Tiesa ar melas?:) (kad tauposi kuras stabdant pavara)
Noreciau prisijungti prie temos su keliasi pastebejimais.
Kaip matau visi isitikino kad stabdant begiais kuro ima maziau. As jau senai taip vazineju ir niekas netiki kad mieste misriu vaziavimu sutelpu i 6.3L.
Bet manau yra NETEISNGA galvoti apie tai kad atleidus gaza atjungiamas motorui maistas ( taip yra is tikruju ir buna visaip ) ir butent del sio "fenomeno" yra sutaupomas kuras. NE! Tai yra labai menkas faktorius del ko jus pajuntant kuro ekonomija.
O is tiesu tokio vaziavimo ekonomijos logika yra visai kita.
Visi sutinka kad taip vaziuojant stabdzio pedalas nenaudojamas. Ir visi sutinka kad automobilio stabdymas yra jo kinetines energijos atemimas. Ir dar juk visi sutinkant tam kad suteiktu automobiliui kinetines energijos reikalingas tikrai nemenkas kuro kiekis. Ir dar sutikite prasau su tuo kad variklio trinties pasipriesinimo poveikis yra vienodas tiek spaudziant ir atleidus akseleratoriu. Visa tai sudejus i viena turime isvada kad jus visi taupot kura NENAUDODAMI STABDZIO o NE stabdydami pavara.
SUTAUPOT KAD NESTABDOT KALADELEMIS.
Rezultata turesit labai artima jei ir stabdysit su isjungtu begiu - laisvu riedejimu bet tik nelieciant kojos pries stabdzio.
Tas kuras kurio nepaduoda yra mizernas.
dar kitaip sakant jei jus nestabdet kaladelemis reiskia jus pries tai akseleratoriu spaudet tik tiek kiek is tikruju automobilui uztenka.
Kaip matau visi isitikino kad stabdant begiais kuro ima maziau. As jau senai taip vazineju ir niekas netiki kad mieste misriu vaziavimu sutelpu i 6.3L.
Bet manau yra NETEISNGA galvoti apie tai kad atleidus gaza atjungiamas motorui maistas ( taip yra is tikruju ir buna visaip ) ir butent del sio "fenomeno" yra sutaupomas kuras. NE! Tai yra labai menkas faktorius del ko jus pajuntant kuro ekonomija.
O is tiesu tokio vaziavimo ekonomijos logika yra visai kita.
Visi sutinka kad taip vaziuojant stabdzio pedalas nenaudojamas. Ir visi sutinka kad automobilio stabdymas yra jo kinetines energijos atemimas. Ir dar juk visi sutinkant tam kad suteiktu automobiliui kinetines energijos reikalingas tikrai nemenkas kuro kiekis. Ir dar sutikite prasau su tuo kad variklio trinties pasipriesinimo poveikis yra vienodas tiek spaudziant ir atleidus akseleratoriu. Visa tai sudejus i viena turime isvada kad jus visi taupot kura NENAUDODAMI STABDZIO o NE stabdydami pavara.
SUTAUPOT KAD NESTABDOT KALADELEMIS.
Rezultata turesit labai artima jei ir stabdysit su isjungtu begiu - laisvu riedejimu bet tik nelieciant kojos pries stabdzio.
Tas kuras kurio nepaduoda yra mizernas.
dar kitaip sakant jei jus nestabdet kaladelemis reiskia jus pries tai akseleratoriu spaudet tik tiek kiek is tikruju automobilui uztenka.
Toyota Carina E 97 universalas
Ulonas 94 1.6 83KW isvaziavo pas kazahus
Ulonas 94 1.6 83KW isvaziavo pas kazahus
Ka rukai? Gal laikas pereiti ant "normalesnes" zoles?Alumegis rašėCOLONNoreciau prisijungti prie temos su keliasi pastebejimais.
Seip jei risliau mintis isdestytum, bur galim padiskutuot (6 m. taikomosios fizikos studiju, + ir dabar su fizika nesu susipykes, bet ne viska supratau, ka norejai pasakyt )
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Leed
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 215
- UžsiregistravoCOLON 2005 12 26, 20:53
- AutomobilisCOLON Honda Prelude 5, 2,2 VTI '97
na man irgi toks klausimukstis: tai jei jau, kaip ponas teigiate, tas kuro uzdarymas yra nieko vertas, tad is kur ta ekonomija??? man, pagal tamstos samprotavimus, persasi tik vienintele isvada - ta, ka sutaupom ant stabdziu kaladeliu, investuojam i benza ir iseina kiba maziau lol, aisku, bet ktaip si vakara nesugalvoju na cia dar turiu minciu, bet va bus proga ryt, ar kada, pasigincytAlumegis rašėCOLONtaip
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11305
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Jo, galėtum tą energiją geriau panaudoti vandeniui užsivirti ir arbatos užsiplikyti arba keušinienės ant diskų pasikepti Baik svaigt čia nesąmones ir eik blaivytis, matau kad krepšinis rytais vis dėlto kažkam ne į naudą. Tema išsemta.Alumegis rašėCOLONLeed,
taip vaziuodamas tu varikliui kuro duodi tik tiek kiek reikia nuvaziuoti uzsibreztai kelio atkarpai. Naudodamas stabdi svaistai energija veltui.
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Priesh posuki shiaip ar taip turi sumazhinti greiti iki tam tikros ribos. Vadinasi energija shiaip ar taip ishshvaistai. Taigi, kodel, pagal tave, kinetine energija prarandant del stabdzhiu trinties, o ne del variklio vidines trinties, suvartojama mazhiau kuro?
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
O todel kad esant ijungtai pavarai nesvarbu ar tu paduosi kuro i varikli ar ne variklio trinties pasipriesinimo jega visada vienoda. Juk tai logiska. Noriu pasakyti kad ta vidinie variklio trintis visada yra ir ja sioje situacijoje galima iseliminuoti.Dzhedaj rašėCOLONPriesh posuki shiaip ar taip turi sumazhinti greiti iki tam tikros ribos. Vadinasi energija shiaip ar taip ishshvaistai. Taigi, kodel, pagal tave, kinetine energija prarandant del stabdzhiu trinties, o ne del variklio vidines trinties, suvartojama mazhiau kuro?
Toyota Carina E 97 universalas
Ulonas 94 1.6 83KW isvaziavo pas kazahus
Ulonas 94 1.6 83KW isvaziavo pas kazahus
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Stabdydamas pavara varikli laikai gerokai aukshtesniu apsuku diapazone, nei riededamas laisvu begiu. Vadinasi kuro turetu imti dar daugiau (jei kura, pagal tave, abiem atvejais paduoda), nes trintis i karshti paverchia daugiau kinetines energijos (dalys viena kitos atzhvilgiu nukeliauja gerokai didesni atstuma per ta pati laika).
Varikliui sukantis laisva eiga (t.y. ishjungus begi), jam netenka papildomai sukti ratu ir kitu mazgu, vadinasi jis tam taip pat turetu sunaudoti mazhiau kinetines energijos, todel logiska, kad ir siuo atveju kuro turetu maziau imti.
Bet praktikoje yra priesingai. Dar karta perversk fizikos zinynus ir konspektus
Varikliui sukantis laisva eiga (t.y. ishjungus begi), jam netenka papildomai sukti ratu ir kitu mazgu, vadinasi jis tam taip pat turetu sunaudoti mazhiau kinetines energijos, todel logiska, kad ir siuo atveju kuro turetu maziau imti.
Bet praktikoje yra priesingai. Dar karta perversk fizikos zinynus ir konspektus
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
Padariau skaiciavimu kam idomu paziurekit.
http://puta.mikrovisata.net/Skaiciavimas.pdf
man niekaip nesigauna ekonomija apie 2 litrus.
Laukiu kritikos dydziuose, kintamuose ir metode.
http://puta.mikrovisata.net/Skaiciavimas.pdf
man niekaip nesigauna ekonomija apie 2 litrus.
Laukiu kritikos dydziuose, kintamuose ir metode.
Toyota Carina E 97 universalas
Ulonas 94 1.6 83KW isvaziavo pas kazahus
Ulonas 94 1.6 83KW isvaziavo pas kazahus