Jei ziuret nauju daliu kainos vienodai dideles/mazos,Riebus rašėCOLONZND nu tu cia ir palyginai 2.2 viteca su paprastu klipiecuas kalbejau apie 2.3 su 4WS
o marius tai ligotas GTi tai jam atleistina(tikrai nemanau kad mazesnio litrazo variklis patvaresnis uz didelesni litraza)
ar imti GTI ar klipsa butu dilema del koGTI reta masina ir viskas kas liecia vaziuokle tiek amortikais stabdziais eina tik nuo gti o tia kainuoja pinigus, su motoru ir kebulu tvarkele bet motoras tikrai bus uzgainiotas jei ziureti i kainors ribas 5-6 kilolitai nes tiek mazdaug kainuoja padorus klipiecas kuris eina taip pat tik mano galva saugumas jo didesnis nes masina didelesne. Bet klipsas kad ir daznas palyginus su Gti bet jei sulapnosi priekinius pazibincius tai pats kaltas nes jie ir kainuoja ir nera kur ju gaut
![]()
taip kad sitoje situacijoje manau pasirinkima lemia kam simpatijos ar kibiriukam ar kupam
kas del varikliu 4G93 Dohc laiko idealiai, ko nepasakytum apie 4G63, jau prisiklausiau iki valios :- ligos lakstantys saibom skriemuliai, ir siaip gan daznai eclipse turetoju tarpe paplitusi fraze variklio "kapitalke";
sorry bet dar nei karto neteko girdet kad kam reiketu skerst 4G93 dohc , imho itie varikliai inzineriskai labai gerai sukonstruoti ir ne veltui identiski tik su Turbom montuoti musu DJ gerbiamuose Lancer Evo I-III,
Uzmusta Eclipse nusipirkti lygiai tiek pat sansu kaip ir bet kokia kita auto, tiksliau snekant gera Eclipse rast labai sunku

Reziumuodamas atsakysiu trumpai, kas su kokia auto vazineja, ta jam atrodo geriausia.
As uz oranzini dvirati
