musu zvaigzdes

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
taxistas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1981
UžsiregistravoCOLON 2005 02 26, 02:00
AutomobilisCOLON e38, M67
SkypeCOLON valentaspilz
MiestasCOLON Dzukija
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas taxistas » 2005 07 31, 13:56

Bliamba, neisejo man paziureti Horn Grand Prix :cry: Kaip sekesi Lincei ir jo komandai :?:
ex: galant 95' TD, 97' TD
e38 M67

http://www.fxpro.co.uk/

Vartotojo avataras
Donix
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2794
UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Donix » 2005 07 31, 15:37

taxistas rašėCOLONBliamba, neisejo man paziureti Horn Grand Prix :cry: Kaip sekesi Lincei ir jo komandai :?:
kiek maciau buvo gedimu ir nevienas nes dazhnai i boksus stojo
sprinte laimejo 1vieta.
lenktynese kiek maciau nepateko i deshimtuka :( bet kai tik startas buvo, visi nustebo kaip ju audi vaziavo, kol neprasidejo nesekmes...

dar Turbo ziedas taipat palangos klubas prijauciantis mitsubishi klubui :) ishleke ant bortu su celika...

idesim veliau foto
http://www.imagine.lt idėja -> realybe
http://www.itprojektai.lt stabiliam darbui
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
alfa-moda
Garbės narys
PranešimaiCOLON 773
UžsiregistravoCOLON 2004 09 06, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas alfa-moda » 2005 07 31, 16:05

maciau kad po pirmos vaziavimo valandos jie atsidure 34 vietoje, net kudla su Porshe nuluzus pusasi, ir 30 min, praleides poksose segebejo dasikopti iki 5 vietos, cia tai meistriskumas...
Labiausiai nustebino rusai su 1,6l, 160 AG sugebejo visas lenktines laikytis ir iskovojo 2 vieto, lyginanit su Porshe 3.6 l 390AG, jie parode tikrai ispudinga rezultata
Galantas dar gyvas ir į pensiją nesiruošia

Svečias

Neperskaitytas pranešimas Svečias » 2005 08 01, 09:41

Sveiki visi
Matau kol nebuvau "eteryje" cia daug klausimu susirinko :-)
Pirmiausia tai kodel su audi.
Is pradziu buvom nusprende vaziuoti su rudona evo bet paskui pamastem apie dalis - ne skardas bet atsargines dalis kaip deze, pusasiai, granatos, juk viska reikia uzsakineti, o audinei turejau beveik visa komplekta atsarginiu daliu. Todel su ja ir vaziavom. Kitiem metam bus ir evo melyna taip kad nesinervinkit neisdavioau as klubo :-)
Del gedimu tai taip ju buvo 5 net bet tokie kuriu net neimanoma nuspet, nes visi pagrindiniai agregatai atlaike puikiai, variklis, deze, pakaba nekele jokiu problemu. Bet uztat nuluzo greiciu perjungimo svirtis esanti apacioje kazkaip stebuklingai per pus. Ja suvirinome ir vel islekeme.
Paskui kazkaip stebuklingai nuluzo mases laidas nuo korpuso ir generatorius vaziavome tik ant akumo, viskas buvo ok kol nepradejo trukti itampos kompui ir siurbliui, masina pradejo dusti, tada irgi viska sutvarkem.
Dar buvo trukus ausinimo slanga kazkaip stebuklingai prie chamuto, gal buvo perverzta. Ta irgi sutvarkem ir vel islekem.
Paskui po mases laido sutvarkymo pasirodo truputi uzpyle zvakes ir toliau sunkiai vaziavo masina, jas irgi pakeiteme. Toliau be gedimu.
Tiesa tris kartus truko genero dirzas - mistika.
Jei ne svirties luzimas butume vaziave treti. Na tiek to juk lenktynes baigeme tai irgi gerai. Patirties pasisememe tikrai daug zinome ko dabar reikia.
O pagrindine probleme kodel nespejome pasiruosti automobilio kaip norejome ir arkliu trukumas buvo jauciamas. Beje vaziavome su 1.1 baro slegiu ir 340 AG bei 420 Nm. Visas masinos ruosimas buvo nukreiptas i B2000+ klase o paskutinem dienom Ignas pasake (komisaras lenktyniu) kad jus busit A3000+ klaseje - laisvoje. Tada paskubomis nes laiko nebuvo pabandem padidint galinguma nes tada buvo 250Ag. pajeitem vamzdyna oro padavimo. Paskutine nakti pastatem programuojama kompa beje varikli irgi keitem paskutine nakti, nes pabande uzpusti daugiau i ta kuris buvo (1.8 baro ir tureti iki 500Ag) sulanksteme svaistikli o remontui nebuvo laiko tai teko keisti motora. Todel bijodami to paties nekelem slegio
Jei butumem iskart ruoresi A3000+ klasei butume visa apatine motora dali pasidare taip kad laikytu iki kokiu 2 baru ir vazeve su 500 AG. Va tada Porsai butu ruke. Beje ant tiesiuju jie negalejo musu paimt tik ant stabdymo jie laimedavo. Nes pas mus niekaip nejo sumazint slegio i galine asi todel kai stipriai stabdydavai blokuodavosi galas. Isbandeme gal 5 slegio reguliatorius bet norimo rezultato nepasiekeme.
Tai tiek
Nuo ziemos jau pradesim ruosti abu auto kitai vasarai.

Vartotojo avataras
Lince
Dalyvis
PranešimaiCOLON 721
UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Lince » 2005 08 01, 09:44

Ot meslas pamirsau prisijungti kai rasiau posta.
Na tiek to manau vistiek suprasit kad as ji ir rasiau.
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo

Vartotojo avataras
taxistas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1981
UžsiregistravoCOLON 2005 02 26, 02:00
AutomobilisCOLON e38, M67
SkypeCOLON valentaspilz
MiestasCOLON Dzukija
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas taxistas » 2005 08 01, 12:14

Supratom :lol: Manau kuo toliau tuo geriau seksis. Ir mistikos dings :lol:
ex: galant 95' TD, 97' TD
e38 M67

http://www.fxpro.co.uk/

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2005 08 06, 22:03

jo su svirtim tai cia prikolas kitus galima paaiskint :wink:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

BUTTON_POST_REPLY