Evo VIII
- Lince
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 721
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Su turba galima isspaust 903Hp yra jau padaryta japonijoje, Turbina GT42R guoline, du westgeitai 44mm, dounpaipas 80mm, slegis apie 45 psi, bet reik biski varikliuke pasikrapstyt, as viska ta pasidares tik turbina GT35R dedu nes paskui lagas didesnis bus o man to nereik ziede.
Jei domina kas gali rasyt man i meila.
Jei domina kas gali rasyt man i meila.
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
- Sharas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1064
- UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius - Siaul
O tai norit pasakyt kad sitas variklis gali atlaikyt (kad ir trumpam) 903 Hp, be visisko variklio upgreidinimo (visokiu rusiu auksciausios kokybes kaltines (o gal ir titanines) detales ir pan.)Lince rašėCOLONSu turba galima isspaust 903Hp yra jau padaryta japonijoje, Turbina GT42R guoline, du westgeitai 44mm, dounpaipas 80mm, slegis apie 45 psi, bet reik biski varikliuke pasikrapstyt, as viska ta pasidares tik turbina GT35R dedu nes paskui lagas didesnis bus o man to nereik ziede.
Jei domina kas gali rasyt man i meila.

Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
Mitsu, bent jau VIII, tai yra laaaaabai gera deze, nes su standartinem dezem ir pusasiais i rali varo, kas kapeiku maziau turi ir atlaiko, o kaip pvz subaru yra tragedija dezes ir pusasiai...Sharas rašėCOLONO tai norit pasakyt kad sitas variklis gali atlaikyt (kad ir trumpam) 903 Hp, be visisko variklio upgreidinimo (visokiu rusiu auksciausios kokybes kaltines (o gal ir titanines) detales ir pan.)Lince rašėCOLONSu turba galima isspaust 903Hp yra jau padaryta japonijoje, Turbina GT42R guoline, du westgeitai 44mm, dounpaipas 80mm, slegis apie 45 psi, bet reik biski varikliuke pasikrapstyt, as viska ta pasidares tik turbina GT35R dedu nes paskui lagas didesnis bus o man to nereik ziede.
Jei domina kas gali rasyt man i meila.. Tai tada stock buklej jis praktiskai neuzmusamas turetu but... Beto kaip su transmisija, nebuna ten problemu? (kazkaip ant senesniu mitsu su pavaru dezem truputi negeris...).
pas Mitsa viskas yra laaabai patvaru isskyrus sankaba.praktiskai perkant mitsa iskart gali uzsakyt sankaba. kiek pazystu evo turetoju, tai visi keite sankabas jau. kai kurie po 2 sav, kiti po 6 men.
- Sharas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1064
- UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius - Siaul
GerasKorsaras rašėCOLON Mitsu, bent jau VIII, tai yra laaaaabai gera deze, nes su standartinem dezem ir pusasiais i rali varo, kas kapeiku maziau turi ir atlaiko, o kaip pvz subaru yra tragedija dezes ir pusasiai...
pas Mitsa viskas yra laaabai patvaru isskyrus sankaba.praktiskai perkant mitsa iskart gali uzsakyt sankaba. kiek pazystu evo turetoju, tai visi keite sankabas jau. kai kurie po 2 sav, kiti po 6 men.


Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
- Lince
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 721
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Na kas del pasakymu per akis ir per ausis tai cia kiekvieno individualus yra poziuris, kazkam gal ir tiek mazai
Zmogus paklause kiek galim aparasiau, juk neklause kiek reiktu kad vaziuot ten ar ten... O jus is kart kam tiek reikai kaip turgaus bobos.
Kas liecia vidurius tai standartas laiko iki 350-370 ag nes paskui truksta svaistikliu varztai, jei juos pasikeiti tada svaistikliai lekia kai kokie 430 ag, o toliau jau reik ir svaistikliu ir stumokliu, alkuninis geras.
Kai dedi didesne turba jau reik det stroker kita iki 2.3 litro arba 2.4 litro kitaip labai jau ilgai laukt reik kol didele turbina pradeda pusti.
Tai va tiek kolegos shia tema jei dar kas norit pasimatuot kieno ilgesnis tai manau rasyt reiktu i Matoso skyreli Nusisnekekim...
Zmogus paklause kiek galim aparasiau, juk neklause kiek reiktu kad vaziuot ten ar ten... O jus is kart kam tiek reikai kaip turgaus bobos.
Kas liecia vidurius tai standartas laiko iki 350-370 ag nes paskui truksta svaistikliu varztai, jei juos pasikeiti tada svaistikliai lekia kai kokie 430 ag, o toliau jau reik ir svaistikliu ir stumokliu, alkuninis geras.
Kai dedi didesne turba jau reik det stroker kita iki 2.3 litro arba 2.4 litro kitaip labai jau ilgai laukt reik kol didele turbina pradeda pusti.
Tai va tiek kolegos shia tema jei dar kas norit pasimatuot kieno ilgesnis tai manau rasyt reiktu i Matoso skyreli Nusisnekekim...
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
tai forumas siaip ir yra tam tikros formos turgus ir pletku bei pusiau tusciu pokalbiu vieta ir kadangi pats tame dalyvauji, tai ir nespjaudyk cia i ta pati sulini 
siaip faktas yra tas, kad evo patvari masina, bet nera nieko amzino ir tuo labiau keliant arklius reikai modifikaciju, kaip ir bet kuriai kitai masinai.

siaip faktas yra tas, kad evo patvari masina, bet nera nieko amzino ir tuo labiau keliant arklius reikai modifikaciju, kaip ir bet kuriai kitai masinai.
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
ne ta koja iš lovos išlipaiLince rašėCOLONNa kas del pasakymu per akis ir per ausis tai cia kiekvieno individualus yra poziuris, kazkam gal ir tiek mazai
Zmogus paklause kiek galim aparasiau, juk neklause kiek reiktu kad vaziuot ten ar ten... O jus is kart kam tiek reikai kaip turgaus bobos.
Kas liecia vidurius tai standartas laiko iki 350-370 ag nes paskui truksta svaistikliu varztai, jei juos pasikeiti tada svaistikliai lekia kai kokie 430 ag, o toliau jau reik ir svaistikliu ir stumokliu, alkuninis geras.
Kai dedi didesne turba jau reik det stroker kita iki 2.3 litro arba 2.4 litro kitaip labai jau ilgai laukt reik kol didele turbina pradeda pusti.
Tai va tiek kolegos shia tema jei dar kas norit pasimatuot kieno ilgesnis tai manau rasyt reiktu i Matoso skyreli Nusisnekekim...

Kiek sankaba mazdag kainuojaKorsaras rašėCOLONMitsu, bent jau VIII, tai yra laaaaabai gera deze, nes su standartinem dezem ir pusasiais i rali varo, kas kapeiku maziau turi ir atlaiko, o kaip pvz subaru yra tragedija dezes ir pusasiai...Sharas rašėCOLON O tai norit pasakyt kad sitas variklis gali atlaikyt (kad ir trumpam) 903 Hp, be visisko variklio upgreidinimo (visokiu rusiu auksciausios kokybes kaltines (o gal ir titanines) detales ir pan.). Tai tada stock buklej jis praktiskai neuzmusamas turetu but... Beto kaip su transmisija, nebuna ten problemu? (kazkaip ant senesniu mitsu su pavaru dezem truputi negeris...).
pas Mitsa viskas yra laaabai patvaru isskyrus sankaba.praktiskai perkant mitsa iskart gali uzsakyt sankaba. kiek pazystu evo turetoju, tai visi keite sankabas jau. kai kurie po 2 sav, kiti po 6 men.


Tfu tfu tfu
Masinai jau metai. Apart tepalu niekas nekeista, nuvaziuota 14K.
Masina naudota ne pagal paskirti - daily caras. Bet tinkamuose momentuose ir paspaudziama ir t.t.
Isvada - kaip vazineji taip ir turi. Faktas jei isnaudoti visas masinos galimybes ir galinguma pastoviai, tai suprantama tam tikri agregatai prades bireti.
Del sankabu pas AWD noreciau uzvesti diskusija.
Manuale raso, kad negalima stoveti ikalneje su sankaba ir pns.
Taigi isvada kad taip kaip su FWD vazinedavau - daznai su bishkuti ispausta sankaba kamsciuose - geriau nevazineti.
Taigi su EVO visada taip ir vazineju - sankaba arba ispausta arba atleista, jokiu leidimu prabuksuoti.
tai tiek
Masinai jau metai. Apart tepalu niekas nekeista, nuvaziuota 14K.
Masina naudota ne pagal paskirti - daily caras. Bet tinkamuose momentuose ir paspaudziama ir t.t.
Isvada - kaip vazineji taip ir turi. Faktas jei isnaudoti visas masinos galimybes ir galinguma pastoviai, tai suprantama tam tikri agregatai prades bireti.
Del sankabu pas AWD noreciau uzvesti diskusija.
Manuale raso, kad negalima stoveti ikalneje su sankaba ir pns.
Taigi isvada kad taip kaip su FWD vazinedavau - daznai su bishkuti ispausta sankaba kamsciuose - geriau nevazineti.
Taigi su EVO visada taip ir vazineju - sankaba arba ispausta arba atleista, jokiu leidimu prabuksuoti.
tai tiek

http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
tai pas tave stockine sankaba? sveikinu 
2007 subaru praleke apie 12 000km ir staruojant is vietos rimciau ant ausktesniu apsuku atsiranda kazkoks keistas kvapas.tikrai ne padangu.matyt AWD daro savo. o teoriskai tai kiek teko pasiskaityti tai evo sankaba dar silpnesne ir agresyviau startuojant gali ir 8000myliu neatlaikyti, o jei masinai darytas tiuningas ir kelta galia tai praktiskai po pirmu pabandymu pareina.

2007 subaru praleke apie 12 000km ir staruojant is vietos rimciau ant ausktesniu apsuku atsiranda kazkoks keistas kvapas.tikrai ne padangu.matyt AWD daro savo. o teoriskai tai kiek teko pasiskaityti tai evo sankaba dar silpnesne ir agresyviau startuojant gali ir 8000myliu neatlaikyti, o jei masinai darytas tiuningas ir kelta galia tai praktiskai po pirmu pabandymu pareina.
