Puslapis 74113

ParašytasCOLON 2007 10 10, 20:54
Sky'us
algizaz rašėCOLONtada reiskias kazka susipainiojau nes autopliuse buvau mates 2.4 ir komentarai jog europinis :) plius cia skaitinejant vis rasdavau del gdi taupumo bet ten diskusijus labiau prie carismu buvo tai gal ir susipainiojau :) tokiu atveju lieka ieskotis 2.5 v6 ,o oda pas juos retas variantas ? nes labai jau mielai atrodo su oda :) ir isvis kazkaip labai traukia prie galantu
Na ateis rimtesni Glantu expertai ir paaiskins tau kas kur ir kaip :wink:

ParašytasCOLON 2007 10 10, 20:57
Micius
Jei 2,4 ne GDI, tai USA, o jei GDI, tai EURO ;) Viskas cia ok, ejo tie "rykliukai" europai su 2,4 GDI, tik jie gan retoki :)

ParašytasCOLON 2007 10 10, 21:08
Dzhedaj
Sakychiau kaip tik tie 2.4 GDI europiniai rykliukai gan dazhnoki :)
Teko toki bandyti - nepaliko didelio ispudzhio trauka. V6 daug smagesnis variklis :)

Jeigu nori ekonomijos, ypach uzhmiestyje, gali pirkti ta GDI, tik reikia tureti omenyje, kad ne visi meistrai apsiima remontuoti.

Del odos - gan retas variantas, bet pasitaiko (dazhniausiai V6) su shviesia oda daugiau, nei su juoda.

ParašytasCOLON 2007 10 10, 21:09
algizaz
Miciau tai jei gali pakomentuok ko verti tie 2.4 GDI ? siaip as neskubu su masina tai yra uzsisakysiu ir lauksiu kol ras , o noriu uzsisakyti geriausia varianta, tai va idomu ar verta paieskot to 2.4 gdi ? nes jei retas motoras tai gal kaprizingas del remonto ar gedimu daugiau turintis ? na zinau kad i ji duju neidesi bet ne cia esme, mane labiau domina galios ir sanaudu santykis :) nors ir tas 120 kw domina :) tai va noreciau nusimananciu daugiau nei as prasviesinimo kelio :) jusu nuomone kas geriau ? 2.5 ar 2.4 gdi ?

ParašytasCOLON 2007 10 10, 21:11
algizaz
dekui dzedajau uz atsakyma :) siaip va tik tas opus klausimas su remontais... ech kazkaip sirdute labiau linksta i ta v6 :) o sviesi oda dar geriau :) bent mano akiai mieliau

ParašytasCOLON 2007 10 10, 21:11
Dzhedaj
Jeigu daugiausiai vazhineji uzhmiestyje, tada GDI.
Jeigu svarbu galia ir kuro sanaudos ne tiek aktualu, tada V6.

ParašytasCOLON 2007 10 10, 21:15
algizaz
na mano vazinejimas toks sakyciau 60/40 uzmiescio naudai ir per metus koki 15 000 tik nureidu :) siaip iki siol masinas tragiskas turejes tai kazkaip normaliau pradejus uzdirbt nulinkau i tuos galantus nors ir kuro daugiau bus :)

o kazkada pradejau nuo Opel Corsa 0.9 L motoras :) toliau mazda senute 1.8 L su rusiskom dujom :) dar veliau Audi B4 2.0 su jau padoresnem dujom. Tai pirma kart bandysiu sest prie benzino valgymo aparato :) prisibijau pirmu skaiciu nors jusu visu ispudziai apie galantus tik dziugina mano fantazijas kaip spausiu galanta su savo koja :)

ParašytasCOLON 2007 10 10, 21:28
Micius
Del retumo, tai as Dzedajau, lyginau ta prasme, kad 2,0 kartu su 2,5 galantu euro, yra tikrai daugiau pasirinkimo, nei kad vien tik 2,4GDI ( na pvz. kad ir tame paciame autopliuse).
O del to, ka rinktis, 2,5 ar 24GDI, tai mano nuomone geriau jau imt 2,5, nes su GDI gerai, kol gerai, bet jei ten ta sistema prades gesti, tai remontas tikrai ne pigus. Be to, ir meistru, kurie gerai nusimanytu apie GDI yra ne marios ;) Nors ir seip, kad nusimanytu mitsubuose ju nera tiek, kiek noretusi :)

ParašytasCOLON 2007 10 10, 22:08
Dzhedaj
Na realiai skelbimuose 2.5 galantu nera tiek daug geru variantu :)
Nors siaip 2.0/2.4/2.5 panasiai tu skelbimu atsiranda, cia kaip jau pasiseka :)

ParašytasCOLON 2007 10 10, 22:30
Mindaugelis
Labai teisingai pasakyta del GDI.. gerai kol gerai..

ParašytasCOLON 2007 10 10, 22:59
ral-69
Tykiai atcikrapštau, nu trijų autorių - nuo manęs į viršų: ar bent vienas kuris eksplotavote minėta variklį - GDI, ar bent nuėmę dailųjį gaubtą mestelėjote akį "kaškur giliau..." ar tik kaškur skaitėte atsiliepimus (pvz.: ...nuvariau pas Petrą pakeisti dirželį, nu tas pradėjo darbą nuo "nu..jop..t kas do išsigimelis ..." ir pnš. ..

gdi - dirba tik nuo ~1000 iki ~3200 sūkių ribose; "aukščiau" tokis variklis tampa "normalus" 1,8 ar 2,4 litris.

ps."normalus" - nes pvz:. 4200 ar 6000 smagiai guldo prie sėdynės, ir tada "maitinasi" kaip ir "paprasti" :wink:

ParašytasCOLON 2007 10 10, 23:01
shpakas
algizaz rašėCOLONSveiki viai, labai noriu i jusu buri isokti :) perskaiciau tikrai nemazai cia visko forume sitame ir dabar grauzia toks klausimas visdelto ko geriau butu uzsakinet ar 2.5L v6 ar 2.4 GDI, pazystamu zadu prasyt jog paieskotu padoresnio vokieciuose tik va dabar mastau ar ne geriau europinis 2.4 gdi nes kaip supratau pora litru maziau valgo. Tik va klausimas del patvarumo, kiek cia skaitinejausi daugiau maziau visi tvirtina 2.5 motora esant patvariausia. Ieskosiu nuo 98 iki 00 m.
Kankinu '99m 2,4GDI(beje,europinis variantas):smagus zveriukas tiek vairavimo,tik valdymo prasme.Gal kiek silpnokas zemom apsukom,bet kai neesu agresyvus vairuotojas-viskas ok.

Remontas hmm..Gal ir brangus..Bet neiisaukiatis kainomis(remontuoja aplink mane esantys servisai be problemu)

p.s.Iki galanto 9m kankinau nauja opel astra.Lygininat abieju servisa gaunasi panasiai(kalbu apie remonta su prevencija,o ne kai sustoji Sveicarijos kalnuose del pvz.stabdziu disku nusidevejimo).

ParašytasCOLON 2007 10 11, 09:17
Dzhedaj
ral-69 rašėCOLONTykiai atcikrapštau, nu trijų autorių - nuo manęs į viršų: ar bent vienas kuris eksplotavote minėta variklį - GDI, ar bent nuėmę dailųjį gaubtą mestelėjote akį "kaškur giliau..." ar tik kaškur skaitėte atsiliepimus (pvz.: ...nuvariau pas Petrą pakeisti dirželį, nu tas pradėjo darbą nuo "nu..jop..t kas do išsigimelis ..." ir pnš. ..

gdi - dirba tik nuo ~1000 iki ~3200 sūkių ribose; "aukščiau" tokis variklis tampa "normalus" 1,8 ar 2,4 litris.
Taip, sheimoj yra eksploatuojamas vienas gdi variklis. Deja teko susidurti ir su siokiu tokiu remontu (katalizatoriaus keitimu).
Dirzhelio pakeitimas yra dzin, ta padarys bet kas. Blogiau, kai reikia valyti oro kanalus, nes tai yra viena siu varikliu problemu.

ParašytasCOLON 2007 10 11, 18:13
ral-69
Dzhedaj rašėCOLONTaip, sheimoj yra eksploatuojamas vienas gdi variklis. Deja teko susidurti ir su siokiu tokiu remontu (katalizatoriaus keitimu).
Dirzhelio pakeitimas yra dzin, ta padarys bet kas. Blogiau, kai reikia valyti oro kanalus, nes tai yra viena siu varikliu problemu.
*niu kas dėl katalizatoriaus, tai juk visiškai nesusiję ar tai space GDI ar "paprastas" įpurškimas, ane ? juk bent 1,8gdi motore tik vienas zondas: tad nuo tavo sąžinės santykio su gamta - arba pjauni lauk, nafik ..- arba stataisi kitą.

"Blogiau, kai reikia valyti oro kanalus, nes tai yra viena siu varikliu problemu" - čia gręsia kaip ir didesnės išlaidos: traukiam skaitliukus protingieji kurmiai ir >> man kuro (vientik) eksploatacija -, imant ~1m laiko, išvedus vidurkį važinėjant mieste/užmestyje, - leidžia sutaupyti ~3 litrus benzino 100 km.< LYGINAT gdi ir kitus auto su nemažesnės kubatūros, pirkimo investicijos, masės/erdvės analogais;
"Didysis kanalų valymas" (cia aprašyta ir pavaizduota http://forum.mek1.ru/viewtopic.php?t=28 ... sc&start=0) atliekamas kaškur kas 150 tūks. km; tad jei nesikeistų kuro kaina, skaičiuojame po 3,2 Litai / 1 litr. gautume ekonomiją ~ 14 400 litų per visą intervalą;
Toliau renkamės: *Autovytarą ~3000 litų pilnas išvalymas; *Kitame servise (kurio pagrindinis įrankis - ne liežuvis ir kūbalda) ~1200-1400 įtelpame (manau dar ir pigiau) ...+ nu dar plius Autovytare ~120lt-300lt diagnostika/suderinimas po remonto kitame servise; *daraisi pats ...(čia nesivelsime i diskusą)
Niu dar tuo pačiu keičiame ir žvakes, kurios šiam modeliui - nepigios (1vnt. 50-80 lit.) 4 vnt. ~ 280 lt. kart 2 - nes per šį intervalą priklausytų tiek, **~560 lt.
.
žiūrimekąturime: išsikrapščius iš *Autovytaro ~ 10 840 lt. eko; *"kitame" ~ 12 420 lt. eko; *pats ...

gal kurmiai sotūs ...ir coliukė gyva ...?

ps. va jei sugęstų aukšto slėgio kuro siurblys (čia ne tas, kur bake įmurgdytas) - alternatyvų jokių, nebent su rizika iš donoro ...

ParašytasCOLON 2007 10 11, 18:41
Robis
algizaz rašėCOLONtada reiskias kazka susipainiojau nes autopliuse buvau mates 2.4 ir komentarai jog europinis :) plius cia skaitinejant vis rasdavau del gdi taupumo bet ten diskusijus labiau prie carismu buvo tai gal ir susipainiojau :) tokiu atveju lieka ieskotis 2.5 v6 ,o oda pas juos retas variantas ? nes labai jau mielai atrodo su oda :) ir isvis kazkaip labai traukia prie galantu
pats vazineju 2000m. galantu. variklis 2,4 GDI (benzinas), europinis variantas. GDI tai ypac taupus variklils, naudoja si principa tik mitsubishi ir dar kazkas...... jo sanaudos priarteja prie dyzelio sanaudu (trasoje)