oro paemima ir ismetima,verta det jei tik nori atgaivint nors kiek ta varikli,nezinau ar tai juokas,ar ne juokas,as ir nesakiau,kad nuo to uzsibombins masina,skris ar panasiai.wytska rašėCOLONDel 4G64 variklio modifikavimo galimybiu tai as nelabai tikiu, nes visi tik ir skundzias tiek siuo tiek 6G72 varikliu. Amerikoje yra tik viena rimtesne kompanija kuri uzsiima 6G72 modifikavimu, bet ne su turbina o superchargeriu
Kazkur skaiciau kad vistik 4G64 yra panasus i 4G63 ir jam galima uzdeti pastarojo galva. Bet ajsq tai susivestu i visa masinos perrinkima: sankaba, kaladeles, turbina, oro ismetimas ir paemimas, variklio isardymas...
Isvada:
1. GS/RS 4G64 variklio nera prasmes modifikuotiOro paemimai, ismetimai - tik juokas, is to naudos apciuopiamos nera.
![]()
2. Jeigu nori uziimti 3G eklipses modifikavimu arba siaip geriausio ka galima gaut uz minimalia suma - pirk GTS.
3. Jeigu nori mitsubishi dvizhoko su 400arkliu po 3G kapotu - pirk 2G GST/GSX ir perrink visa automobili.
del tavo isvados,kad nera prasmes 2.4 variklio drisciau nesutikti,nes kiek esu domejesis ir kiek man teko kalbetis su pazistamu savo,kuris gyvena amerikoj ir uzsima visais sitais modais smodais ivairiu masinu,tarp ju ir eclipsem,tai is 2.4 to variklio padaro pakankamai galingas ir labai greitas masinas,as pats galvojau imt (pries pirkdamas gts) 2.4 eklipse turbo su 250hp,o vat butent trilitris motoras ji uzbombint reikalauja labai dideliu investiciju ir labai kvalifikuoto darbo,nezinau kiek tiesos tame,bet taip pat girdejau,kad po modu,ypac jei dedamos turbinos,chargeriai ir t.t. nelabai laiko 3.0 varikliai.