nu siaip galimas variantas, kad cia ta pati eclipse is Rietavo, kur vasara buvo pardavineta pa pigiam

bet is kur mums zinot? tada kai ja apziurinejau, tai sviete ta check engine lempute irgi... paskui veliau kai stebejau skelbimus, tai jis jau buvo uzdejes antakius ant priekiniu lempu, buvo uzdejes juodus ratlankius, ne tuos kurie dabar foto yra. Tai jei tas bachuras rietavietis ir pardave ja, tai cia sitie dalykai taip iseina pakeisti ir kaina uzlauzta kaip ant pilnai sutvarkytos masinos. Bet kas atitinka su rietaviecio masina, tai yra tai: pagaminimo metai 2007m, kad mechanine, kad odinis salonas, kad pirkta is beprocio bachuro (nes jis tikrai toks atrode pasineshes ant drag'u), kad is kaimo (Rietavo). Ir siaip tokiu 3,8L su mechanu nera is ko rinktis LT ir nelabai buvo kai as pirkau. Taip, kad sita vos ne 90%, kad ta pati masina.
As pats vazineju su 3.8 automatu ir nei kiek nesiskundziu. Benzino sanaudas jau rasiau, o tai yra tik vos didesnes nei 2.4L variklio. Be to, yra sporttronikas (kaip USA vadina), gali pats permetinet pavaras, kas man praverte labai kalnuos Norvegijoj, o ir norint aukstesniu apsuku

Jei domina isibejimas iki 100, tai paciam labai sunku ismatuot tas sekundziu dalis, bet sakyciau 6s su automatu, o siaip oficialus laikas yra 5,8s, bet cia irgi priklauso nuo oro salygu, vairuotojo ir t.t.
Va, ka radau 4G forumuose:
"Well seeing the 0-60 for the manual is like 5.8 stock with professional driver (seeing not everyone is amazing at shifting) and the auto is 6.1 and if im not mistaken the auto 1/4 run is only like .2 sec slower in the 1/4 mile. So what are these still the days when manual can just pull cars on the auto? Nah seeing im sure my sporty mode can shift faster than most people can im sure it's just as good, prob not faster but good enough. PS refering to man vs auto 4th gen."
Taigi, automatas 100 daro per 6.1, o drago juosta tik 0,2sec leciau nei su profesionaliu vairuotoju ir nedaranciu klaidu mechanu

tai va, labai dziaugiuosi, kad turiu greita automata
