„MITSUBISHI MOTORS” MONTE KARLE PERGALINGAI BAIGĖ PIRMĄJĮ 20

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Donix
Garbės narys
PranešimaiCOLON 2794
UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

„MITSUBISHI MOTORS” MONTE KARLE PERGALINGAI BAIGĖ PIRMĄJĮ 20

Neperskaitytas pranešimas Donix » 2005 04 08, 19:19

Abu „Lancer WRC05” ekipažai pelnė įskaitinius taškus


„Mitsubishi Lancer WRC05” sėkmingai debiutavo pirmajame 2005 metų pasaulio ralio čempionato („2005 FIA World Rally Championship”) etape Monte Karle („Monte Carlo Rally”) – Prancūzijos žvyrkelių ekspertai broliai Gilles ir Hervé Panizzi bendroje įskaitoje iškovoję trečiąją vietą užkopė ant prizininkų pakylos. Naujuoju „Lancer WRC05” pasiektas rezultatas - aukščiausias komandos pasiekimas nuo 2001 metų „Saffari Rally” etapo. Komandos naujokai Harri Rovanperä ir Risto Pietiläinen pateisino komandos lūkesčius po trijų metų pertraukos šiame čempionate užėmę septintąją vietą.
„Vakar pasakiau, kad diena „Mitsubishi Motors” komandai tiesiog nuostabi”, - džiaugsmo neslėpė „Mitsubishi Motors Motor Sports” Prezidentas Isao Torri. „Šiandien galėčiau pridurti, kad mums nuostabus visas savaitgalis! Tai pirmoji komandos prizinė vieta nuo 2001 m. Trijų metų „WRC” strategija patvirtino, kad einama teisingu keliu. Šis laimėjimas mus skatina dirbti su dar didesne aistra bei užsidegimu. Prizinė vieta jau pirmajame čempionato etape teikia daug vilčių ir optimizmo žvelgiant į dar laukiančius išbandymus. Abu „Mitsubishi” ekipažai pasirodė taip, kaip ir buvo planuota. Gilles savo turtingos patirties tokio tipo trasose dėka važiavo puikiai. Harri nusipelno ne mažesnio pagyrimo, nes šiame ralyje pasiekė geriausią asmeninį rezultatą.”
Broliams Panizzi gerai sekėsi visuose trijuose etapo ruožuose – dviejuose pasiekti treti geriausi rezultatai, viename iš ruožų jie liko penkti. Ekipažas išlaikė pastovų tempą paskutinės dienos važiavime ir namuose pasiekė savo geriausią serijos rezultatą.
„Ši pergalė buvo svarbi tiek man, tiek mano komandai. Dabar mes galime pasakyti, kad „Mitsubishi” pagaliau sugrįžo”, - kalbėjo Gilles. „Šiandien mes sugrįžome! Šis rezultatas padidins mūsų pasitikėjimą savimi. Jaučiuosi puikiai žinodamas, kad komandos mechanikai turi kuo didžiuotis. Praeityje aš vairavau daug gerų lenktynėms skirtų automobilių, tačiau niekuomet nebuvau pasiekęs tokių aukštų rezultatų. Tai tiesiog nuostabu, kad būtent namuose, tokiame garsiame ralio čempionate mes laimime trečiąją vietą. Monte Karlas yra Monte Karlas. Aš jaučiuosi puikiai!”.
Komandos draugai Harri Rovanperä ir Risto Pietiläinen sėkmingai išbandė savo naująjį automobilį ir bendroje serijos įskaitoje užėmę septintąją vietą įgijo dar daugiau patirties ir ryžto kovoti kituose čempionato etapuose. „Mes pasiekėme puikų laimėjimą. Abu ekipažai finišavo, o vienas jų užkopė ant nugalėtojų pakylos – tai labai geras rezultatas. Dabar aš galiu ramiau laukti pasirodymo Švedijos ralyje. Komanda puikiai organizuota, tad tikimės, kad ir oro sąlygos šioje šalyje mums bus palankios. Beliks susirungti.”, - kalbėjo Harri Rovanperä.
Antras čempionato etapas vasario 10-13 d. startuos permaininguose ir slidžiuose Švedijos („Swedish Rally”) keliuose. Harri Rovanperä ir Risto Pietiläinen taps komandos ašimi. Prie jų prisidės antras ekipažas, sudarytas iš Italijos lenktynininkų - „Gigi” Galli ir Guido D’Amore.


Varžovai

Sébastien Loeb po sėkmingo pasirodymo Monte Karle parodė geriausią laiką - 58.3 min. - ir bendroje įskaitoje įsitvirtino pirmoje pozicijoje. Naujasis „Ford” ekipos atradimas Toni Gardemeister pasiekė geriausią asmeninį rezultatą per visą dalyvavimo šiame ralyje istoriją ir liko antras. Ketvirta vieta atiteko „Peugeot” komandos debiutantui Markko Martin, ekipos kolega Marcus Grönholm užėmė penktąją poziciją. Nesėkmingai lenktynės klostėsi daugkartiniam čempionato nugalėtojui Petter Solberg. Legendinis Norvegijos lenktynininkas po patirtos avarijos buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių.


Bendra Monte Karlo etapo įskaita:

1. Sébastien Loeb/Daniel Elena Citroën Xsara WRC 4 val. 13 min. 05.6 sek.
2. Toni Gardemeister/Jakke Honkanen Ford Focus RS WRC04 4 val. 16 min. 03.9 sek.
3. Gilles Panizzi/Hervé Panizzi Mitsubishi Lancer WRC05 4 val. 16 min. 45.7 sek.
4. Markko Märtin/Michael Park Peugeot 307 WRC 4 val. 18 min. 33.3 sek.
5. Marcus Grönholm/Timo Rautiainen Peugeot 307WRC 4 val. 20 min. 39.4 sek.
6. Manfred Stohl/Ilka Minor Citroën Xsara WRC 4 val. 21 min. 14.5 sek.
7. Harri Rovanperä/Risto Pietiläinen Mitsubishi Lancer WRC05 4 val. 21 min. 34.9 sek.
8. Roman Kresta/Jan Tomanek Ford Focus RS WRC04 4 val. 22 min. 23.7 sek.
9. Alexandre Bengué/Caroline Escudero Škoda Fabia WRC 4 val. 23 min. 37.6 sek.
10. Antony Warmbold/Damien Connelly Ford Focus RS WRC04 4 val. 28 min. 14.7 sek.

Vairuotojų įskaita:

Sébastien Loeb 10 tšk.
Toni Gardemeister 8 tšk.
Gilles Panizzi 6 tšk.
Markko Märtin 5 tšk.
Marcus Grönholm 4 tšk.
Manfred Stohl 3 tšk.
Harri Rovanperä 2 tšk.
Roman Kresta 1 tšk.

Gamintojų įskaita:

Citroën 10 tšk.
Ford 10 tšk.
Mitsubishi 9 tšk.
Peugeot 9 tšk.
Škoda 1 tšk.



Parengė:

UAB “Autovytaras”

Paveikslėlis[/img]

BUTTON_POST_REPLY