Mantas_V6 rašėCOLONMicius rašėCOLON
Daznai yra tas atvejis, kad kuo didesnes kubaturos variklis, nu tipo galingesnis, tai ir komplektacija pati masinos yra geresne (su daugiau navarotu), todel kartais norint tureti gera komplektacija, tenka imt su didesniu varikliu, ir norint pigiau vazineti reikia aisku dujas det

O Seip del duju - kiekvieno asmeninis reikalas, vazinet su dyzeliu, bendzu ar dujom

Pritariu Miciui. Nors tai ir kiekvieno asmeninis reikalas, bet jei jau zmogus klausia, tai ir as pasisakysiu, nes kaip tik vakar man sukrove viena geriausiu is parduodamu LT "Landirenzo" LPG iranga (4400LT). Vakar pabandziau - 100 km pasiekiau per 8.3 sek., t.y. lygiai per tiek pat laiko, kaip ir su benzu (matavimas aisku "buitinis", tad paklaidele gali buti). Taigi, traukai beveik neturi jokios reiksmes. Viename LPG irangos gamintoju puslapyje buvau rades LPG atsipirkimo formule, pagal kuria pasiskaiciavau, jog man iranga atsipirks per ~22000km. Kadangi per metus nuvaziuoju ~30-35K km, tai per metus sutaupau ~7000LT. Aritmetika paprasta. 7000-4400=2600LT. Taigi jau po pirmu metu uz sutaupytus pinigelius galima sau leisti 10 dienu paguleti kokiam Egipte, prie Raudonosios juros, o kiekvienais sekanciais metais dar ir po pora draugu/iu galima pasiimti:) Jei vaziavimo kokybe nesiskiria (arba skiriasi labai mazai), manau verta pagalvot. Zinoma, galima pirkti dyzeli arba mazyti auto su 1.6l varikliu, bet cia jau atsiranda kiti "kabliukai". Daugelio vienintelis argumentas pries dujas yra tai, kad su dujom "nelygis". O man pvz. "nelygis" yra paleisti 7K LTL per metus dumais, arba atsisakyti kazkuriu maloniu dalyku vien del to, kad buciau "lygis" ir vazineciau su benzu. Tad mano atsakymas i temos klausima butu 2.5l V6+ gera LPG iranga. Nes pagal specialistu komentarus Mitsubishiai su LPG sutaria labai gerai.
Ausriukui: jei mano kisenei guletu imones "Statoil" kortele, apie dujas i savo auto as irgi negalvociau:)
na ka tesem tema apie dujas

jadajau nepyk
mano nuomone yra mano nuomone ir psio kai pirkau galanterija neturejau statoil korteles kishenej, beje ir dabar ji turi savo limita, bet ne tame esme, neturiu nieko priesh dujas kitu mashinose bet tik ne savo

vazineju ash su subarke su dujom (zino forumieciai kaip naudinga i palanga su dujom vaziuot

) ir su saabu su dujom vazineju, abejose mashinose dujos jau buvo idetos gamintojo, gal tai ir yra privalumas, pvz saabe jokio vaziavimo skirtumo nesijaucia, o subarkei jauciasi, kai vaziuoji su dujom reik laikyt didesnes apsukas, kai benzas vaziuoji normaliai, nors su subarke niekada normaliai nevaziuoju

i subarkes galima ir lietuvoj isidet gamintojo rekomenduojamas ir te visaip licenzijuota duju iranga, saabas ishkart atvaro jau prancuzijoj ar shvedijoj sumontuota iranga, tai mano akim ziurint yra privalumas. jai pvz vytaras veshtusi duju iranga ir ja detu gal ir pamastyciau, gal ir susigundyciau, va kaip pvz autoerdve ish gamintojo vokietijoj speshal for subaru ir sudejimas tos irangos kaip du pirshtus apmysht, va tokiom dujom pasitikiu bet kitom dar tiek rekomendaciju negirdejau ir nieko pasakyt negaliu
tai va galit daba vel pradet komentuot mano poziuri ir tema galim pervadint blevyzgos apie dujas
