart sprende,m ir nan ar galutinai nusprende, bet jei deze nuo 7 bolt uzsideda ant 6 bolt ir atvirksciai, tai jokiu problemu tokiam swapui nematau.
As irgi taip masciau, bet kazkaip paskaitinejes DSMeriu forumus pasaulio susidariau toky vaizda kad tos vibracijos lb menkai jauciamos, o varikliui suktis pasidaro zymiai lengviau, ko pasekoje ir kumeliu koks tuzinas issilaisvina ir Nm padideja smagiaiRiebus rašėCOLONna jei sakai daily caras tai ar isvis verta prarast komforta
na del koomeliu tai as smarkiai abejoju o vat kad nm gal kiek priduoda tai gal ir zinoma variklis greiciau issisukaFalk3n rašėCOLONAs irgi taip masciau, bet kazkaip paskaitinejes DSMeriu forumus pasaulio susidariau toky vaizda kad tos vibracijos lb menkai jauciamos, o varikliui suktis pasidaro zymiai lengviau, ko pasekoje ir kumeliu koks tuzinas issilaisvina ir Nm padideja smagiaiRiebus rašėCOLONna jei sakai daily caras tai ar isvis verta prarast komforta
Kondiske tai pas mane ir neveike, tai lb ir nepergyvensiu jei ir nebus josRiebus rašėCOLONna del koomeliu tai as smarkiai abejoju o vat kad nm gal kiek priduoda tai gal ir zinoma variklis greiciau issisukaFalk3n rašėCOLON As irgi taip masciau, bet kazkaip paskaitinejes DSMeriu forumus pasaulio susidariau toky vaizda kad tos vibracijos lb menkai jauciamos, o varikliui suktis pasidaro zymiai lengviau, ko pasekoje ir kumeliu koks tuzinas issilaisvina ir Nm padideja smagiai
bet prie to paties tada ir kondisina reiktu atjungti
Va man dirzo nebuvimas irgi vienas svariausiu pliusu, o galios lb ir neistikiu, bet kazkiek atsigaus sirduke klipsesNowone rašėCOLONNesijaus stipriai didesnes galios tikrai. Aisku suksis lengviau, abu balansyrai sukasi dvigubai greiciau nei alkuninis, o ir sveria siek tiek. Palauk kol uzkursiu savo varikli, pasakysiu ar verta![]()
p.s. man pasirode verta vien del balansyru dirzo naikinimo
na atsakymas manau aisku skiriasi shlicai tie vadinami vieni buna 22 dantuku kiti 23 bet cia irgi reikia ziuret pagal deze ir skaiciuotCan I put a manual transmission from a [1990-1994 DSM] into a [different 1990-1994 DSM]?
What years of manual transmissions are compatible with my [1G DSM]?
DSM transmissions come in two types with different output shafts. 1990 and some 1991 cars have 22-spline output shafts. Later 1991 through 1994 cars have 23-spline output shafts. Please note that 1991 cars that are 'later' (i.e. have later production or serial numbers) may still have the 22-spline shaft. The best way to check is to look, or to check part numbers with a dealership.
The number of splines on the transmission output shaft must match the number of splines on the transfer case input shaft, or else the transmission will not fit. Some people have found it possible to swap shafts between the transmissions in question to match the parts up correctly. Alternatively, the transfer case can also be changed to match up with the transmission, with an associated greater cost.
There have been several syncro changes over the years to try and combat problems with 1G cars not shifting well. It is generally accepted that later transmissions have superior syncro designs, so if all other things are equal a later version may be superior to an earlier version. Also, 2G transmissions can be put onto 1Gs with some simple modifications, and can provide superior performance. However, most people do not have free choice of transmissions due to economic reasons.
It must also be noted that the manual transmissions from turbo FWD and non-turbo FWD cars are different. Non-turbo FWD 1Gs have a F5M22 transmission (manual) or F4A22 transmission (automatic). Non-turbo 2Gs have a F5MC1 transmission (manual) or F4AC1 transmission (automatic). Turbo FWD 1Gs and 2Gs have a F5M33 transmission (manual) or F4A33 transmission (automatic). These transmissions are not interchangeable, and they are geared differently.