ParašytasCOLON 2006 10 18, 14:51
Tai bet matuodamas skirtingais begiais gausi skirtinga galia i ratus...
Diskusijų forumas
https://www.mitsubishi-klubas.lt/
matuok 2 ar 3 ar 4 ar 5 tas pats shuds, tik kad oro pasipriesinimas viska sumaisoDzhedaj rašėCOLONTai bet matuodamas skirtingais begiais gausi skirtinga galia i ratus...
esi g-meter ciupinejas naudojas ?Dzhedaj rašėCOLONPataisyk, jei klystu, bet i ratus perduodamas sukimo momentas ir galia priklauso nuo pavaros, nes butent pavaru dezhe keichia santyki kiek tos galios perduodama...
Pas TSi gi buvo tas g-meter'is ant panelės visą laiką Kai jį paimi į rankas ir papurtai- labai daug ir didelių skaičiukų parodoDrumbash rašėCOLONesi g-meter ciupinejas naudojas ?Dzhedaj rašėCOLONPataisyk, jei klystu, bet i ratus perduodamas sukimo momentas ir galia priklauso nuo pavaros, nes butent pavaru dezhe keichia santyki kiek tos galios perduodama...
Reliai tai ar tu 2 ar kokia kita saiba suksi, gausi tuos paciu ag ir Nm.
su g-meter taip, del oro dingsta nm...augster rašėCOLON2os ir 4os pavaros Nm skiriasi, bent jau vaziuojant ant plento. tada vienodas ant gmeterio gaunas tik del to, kad vaziuojant
atsiranda oro pasipriesinimas ir arkliu pametimas transmisijoje?
o paprastas dyno kaip? trecia pavara ir gazas dugnas?
GZ, ex autostilius matuoja 4pavaromDrumbash rašėCOLONsu g-meter taip, del oro dingsta nm...augster rašėCOLON2os ir 4os pavaros Nm skiriasi, bent jau vaziuojant ant plento. tada vienodas ant gmeterio gaunas tik del to, kad vaziuojant
atsiranda oro pasipriesinimas ir arkliu pametimas transmisijoje?
o paprastas dyno kaip? trecia pavara ir gazas dugnas?
o ant dyno vieni 5 matuoja kiti 3. pradedant nuo 40km/h