ParašytasCOLON 2007 02 22, 01:02
su penkiom stukom nera net ko pradet su rimtu perform. tiuningu,vien stabdziai ir suspensija tau brangiau kainuos idejus toki galinga varikli i colta.
as i lanceri(cao) paskaiciavau kiek viskas kainuos ir kokios perspektyvos, ir nusipirkau kita masina:)ZyXEL rašėCOLONBuvo ir man tokia mintis, bet kai viską susirankiojau ir susižinojau- apsiraminaufazass rašėCOLONnu ka matau dar daug zoles reiks apsikt kol galesiu paswajot apie toky projekta bet wa butent noreciau i cao colta daryt wiska
siek tiek p[ataisysiu 1,6 bet man su tuo turbo wisai patiko tik jai iseitu reiktu pasiskaitinet daug medziagosise rašėCOLONjei turi galva ant peciu, garaza ir labai tiesias rankas mechanikoj, gali isdet turbo i savo 1,5 matora, gausi kazka apie 160-200 ag bei gi fantastiskai nepakartojama pshhh nu ir gera sukimo momenta bei tikrai didele trauka. i ta suma turetum tilpti, bet yra siokiu tokiu niuansu.
Pasikeistu tik kubatura variklio, nes arkliu abiejuose panasiaiSalkiz rašėCOLONnu man ir buvo tokia mintis ka reiktu kazka protonui paburt... bet kai paskaiciuoji viska tai hmmm. nu neapsimoka vistiek
nebent variantas vietoi 1,8dohc swapinti i eclipses 2.0 doch... bet ar kas nuo to pasikeistu???
Jei ish GTi tai: kompa,pravodke,varimkli,ishmetimafazass rašėCOLONsweiki daba noriu rimtai paklaust kokiu lesu reikia ideti 4g63t warikly i coltuka ar lietuwoi tai imanoma ir kokia kaina butu ir ka reiktu keisti
patikek pasikeitu - pvz mk3 golf gti nuo vr6 irgi tik keliais kw skirias - bet valina tai kaip diena ir naktis. nors pas 4g93 ir 4g63 yra 4 cilindrai, bet sukimo momentas ryskiai skirias as beveik pries isigydamas ta gti uz stuka vos nenusipirku i sona gavusio g1 2,0 doch 110kw, bet pamaniau labai jau daug reiktu burt su vaziuokle, amortikais, pusasiais ir variklio tvirtinimu, tai sakau pasitenkinsiu 4g93Salkiz rašėCOLONnu man ir buvo tokia mintis ka reiktu kazka protonui paburt... bet kai paskaiciuoji viska tai hmmm. nu neapsimoka vistiek
nebent variantas vietoi 1,8dohc swapinti i eclipses 2.0 doch... bet ar kas nuo to pasikeistu???
ca0 i ca0 ka ten burt? Identiski tvirtinimai, kazka maisai ?ZyXEL rašėCOLONTai su 4G93 tu ir bursi, o su 4G63 būtų nieko nereikėję burt (kas link variklio tvirtinimų)
Na reiktų kieno nors, kas TIKSLIAI pasakytų, bet jei kažkada rinkta info neapgauna- GTi tvirtinimai kitokie!markoh rašėCOLONca0 i ca0 ka ten burt? Identiski tvirtinimai, kazka maisai ?ZyXEL rašėCOLONTai su 4G93 tu ir bursi, o su 4G63 būtų nieko nereikėję burt (kas link variklio tvirtinimų)
Taigi, turiu nuliūdinti, ten buvo pabrėžta, kad būtent nuo galantų tetinka 4G93 (tiesą pasakius net nežinau kurie čia galantai ) nebent kas nors paneigs su kitokiais faktaisYour only real choice is the 4G92 SOHC, 4G93 from the VRG galants, the 4G63 SOHC from the local Galant 98-2000, and if you going turbo, The EVO 4G63T and the 4G93T from the 97-00 GSR