1. Ta skaiciuokle, kaip wytska jau ir parase, parodo tiktai kiek i kuria puse "issikisa"/"susitraukia" naujas ratlankis lyginant su originaliu

(tai labai naudinga kai norima pziuret ar, lies sparnus ar vidine arkos puse naujas ratlankis(padanga) ir aisku matosi, kiek skirsis visas "setupas" nuo originalaus).
2. Tas ET ar ratlankio plotis nera greiztai nurodomas dydis, kurio butina laikytis. Visada yra ribos, kuriose net gamintojas "leidzia" varijuoti ratlankio ploti ir ET.
3. TEORISKAI, priklausomai nuo naudojamu ratlankiu yra ir skirtingai daromas vaziuokles ISVIRTIMAS/SUVEDIMAS (kaip pvz. pas 2G priklausomai nuo naudojamu ratlankiu yra skirtingi vaziukles isvirtimo kampai (beje, ir tie kampai yra ne grieztai nustatyti dydziai, o intervalas) ir t.t.)
4. Kaip zinia, dazniausiai priekiniu ratu isvirtimas buna " \ /", o galiniu taip "/ \", ir aisku skiriasi isvirtimo kampai, todel APKROVOS guoliamas taip vienareiksmiskai nepaskysi, daug didesne ar ne.
5. SUBJEKTYVU: Turejau Lanceri, kuriam originaliai ejo siauri 13', as buvau uzmetes R16 gan placius su 215/40 padangom (tiksliu ratlankiu plociu ir ET neatsimenu), pravazinejau 2 metus ir niekas tiem guoliam neatsitiko.
Turiu talona, kuriam originaliai R14x5.5J. Uzdejau R18 (plotis lygatis 8.5, o ET nepamenu irgi) pravazinejau jau sezona, paklokas dar is guoliu lyg jokiu signalu

6. Aisku, kad idealiausia butu laikytis gamintojo nurodymu ir t.t., BET proto ribose galima, manau, deti "is lempos", ir nieko blogo nebus.
Va, cia mano subjektyvi tokia nuomone siuo klausimu