nu,kad nea.. Nemanau,kad toli nuvaziuotum,uzsipyles kuro,su kuriuo vaziuoja ralyje(t.y. labai auksto oktaninio skaiciaus benzas)ProXas rašėCOLON....i virshu kelk nors iki negaliu
kuo seriat 1G
sakai jis kitaip dega?pharaon rašėCOLON nu,kad nea.. Nemanau,kad toli nuvaziuotum,uzsipyles kuro,su kuriuo vaziuoja ralyje(t.y. labai auksto oktaninio skaiciaus benzas)
nu fig znaet, tik tiek zhinau kad i tokias mashinas kur priklauso 92 pilant 98 tikrai nieko blogo nevyksta, apie kurus ne ish degalines nzn nieko, bet vienas dalykas aishkus - niekas cia tu super degalu neipirktu paprasciausiai
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
buvo pakeliui į GM užvesta panaši diskusija, gerb. visų galų meistras jhonis sakė jei aš į taloną pirlsiu aukštesnio oktaninio skaičiaus kurą t.y. ne 92 o 95 man sudegs žiedai, kažką panašaus bandė pridurti ir ne visai blaiviam stovyje buvęs p. J. iš užsienio, galų gale žmonės kurie buvo labiau patyre kuro pylimo į amerikinius modelius srityje sakė kad reikia pilti 98 į turbinuką, žodžiu reziume gavosi kad piliau 95 kaip parašyta manual'e, o kad štatuose oktaninis skaičius kuro yra žemesnis negu europoje, tai netikiu kad dėl to gamino skirtingo metalo žiedus ar pan., nes dalys visiems vienodos einaProXas rašėCOLONsakai jis kitaip dega?pharaon rašėCOLON nu,kad nea.. Nemanau,kad toli nuvaziuotum,uzsipyles kuro,su kuriuo vaziuoja ralyje(t.y. labai auksto oktaninio skaiciaus benzas)
nu fig znaet, tik tiek zhinau kad i tokias mashinas kur priklauso 92 pilant 98 tikrai nieko blogo nevyksta, apie kurus ne ish degalines nzn nieko, bet vienas dalykas aishkus - niekas cia tu super degalu neipirktu paprasciausiai
bet pastoviai pilti kito oktaninio skaičiaus kurą nėra patartina, yra gamintojo rekomenduojamas kurį ir yra geriausia pilti, jūs juk nepilat kito tepalo negu rekomenduojama jūsų automobiliui ar pan. su kuru lygiai tas pats
- horn
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 463
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 27, 03:00
- AutomobilisCOLON Eclipse 2g GS-T
- SkypeCOLON edgarask.
- MiestasCOLON Sostinė (dzūkijos)
o degimo temperatura ne aukstesne aukstesnio oktano benzo Kazkur puse ausies nuklausiau, kad taip yra ir del to sakoma, kad galima kazka pripjaut (ziedus ar dar ka..)Matosas rašėCOLONbuvo pakeliui į GM užvesta panaši diskusija, gerb. visų galų meistras jhonis sakė jei aš į taloną pirlsiu aukštesnio oktaninio skaičiaus kurą t.y. ne 92 o 95 man sudegs žiedai, kažką panašaus bandė pridurti ir ne visai blaiviam stovyje buvęs p. J. iš užsienio, galų gale žmonės kurie buvo labiau patyre kuro pylimo į amerikinius modelius srityje sakė kad reikia pilti 98 į turbinuką, žodžiu reziume gavosi kad piliau 95 kaip parašyta manual'e, o kad štatuose oktaninis skaičius kuro yra žemesnis negu europoje, tai netikiu kad dėl to gamino skirtingo metalo žiedus ar pan., nes dalys visiems vienodos einaProXas rašėCOLON sakai jis kitaip dega?
nu fig znaet, tik tiek zhinau kad i tokias mashinas kur priklauso 92 pilant 98 tikrai nieko blogo nevyksta, apie kurus ne ish degalines nzn nieko, bet vienas dalykas aishkus - niekas cia tu super degalu neipirktu paprasciausiai
bet pastoviai pilti kito oktaninio skaičiaus kurą nėra patartina, yra gamintojo rekomenduojamas kurį ir yra geriausia pilti, jūs juk nepilat kito tepalo negu rekomenduojama jūsų automobiliui ar pan. su kuru lygiai tas pats
Parduota 96m. Eclipse 2G, 2.0 GST, raudona a/t.
Parduota 98m. Eclipse 2G, 2.0 GST, bordo m/t.
Parduota - 92m. Eclipse 1G, 2.0 GS, raudona m/t.
Parduota 98m. Eclipse 2G, 2.0 GST, bordo m/t.
Parduota - 92m. Eclipse 1G, 2.0 GS, raudona m/t.
nezhinau ar aukshtesne, ash irgi girdejes tokiu dalyku VBS (Viena Boba Sake) lygmenyje, bet niekur neradau normalios infohorn rašėCOLON o degimo temperatura ne aukstesne aukstesnio oktano benzo Kazkur puse ausies nuklausiau, kad taip yra ir del to sakoma, kad galima kazka pripjaut (ziedus ar dar ka..)
Siaip uzhliesinus mishini ir su 95 galima gauti tokias aukshtas temperaturas kad pradegs viskas ojojoi kaip greitai - manau kad neturetu radikaliai skirtis temperaturos tarp 95/98 su teisingu mishiniu (o ji teisinguma reguliuoja kompas nuolatos pagal liambda)
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
skirais ne temperaturos ar dar kas pagrindinis dalykas detonacijos lygis 95 reik suspaust daugiau nei 98 ir pilant 98 i 95am pritaikyta motora gali pasitaikyt anxtyvu detonaciju nu bet nebutinai viskas priklauso nuo variklio konstrukcijos. Kadangi turbininiai ir taip mazesni suspaudima turi tai ten 98 manau tinka 100 procentu. O apie ralio kura ish vis ten ash ir girdejau ten vos ne reaktyvinis :DD
ir kiek man teko girdet 98 negadina motoro nes daug kas pila i visokias celicas ar calibras 98 ka gerew tipo trauktu ir nieko normalei ten viskas. tik per kishene musa :DDD
ir kiek man teko girdet 98 negadina motoro nes daug kas pila i visokias celicas ar calibras 98 ka gerew tipo trauktu ir nieko normalei ten viskas. tik per kishene musa :DDD
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Baxurs - sumaishei viska vietomisZND007 rašėCOLONskirais ne temperaturos ar dar kas pagrindinis dalykas detonacijos lygis 95 reik suspaust daugiau nei 98 ir pilant 98 i 95am pritaikyta motora gali pasitaikyt anxtyvu detonaciju nu bet nebutinai viskas priklauso nuo variklio konstrukcijos. Kadangi turbininiai ir taip mazesni suspaudima turi tai ten 98 manau tinka 100 procentu. O apie ralio kura ish vis ten ash ir girdejau ten vos ne reaktyvinis :DD
ir kiek man teko girdet 98 negadina motoro nes daug kas pila i visokias celicas ar calibras 98 ka gerew tipo trauktu ir nieko normalei ten viskas. tik per kishene musa :DDD
kaip tau atrodo koks slegis buna turbavame variklyje kai uzhpucia turba? Didesnis ar mazhesnis negu atmosferiko?
Pikts Turbo Sandeliukas ant ratu Volvo V70
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
Rudis ant ratu GSi
Pshichas Kaunietis 8)
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
nu jo znd biski susivelei cia bet nieko diskusijose gimsta tiesaZND007 rašėCOLONskirais ne temperaturos ar dar kas pagrindinis dalykas detonacijos lygis 95 reik suspaust daugiau nei 98 ir pilant 98 i 95am pritaikyta motora gali pasitaikyt anxtyvu detonaciju nu bet nebutinai viskas priklauso nuo variklio konstrukcijos. Kadangi turbininiai ir taip mazesni suspaudima turi tai ten 98 manau tinka 100 procentu. O apie ralio kura ish vis ten ash ir girdejau ten vos ne reaktyvinis :DD
ir kiek man teko girdet 98 negadina motoro nes daug kas pila i visokias celicas ar calibras 98 ka gerew tipo trauktu ir nieko normalei ten viskas. tik per kishene musa :DDD
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
o tai kodel deda i turbinius motorus mazesnes kompresijos stumoklius? Ash kaip tik galvojau daugiau oro reik daugiau vietos kad nesidroshtu variklio dalys mazeja suspaudimo laipsnis nes kiek ziurejau turbiniu motoru jis yra maziau nei 10:1 netgi buna 8,5:1 maciau kazkokioj masinoj o atmosferikuose didesni suspaudimo laipsniai mano pvz 11,5:1. Nieko nepagaunu dabar.ProXas rašėCOLONBaxurs - sumaishei viska vietomisZND007 rašėCOLONskirais ne temperaturos ar dar kas pagrindinis dalykas detonacijos lygis 95 reik suspaust daugiau nei 98 ir pilant 98 i 95am pritaikyta motora gali pasitaikyt anxtyvu detonaciju nu bet nebutinai viskas priklauso nuo variklio konstrukcijos. Kadangi turbininiai ir taip mazesni suspaudima turi tai ten 98 manau tinka 100 procentu. O apie ralio kura ish vis ten ash ir girdejau ten vos ne reaktyvinis :DD
ir kiek man teko girdet 98 negadina motoro nes daug kas pila i visokias celicas ar calibras 98 ka gerew tipo trauktu ir nieko normalei ten viskas. tik per kishene musa :DDD
kaip tau atrodo koks slegis buna turbavame variklyje kai uzhpucia turba? Didesnis ar mazhesnis negu atmosferiko?
apie oktana kazkur maciau internete straipsni grisiu namo paieshkosiu nes cia darbe ner laiko bishki.
http://klubas.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=37
http://klubas.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=38
vo prasom radau apie oktana
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
bet tai taip ir gaunas nepuciant turbai suspaudimo laipsnis yra mazesnis nei atmosfriniuose?Matosas rašėCOLONtaip riebus sėsk 10
laipsnį matuoja gi tik prasukus variklį, tuo momentu turbina neužpučia todėl ir mažesnis jis, o toliau seka riebaus pasaka
reik pajieshkoti kokios temos forume apie turbas idomu pasidare:D
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!