Puslapis 23

ParašytasCOLON 2007 02 22, 01:02
Ruffian
su penkiom stukom nera net ko pradet su rimtu perform. tiuningu,vien stabdziai ir suspensija tau brangiau kainuos idejus toki galinga varikli i colta.

ParašytasCOLON 2007 02 22, 09:37
Neiroc
ZyXEL rašėCOLON
fazass rašėCOLONnu ka matau dar daug zoles reiks apsikt kol galesiu paswajot apie toky projekta :lol: bet wa butent noreciau i cao colta daryt wiska :roll:
Buvo ir man tokia mintis, bet kai viską susirankiojau ir susižinojau- apsiraminau :oops: :lol:
as i lanceri(cao) paskaiciavau kiek viskas kainuos ir kokios perspektyvos, ir nusipirkau kita masina:)
manau net perrinkes iki normos supra, vis dar busiu isloshes ($ prasme), neapsimoka modifikuoti cao, kad ir kaip butu gaila, pinigu metimas i bala...
vat c50 taip cia jau geriau nereikia tvirtinimu keitinet ir pan prisiperki daliu susidedi susireguliuosi ir vaziuoji (variklis su kompais pravodkem ir tt, greiciu deze, ir waziuokle upgradint) iseina pigiau ir manau gautusi smagiau nei cao, bet min 10t ir daug laiko (manau pilnai per metus galima padaryti)

padaryk protinga isvada ir nusipirk ka galingesnio, kas tokiai galiai ir pritaikyta, siulyciau turbinini, jei truktu galios pora tukst ir kompensuoji trukuma:)

ParašytasCOLON 2007 02 22, 09:43
ise
jei turi galva ant peciu, garaza ir labai tiesias rankas mechanikoj, gali isdet turbo i savo 1,5 matora, gausi kazka apie 160-200 ag bei gi fantastiskai nepakartojama pshhh nu ir gera sukimo momenta bei tikrai didele trauka. i ta suma turetum tilpti, bet yra siokiu tokiu niuansu.

ParašytasCOLON 2007 02 22, 13:54
fazas
ise rašėCOLONjei turi galva ant peciu, garaza ir labai tiesias rankas mechanikoj, gali isdet turbo i savo 1,5 matora, gausi kazka apie 160-200 ag bei gi fantastiskai nepakartojama pshhh nu ir gera sukimo momenta bei tikrai didele trauka. i ta suma turetum tilpti, bet yra siokiu tokiu niuansu.
siek tiek p[ataisysiu 1,6 :wink: bet man su tuo turbo wisai patiko tik jai iseitu reiktu pasiskaitinet daug medziagos 8)

ParašytasCOLON 2007 02 22, 14:06
Salkiz
nu man ir buvo tokia mintis ka reiktu kazka protonui paburt... bet kai paskaiciuoji viska tai hmmm. nu neapsimoka vistiek :D
nebent variantas vietoi 1,8dohc swapinti i eclipses 2.0 doch... bet ar kas nuo to pasikeistu???

ParašytasCOLON 2007 02 22, 14:32
egisas
Salkiz rašėCOLONnu man ir buvo tokia mintis ka reiktu kazka protonui paburt... bet kai paskaiciuoji viska tai hmmm. nu neapsimoka vistiek :D
nebent variantas vietoi 1,8dohc swapinti i eclipses 2.0 doch... bet ar kas nuo to pasikeistu???
Pasikeistu tik kubatura variklio, nes arkliu abiejuose panasiai

ParašytasCOLON 2007 02 22, 14:47
markoh
Tai va tas Lanceriukas c60 kur anksciau rasiau gan idomus variantas 4x4, ir tvirtinimai tiktu 4g63t. IMHO gan nebliogas variantas project car'ui.

ParašytasCOLON 2007 02 22, 15:13
Dzhedaj
Salkiz, netiktu tau tvirtinimai dedant 4g63 vietoj 4g93, tektu burti burti...
O shiaip Marius teisus, tik va kaip ten su to lancerio visu galios perdavimo mechanizmu idomu, kiek laikytu idejus ten 4g63...

Re: colt-project 4g63t

ParašytasCOLON 2007 02 22, 17:46
Donix
fazass rašėCOLONsweiki daba noriu rimtai paklaust kokiu lesu reikia ideti 4g63t warikly i coltuka ar lietuwoi tai imanoma ir kokia kaina butu :?: 8) ir ka reiktu keisti :?: :wink:
Jei ish GTi tai: kompa,pravodke,varimkli,ishmetima

jei ne GTI prieshtai buvo neapsimoka prasideti

darbu kaina ~300 pravodke
200 Lt. variklio idejimas
suma: ~500lt.+variklis
+ kompas
http://www.4g61t.com

ParašytasCOLON 2007 02 22, 21:00
orangen
Salkiz rašėCOLONnu man ir buvo tokia mintis ka reiktu kazka protonui paburt... bet kai paskaiciuoji viska tai hmmm. nu neapsimoka vistiek :D
nebent variantas vietoi 1,8dohc swapinti i eclipses 2.0 doch... bet ar kas nuo to pasikeistu???
patikek pasikeitu - pvz mk3 golf gti nuo vr6 irgi tik keliais kw skirias - bet valina tai kaip diena ir naktis. nors pas 4g93 ir 4g63 yra 4 cilindrai, bet sukimo momentas ryskiai skirias :wink: as beveik pries isigydamas ta gti uz stuka vos nenusipirku i sona gavusio g1 2,0 doch 110kw, bet pamaniau labai jau daug reiktu burt su vaziuokle, amortikais, pusasiais ir variklio tvirtinimu, tai sakau pasitenkinsiu 4g93 :P

ParašytasCOLON 2007 02 22, 21:34
ZyXEL
Tai su 4G93 tu ir bursi, o su 4G63 būtų nieko nereikėję burt (kas link variklio tvirtinimų) :twisted: :lol:

ParašytasCOLON 2007 02 22, 21:51
markoh
ZyXEL rašėCOLONTai su 4G93 tu ir bursi, o su 4G63 būtų nieko nereikėję burt (kas link variklio tvirtinimų) :twisted: :lol:
ca0 i ca0 ka ten burt? Identiski tvirtinimai, kazka maisai ?

ParašytasCOLON 2007 02 22, 22:03
ZyXEL
markoh rašėCOLON
ZyXEL rašėCOLONTai su 4G93 tu ir bursi, o su 4G63 būtų nieko nereikėję burt (kas link variklio tvirtinimų) :twisted: :lol:
ca0 i ca0 ka ten burt? Identiski tvirtinimai, kazka maisai ?
Na reiktų kieno nors, kas TIKSLIAI pasakytų, bet jei kažkada rinkta info neapgauna- GTi tvirtinimai kitokie! :roll:

ParašytasCOLON 2007 02 22, 22:11
fazas
tai wa tas ir yra kur tiksliai susizinot kokie eina twirtinimai :roll: tai :censored: negalima is to colto daugiau smarwes istraukt :evil: uz 5k ? :roll:

ParašytasCOLON 2007 02 22, 22:49
ZyXEL
Va ką radau internete, daug kur rašo apie vienokį ar kitokį nesutapimą, bet čia tiksliai kas tinka į CA0 (su 4G92 t.y. 1.6L varikliu)
Your only real choice is the 4G92 SOHC, 4G93 from the VRG galants, the 4G63 SOHC from the local Galant 98-2000, and if you going turbo, The EVO 4G63T and the 4G93T from the 97-00 GSR
Taigi, turiu nuliūdinti, ten buvo pabrėžta, kad būtent nuo galantų tetinka 4G93 (tiesą pasakius net nežinau kurie čia galantai :roll: ) nebent kas nors paneigs su kitokiais faktais :roll: