Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
- Sky'us
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3305
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 30, 15:22
- AutomobilisCOLON MG
- MiestasCOLON Sun City
- CONTACTCOLON
Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Noreciau pasidometi, turiu Galanta rykliuka sedana 97 metu, prekyje ir gale stovi 4 garsiakalbiai, garso kaip ir uztenka, graziai svariai groja, isidejau dar vibe aukstu dazniu komponentus i priekine panele, tai isvis malonu klausytis, tik va beda. Noretusi boso, kad butu pilna grazi muzika. Bandziau deti suba i gala ir skambesys toks prastas kad net slykstu klausyti, idejus suba i salona kokybe pagereja. Ka daryti, kaip daryti kad bosas mustu graziai tolygiai su muzika, o nepermustu visa garsa ar butu nuslopes kazkur?
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Seip, atleiskit, bet as apskritai nesuprantu kaip gali sedane groti gerai bosas kuris is esmes yra UZ SIENOS, ir ne betkokios metalines pertvareles, o uz galines sedynes, kuri yra apdengta medziaga, kuri sugeria ir uzstoja daug garso. Tokiu budu gaunasi, kad groja bagazine, barska kaip imanoma visos skardos, o salone garso nera daug ir jis yra tikrai prastas deka stipriai iskreiptos fazines ir amplitudines charakteristikos. Nepaisant to, labai lengva isimesti i bagazine bumcika, ir jeigu jis labai galingas, tai tulam gezui galima apeiti situos trukumus (panasiai kaip valgyti neskania pica prisidejus ant jos labai daug jalapeno ir nejausti kad ji neskani
)
Seip sedanas + bosas yra skaudi tema. Todel kad reikia kad bosas butu salone
reikia kad butu isvestas garsiakalbio difuzorius pro galines sedynes pertvara
sunki konstrukcija.
Du variantai:
1. Tas atlosas kuris yra per viduri galineje sedyneje yra nuleidziamas, ispjaunama pertvaros skarda, ispjaunama medziaga sedynes ir uz jos statomas bosas. Aisku, daroma pritaikyta nestandartine deze, bosas visas nekisamas (uzteks kokiu 50% boso ploto skyles) ir viskas. Deze gali buti su faziku arba be jo. Pastarasis variantas paprasciausias ir nereikia prie jo menesio darbo. Kad isitikintum jo efektyvumu, isimeti bosa i salona ir paklausai ar maloniai jis skamba. Galiniam variante skirtumo beveik nebus.
2. Daroma band-pass deze ir fazoinvertorius(-iai) iskisamas per galine palange. Tuo tikslu taip pat reikia pjauti skardas. Band-pass dezes yra labai sudetingos, ju lengva ranka nepadarysi pats. Beto jos bus minimum 70litru turio jei 30cm garsiakalbis. Blogiausia, kad visa tai padarius, dar nereiskia kad viskas gros gerai... (Mano Carismoje sedane buvau pasidares band-passine deze, tai grojo super
bet cia sekmes reikalas, o darbo idejau labai daug)
Dar vienas variantas - bandai ivarius garsiakalbius, kol randi toki kuris tau gros pakenciamai sau tunodamas bagazineje (t.y. netycia sutaps teisingai fazines ir amplitudines charakteristikos).
Siulau uzsiimti 1 variantu.

Seip sedanas + bosas yra skaudi tema. Todel kad reikia kad bosas butu salone


Du variantai:
1. Tas atlosas kuris yra per viduri galineje sedyneje yra nuleidziamas, ispjaunama pertvaros skarda, ispjaunama medziaga sedynes ir uz jos statomas bosas. Aisku, daroma pritaikyta nestandartine deze, bosas visas nekisamas (uzteks kokiu 50% boso ploto skyles) ir viskas. Deze gali buti su faziku arba be jo. Pastarasis variantas paprasciausias ir nereikia prie jo menesio darbo. Kad isitikintum jo efektyvumu, isimeti bosa i salona ir paklausai ar maloniai jis skamba. Galiniam variante skirtumo beveik nebus.
2. Daroma band-pass deze ir fazoinvertorius(-iai) iskisamas per galine palange. Tuo tikslu taip pat reikia pjauti skardas. Band-pass dezes yra labai sudetingos, ju lengva ranka nepadarysi pats. Beto jos bus minimum 70litru turio jei 30cm garsiakalbis. Blogiausia, kad visa tai padarius, dar nereiskia kad viskas gros gerai... (Mano Carismoje sedane buvau pasidares band-passine deze, tai grojo super

Dar vienas variantas - bandai ivarius garsiakalbius, kol randi toki kuris tau gros pakenciamai sau tunodamas bagazineje (t.y. netycia sutaps teisingai fazines ir amplitudines charakteristikos).
Siulau uzsiimti 1 variantu.
Paskutinį kartą redagavo 1 Wytska. Iš viso redaguota 2008 kartus.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
joa bandpass'o nerekomenduoju - yra linxmu nuotykiu ta tema buve.. 

Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Galanto galinej palangej yra numatyta vieta gal ~18cm subui.
Is ten issisuka skardos gabalas ir gaunasi tiesioginis isejimas i salona. Tai va link tos vietos bandyk kazkaip komponuoti ta savo zemadazni.
P.S. Wytska, galante nera metalines pertvaros tarp salono ir bagazines, nes galines sedynes atsilenkia
Is ten issisuka skardos gabalas ir gaunasi tiesioginis isejimas i salona. Tai va link tos vietos bandyk kazkaip komponuoti ta savo zemadazni.
P.S. Wytska, galante nera metalines pertvaros tarp salono ir bagazines, nes galines sedynes atsilenkia

'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
nu 18cm "subas" yra labai mazas. Tai is esmes dydis kaip populiariausiu 16cm garsiakalbiuDzhedaj rašėCOLONGalanto galinej palangej yra numatyta vieta gal ~18cm subui.
Is ten issisuka skardos gabalas ir gaunasi tiesioginis isejimas i salona. Tai va link tos vietos bandyk kazkaip komponuoti ta savo zemadazni.
P.S. Wytska, galante nera metalines pertvaros tarp salono ir bagazines, nes galines sedynes atsilenkia

O kad metalo nera, tai puiku - reiketu ispjauti tik skyle sedynes galineje puseje. (mano carsimoje taip pat nebuvo metalines pertvaros


Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Tai as nesakau ten deti 18 cm "subo". Sakau, kad ta skyle galima isnaudoti kaip atvira ertme tarp salono ir bagazines, galima nukreipiant garsiakalbio ar porto slegi i ja.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
- Mindaugelis
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 7862
- UžsiregistravoCOLON 2005 01 02, 02:00
- AutomobilisCOLON Volvo V50
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Noreciau pritarti Dzhedajuj, beje taip ir buvo padaryta mano benzininiam rykly, grojo sakyciau graziai
Ne geziskai kur girdi visas kiemas bet svariai
Ir man pilnai uzteko 



Volvo V50 - 08' 2.0d
Aprilia Shiver 750
Aprilia Shiver 750
- kasrupi
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1811
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 13, 22:09
- AutomobilisCOLON FTO
- SkypeCOLON kasrupi
- MiestasCOLON US Florida
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Na paciu boss'u buna ivairiu. Jeigu klausaisi hipHop didelis blynas geriau, jeigu TranceTechno - geriau pora mazesniu po 10". Jeigu nenori, kad visi girdetu, geriau boss'a talpinti i gera deze, nes kitu atveju (be dezes) boss'o arba boss'u deze atstos bagazine. Del to ir dreba viskas aplinkui. Visas skardas reiketu susunkinti ir apklijuoti medziaga Dynamat, geriau Dynamat exreme. Viskas kas barska ar neprisisuka kaip reikiant - mesti lauk (ten ir mano galiniai dirzai, visas bagazines apsiuvimas, plastmases ir t.t.). Nepamaisytu gale gerai vidutini dazni grojanciu 6X9 ir priekyje komponentu. Visus mago equalizer'ius nureguliuoti ant 0 ir viska kontroliuoti stiprintuvu.

FTO - Fcuk The Others
- Sky'us
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3305
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 30, 15:22
- AutomobilisCOLON MG
- MiestasCOLON Sun City
- CONTACTCOLON
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Na ka aciu uz atsakymus visiems, bandysiu kazka konstruoti, kaip pradesiu darbus, sudesiu foto kaip ka darem 

-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
:d o man taip atsibodo tas subas gale kad nervas jau jima :d viskos paneles pradejo barsketi mashinoj 
bet hechbeke paprasciau su subu nei sedane.

bet hechbeke paprasciau su subu nei sedane.
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
- arvis69
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 66
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 28, 21:03
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Galant 2.0 glx
- MiestasCOLON Oslas
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
o kokio dydzio koloneles duryse gal galit pasakyt?
Mitsubishi Galant G8 2002 AVANCE (repair objekt)
Mitsubishi Galant G8 glx (styling)
Mitsubishi Galant G8 glx - sold
Opel calibra - Sold
Mitsubishi Galant G8 glx (styling)
Mitsubishi Galant G8 glx - sold
Opel calibra - Sold
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Galanto ryklio bagazine ( domina audio i ja )
Priklausomai nuo metų ir komplektacijos ~13 arba ~16cm. Tvirtinimo skylės vistiek neatitinka standartinių skylių atstumų, kurie būna neoriginaliose kolonėlėse.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance