Klubinio pool'o turnyras klubieciams/forumieciams 2009-06-14
- Virtual
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1465
- UžsiregistravoCOLON 2005 09 12, 23:10
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Colt,Nissan RS13,LADA VF
- SkypeCOLON virtualas
- MiestasCOLON Vilnius>Šeškinė
- CONTACTCOLON
Klubinio pool'o turnyras klubieciams/forumieciams 2009-06-14
Su narių palaiminimų pradedu organizuoti Mitsubishininkų narių ir forumiečių pool'o turnyrą su Old School taisyklėmis, kad būtų visiems šansų laimėti, net ir tiems kurie lazdą laikys pirmą sykį
Turnyro data galima būtų orientuoti po dviejų savaičių, dėl tikslesnės datos parašysiu.
Kad turnyras įvyktų reikia 16 dalyvių
Dalyviai
1. VIRTUAL [Data tinkama]
2. algucia [Data tinkama]
3. Mantas_V6 [Data tinkama]
4.
5. Sharas [Data tinkama]
6. Inga [Data tinkama]
7. ZEX [Data tinkama]
8. Matosas [Data tinkama]
9. ZyXEL [Data tinkama]
10. Jhonis
11. doS 50/50
12. Zhilvis [New One rules]
13. Martiz [Data tinkama]
14. Mantyte_V6-ytė [Data tinkama]
15. Sqnkas [Data tinkama]
16. Jupik [Data tinkama]
17.
18.
19.
Dar yra laisvų vietų
Dauguma nusprendė, kad bus žaidžiama pagal New One rules
Iki 3 pergalių
Dislokacija: http://www.maps.lt/map/query.aspx?actio ... b89d6816c9
Paskutinį kartą redagavo 52 Virtual. Iš viso redaguota 2009 kartus.
InSolitus UAB
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)
- Virtual
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1465
- UžsiregistravoCOLON 2005 09 12, 23:10
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Colt,Nissan RS13,LADA VF
- SkypeCOLON virtualas
- MiestasCOLON Vilnius>Šeškinė
- CONTACTCOLON
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Old School Rules
1. Žaidimo esmė: Aštuoniukė - žaidimas neužsakant smūgį (fuksų žaidimas), žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį (į priešingą kišenę mušamas juodas kamuolys, kur buvo įmuštas paskutinis jo grupės kamuolys), laimi žaidimą.
2. Kamuolių statymas: Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su 8 -uoju kamuoliu trikampio viduryje, 1 kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.
3. Teisingas išmušimas: Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.
4. Balto kamuolio įmušimas išmušant: Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.
5. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant: Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.
6. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas: Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.
7. Grupės pasirinkimas: Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) jei išmušant įkrito kamuolį iš vienos grupės, jei įkrito iš abiejų grupių žaidėjau leidžiama pasirinkti kurios grupės jis nori kamuoliukų.
8. Teisingas mušimas: Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį su baltu kamuoliu, kitu atveju bus klaida.
9. Saugus mušimas: Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.
10. Rezultatas: Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.
11. Klaidos: Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį ant linijos (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.
12. Kombinuoti smūgiai: Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.
13. Neteisingai įmušti kamuoliai: Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
14. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo: Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.
15. Aštunto kamuolio įmušimas: Mušant 8-ą kamuolį (į priešingą kišenę nei jūsų paskutinis grupės kamuolys), įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.
16. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į priešingą kišenę kur buvo įmuštas paskutinis grupės kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.
17. Beviltiškos padėties žaidimas: Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, nustatomos lygiosios.
Naujausios taisyklės
1. Žaidimo esmė:
Aštuoniukė - žaidimas užsakant smūgį, žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį, laimi žaidimą.
2. Kamuolių statymas:
Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su aštuntu kamuoliu trikampio viduryje, "pirmas" kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.
3. Teisingas išmušimas:
Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.
4. Užsakytas smūgis:
Šiame žaidime numatomi mušti kamuoliai neturi būti nurodyti. Priešininkas turi teisę pasitikslinti, kuris kamuolys ir į kurią kišenę mušamas, jei nėra tikras dėl smūgio. Smūgiai nuo borto ir kombinuoti smūgiai būtinai turi būti užsakomi. Užsakant smūgį nėra būtina nurodyti tokias detales, kaip bortų skaičių, susidaužimus ir t.t. Bet kurie kamuoliai smūgio metu įmušti su klaida - neišimami, nepriklausomai nuo to, kuriam žaidėjui jie priklauso. Pirmas žaidimo smūgis nėra užsakomas. Bet kuris žaidėjas teisingai išmušęs piramidę ir įmušęs kamuolį, tęsia žaidimą, jei išmušant įkrito bet koks užsakomasis kamuolys.
5. Peršokamo smūgio ir "Masse shot" klaida:
Jei dvikova neteisėjaujama, bus įskaitoma klaida, kai balto kamuoliuko peršokdinimo, aplenkimo arba ,,Masse shot'' smūgio metu, trukdantis kamuolys pajudėjo (nepriklausomai nuo to, ar jis bus pajudintas ranka, lazda ar kitaip).
6. Balto kamuolio įmušimas išmušant:
Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.
7. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant:
Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.
8. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas:
Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.
9. Atviras stalas:
Stalas yra atviras, kai dar nėra pasirinktos grupės (dryžuoti ar vienspalviai kamuoliai). Kai stalas yra atviras, leidžiama mušti per vienspalvį, kad įmuštum dryžuotą arba atvirkščiai. Pažymėtina, stalas yra visuomet atviras iškarto po išmušimo. Kai stalas yra atviras, galima mušti bet kurį vienspalvį, dryžuotą, arba 8-ą kamuolį pirmo užsakymo metu. Kaip bebūtų, kai stalas atviras ir 8-as yra pirmas baltu kamuoliu paliestas, žaidėjas negali rinktis kamuolių grupės. Jis perduoda ėjimą, įmušti kamuoliukai neišimami ir kitas žaidėjas renkasi kamuoliukus vis dar atvirame stale. Ant atviro stalo visi neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
10. Grupės pasirinkimas:
Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) nėra nustatytas, net jei išmušant įkrito kamuoliai iš vienos ar skirtingų grupių (stalas visuomet yra atviras iškart po išmušimo!). Grupės pasirinkimas nustatomas tik tuomet, kai žaidėjas teisingai įmuša užsakytą kamuolį po išmušimo.
11. Teisingas mušimas:
Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį ir jį įmušti arba baltu ar kuriuo nors kitu kamuoliu, liesti bortą. Pažymėtina: žaidėjas gali pirmiau baltą kamuolį smūgiuoti į bortą ir tik po to liesti savo kamuolį ir jį įmušti, arba baltas ar numeruotas kamuolys po susidūrimo turi būtinai liesti bortą. Kitu atveju tai bus klaida.
12. Saugus mušimas:
Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.
13. Rezultatas:
Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.
14. Klaidos:
Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį į bet kurią stalo vietą (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.
15. Kombinuoti smūgiai:
Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.
16. Neteisingai įmušti kamuoliai:
Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) užsakytas kamuolys neįkrenta į nurodytą kišenę;
c) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
17. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo:
Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.
18. Aštunto kamuolio įmušimas:
Mušant 8-ą kamuolį, įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.
19. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į užsakytą kišenę;
e) įmušamas 8-as, kai jis nėra teisingai pasirinktas kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.
20. Beviltiškos padėties žaidimas:
Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, kamuoliai bus perstatomi į piramidę naujam žaidimui. Ši taisyklė gali būti naudojama tik tuomet, kai ant stalo belieka du pasirenkamieji kamuoliai ir 8-as kamuolys. Pažymėtina, trys nuoseklios klaidos nėra žaidimo pralaimėjimas.
1. Žaidimo esmė: Aštuoniukė - žaidimas neužsakant smūgį (fuksų žaidimas), žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį (į priešingą kišenę mušamas juodas kamuolys, kur buvo įmuštas paskutinis jo grupės kamuolys), laimi žaidimą.
2. Kamuolių statymas: Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su 8 -uoju kamuoliu trikampio viduryje, 1 kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.
3. Teisingas išmušimas: Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.
4. Balto kamuolio įmušimas išmušant: Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.
5. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant: Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.
6. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas: Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.
7. Grupės pasirinkimas: Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) jei išmušant įkrito kamuolį iš vienos grupės, jei įkrito iš abiejų grupių žaidėjau leidžiama pasirinkti kurios grupės jis nori kamuoliukų.
8. Teisingas mušimas: Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį su baltu kamuoliu, kitu atveju bus klaida.
9. Saugus mušimas: Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.
10. Rezultatas: Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.
11. Klaidos: Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį ant linijos (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.
12. Kombinuoti smūgiai: Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.
13. Neteisingai įmušti kamuoliai: Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
14. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo: Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.
15. Aštunto kamuolio įmušimas: Mušant 8-ą kamuolį (į priešingą kišenę nei jūsų paskutinis grupės kamuolys), įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.
16. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į priešingą kišenę kur buvo įmuštas paskutinis grupės kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.
17. Beviltiškos padėties žaidimas: Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, nustatomos lygiosios.
Naujausios taisyklės
1. Žaidimo esmė:
Aštuoniukė - žaidimas užsakant smūgį, žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį, laimi žaidimą.
2. Kamuolių statymas:
Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su aštuntu kamuoliu trikampio viduryje, "pirmas" kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.
3. Teisingas išmušimas:
Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.
4. Užsakytas smūgis:
Šiame žaidime numatomi mušti kamuoliai neturi būti nurodyti. Priešininkas turi teisę pasitikslinti, kuris kamuolys ir į kurią kišenę mušamas, jei nėra tikras dėl smūgio. Smūgiai nuo borto ir kombinuoti smūgiai būtinai turi būti užsakomi. Užsakant smūgį nėra būtina nurodyti tokias detales, kaip bortų skaičių, susidaužimus ir t.t. Bet kurie kamuoliai smūgio metu įmušti su klaida - neišimami, nepriklausomai nuo to, kuriam žaidėjui jie priklauso. Pirmas žaidimo smūgis nėra užsakomas. Bet kuris žaidėjas teisingai išmušęs piramidę ir įmušęs kamuolį, tęsia žaidimą, jei išmušant įkrito bet koks užsakomasis kamuolys.
5. Peršokamo smūgio ir "Masse shot" klaida:
Jei dvikova neteisėjaujama, bus įskaitoma klaida, kai balto kamuoliuko peršokdinimo, aplenkimo arba ,,Masse shot'' smūgio metu, trukdantis kamuolys pajudėjo (nepriklausomai nuo to, ar jis bus pajudintas ranka, lazda ar kitaip).
6. Balto kamuolio įmušimas išmušant:
Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.
7. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant:
Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.
8. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas:
Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.
9. Atviras stalas:
Stalas yra atviras, kai dar nėra pasirinktos grupės (dryžuoti ar vienspalviai kamuoliai). Kai stalas yra atviras, leidžiama mušti per vienspalvį, kad įmuštum dryžuotą arba atvirkščiai. Pažymėtina, stalas yra visuomet atviras iškarto po išmušimo. Kai stalas yra atviras, galima mušti bet kurį vienspalvį, dryžuotą, arba 8-ą kamuolį pirmo užsakymo metu. Kaip bebūtų, kai stalas atviras ir 8-as yra pirmas baltu kamuoliu paliestas, žaidėjas negali rinktis kamuolių grupės. Jis perduoda ėjimą, įmušti kamuoliukai neišimami ir kitas žaidėjas renkasi kamuoliukus vis dar atvirame stale. Ant atviro stalo visi neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
10. Grupės pasirinkimas:
Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) nėra nustatytas, net jei išmušant įkrito kamuoliai iš vienos ar skirtingų grupių (stalas visuomet yra atviras iškart po išmušimo!). Grupės pasirinkimas nustatomas tik tuomet, kai žaidėjas teisingai įmuša užsakytą kamuolį po išmušimo.
11. Teisingas mušimas:
Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį ir jį įmušti arba baltu ar kuriuo nors kitu kamuoliu, liesti bortą. Pažymėtina: žaidėjas gali pirmiau baltą kamuolį smūgiuoti į bortą ir tik po to liesti savo kamuolį ir jį įmušti, arba baltas ar numeruotas kamuolys po susidūrimo turi būtinai liesti bortą. Kitu atveju tai bus klaida.
12. Saugus mušimas:
Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.
13. Rezultatas:
Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.
14. Klaidos:
Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį į bet kurią stalo vietą (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.
15. Kombinuoti smūgiai:
Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.
16. Neteisingai įmušti kamuoliai:
Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) užsakytas kamuolys neįkrenta į nurodytą kišenę;
c) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
17. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo:
Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.
18. Aštunto kamuolio įmušimas:
Mušant 8-ą kamuolį, įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.
19. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į užsakytą kišenę;
e) įmušamas 8-as, kai jis nėra teisingai pasirinktas kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.
20. Beviltiškos padėties žaidimas:
Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, kamuoliai bus perstatomi į piramidę naujam žaidimui. Ši taisyklė gali būti naudojama tik tuomet, kai ant stalo belieka du pasirenkamieji kamuoliai ir 8-as kamuolys. Pažymėtina, trys nuoseklios klaidos nėra žaidimo pralaimėjimas.
Paskutinį kartą redagavo 1 Virtual. Iš viso redaguota 2009 kartus.
InSolitus UAB
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)
- weetux
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 376
- UžsiregistravoCOLON 2007 09 18, 11:41
- SkypeCOLON vytautas.kvedaras
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Na jei data tiks - sudalyvausiu
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
As irgi sudalyvausiu, jei tiks data. Tik siulyciau turnyra daryti dvieju minusu sistema (principas http://www.texas.lt/ -> turnyru lenteles).
Mantyte manau irgi prisijungs.
Mantyte manau irgi prisijungs.
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
- Andriuha
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1913
- UžsiregistravoCOLON 2007 03 21, 18:00
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Eclipse 2G
- SkypeCOLON Chuligan.as
- MiestasCOLON Kaunas yra Kaunas !
- CONTACTCOLON
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
prisijunkciau
VW Golf 1.8 Sold
BMW 318i Sold
Mitsubishi Eclipse 2.0 2G ReD & Black Sold
VW jetta 2.0 Black Sold
BMW 318 Tds Sold
Bmw 1.8iS Sold
VW Bora 1.9 TDI 96 kw 2003 m
BMW X5 3.0D
---------------------------
BMW 318i Sold
Mitsubishi Eclipse 2.0 2G ReD & Black Sold
VW jetta 2.0 Black Sold
BMW 318 Tds Sold
Bmw 1.8iS Sold
VW Bora 1.9 TDI 96 kw 2003 m
BMW X5 3.0D
---------------------------
- Sharas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1064
- UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius - Siaul
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Count me in .
Reikia dabar varyt treniruotis
Reikia dabar varyt treniruotis
Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
registruojuosi! tik jeigu ispuola geguzes 15-20d savaite, tai galeciau tik sestadieni arba sekmadieni.
(gaila, kad nusprendet zaist taisyklemis be uzsakymu )
(gaila, kad nusprendet zaist taisyklemis be uzsakymu )
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
- ZEX
- VIP narys
- PranešimaiCOLON 2852
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 20, 03:00
- AutomobilisCOLON Be Mitsubishi
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Aš ir, jei diena tiks
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė
Mitsubishi EVO 8 '05 MR
Mitsubishi Eclipse '94 GS
Mitsubishi Colt '94 CAO
Audi 80 '83 B2
Mitsubishi Eclipse '94 GS
Mitsubishi Colt '94 CAO
Audi 80 '83 B2
- Dzeronimas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 2922
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 07, 09:51
- AutomobilisCOLON B5+ Variant
- SkypeCOLON wyciukasz
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
O savo Brataka Sima galiu pajamti?
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Taisykles tai rimtai juokingos. Siulau daryt normalias su uzsakymais, nes tas juodo kamuolio badymas i priesinga skyle tai yra atviras laiko svaistymas, kas tikrai nera naudinga nei turnyro dalyviams, nei ziurovams.ZEX rašėCOLONAš ir, jei diena tiks
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
- Mindaugelis
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 7862
- UžsiregistravoCOLON 2005 01 02, 02:00
- AutomobilisCOLON Volvo V50
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
as kaip suprantu su uzsakymais visiems musimams, ar tik juodo? Realiai tai jo, juodo bandymas ikist i priesinga skyle yra nemazas laiko svaistymas, kai visgi dauguma nebus tokie profisionalai..Mantas_V6 rašėCOLONTaisykles tai rimtai juokingos. Siulau daryt normalias su uzsakymais, nes tas juodo kamuolio badymas i priesinga skyle tai yra atviras laiko svaistymas, kas tikrai nera naudinga nei turnyro dalyviams, nei ziurovams.ZEX rašėCOLONAš ir, jei diena tiks
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė
Volvo V50 - 08' 2.0d
Aprilia Shiver 750
Aprilia Shiver 750
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Uzsakomi yra visi. O jei norima zaisti be uzsakymu, tai galima zaisti deviatkaMindaugelis rašėCOLONas kaip suprantu su uzsakymais visiems musimams, ar tik juodo? Realiai tai jo, juodo bandymas ikist i priesinga skyle yra nemazas laiko svaistymas, kai visgi dauguma nebus tokie profisionalai..Mantas_V6 rašėCOLON Taisykles tai rimtai juokingos. Siulau daryt normalias su uzsakymais, nes tas juodo kamuolio badymas i priesinga skyle tai yra atviras laiko svaistymas, kas tikrai nera naudinga nei turnyro dalyviams, nei ziurovams.
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
- weetux
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 376
- UžsiregistravoCOLON 2007 09 18, 11:41
- SkypeCOLON vytautas.kvedaras
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Siūlyčiau pagal šias taisykles žaist:
1. Žaidimo esmė:
Aštuoniukė - žaidimas užsakant smūgį, žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį, laimi žaidimą.
2. Kamuolių statymas:
Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su aštuntu kamuoliu trikampio viduryje, "pirmas" kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.
3. Teisingas išmušimas:
Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.
4. Užsakytas smūgis:
Šiame žaidime numatomi mušti kamuoliai neturi būti nurodyti. Priešininkas turi teisę pasitikslinti, kuris kamuolys ir į kurią kišenę mušamas, jei nėra tikras dėl smūgio. Smūgiai nuo borto ir kombinuoti smūgiai būtinai turi būti užsakomi. Užsakant smūgį nėra būtina nurodyti tokias detales, kaip bortų skaičių, susidaužimus ir t.t. Bet kurie kamuoliai smūgio metu įmušti su klaida - neišimami, nepriklausomai nuo to, kuriam žaidėjui jie priklauso. Pirmas žaidimo smūgis nėra užsakomas. Bet kuris žaidėjas teisingai išmušęs piramidę ir įmušęs kamuolį, tęsia žaidimą, jei išmušant įkrito bet koks užsakomasis kamuolys.
5. Peršokamo smūgio ir "Masse shot" klaida:
Jei dvikova neteisėjaujama, bus įskaitoma klaida, kai balto kamuoliuko peršokdinimo, aplenkimo arba ,,Masse shot'' smūgio metu, trukdantis kamuolys pajudėjo (nepriklausomai nuo to, ar jis bus pajudintas ranka, lazda ar kitaip).
6. Balto kamuolio įmušimas išmušant:
Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.
7. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant:
Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.
8. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas:
Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.
9. Atviras stalas:
Stalas yra atviras, kai dar nėra pasirinktos grupės (dryžuoti ar vienspalviai kamuoliai). Kai stalas yra atviras, leidžiama mušti per vienspalvį, kad įmuštum dryžuotą arba atvirkščiai. Pažymėtina, stalas yra visuomet atviras iškarto po išmušimo. Kai stalas yra atviras, galima mušti bet kurį vienspalvį, dryžuotą, arba 8-ą kamuolį pirmo užsakymo metu. Kaip bebūtų, kai stalas atviras ir 8-as yra pirmas baltu kamuoliu paliestas, žaidėjas negali rinktis kamuolių grupės. Jis perduoda ėjimą, įmušti kamuoliukai neišimami ir kitas žaidėjas renkasi kamuoliukus vis dar atvirame stale. Ant atviro stalo visi neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
10. Grupės pasirinkimas:
Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) nėra nustatytas, net jei išmušant įkrito kamuoliai iš vienos ar skirtingų grupių (stalas visuomet yra atviras iškart po išmušimo!). Grupės pasirinkimas nustatomas tik tuomet, kai žaidėjas teisingai įmuša užsakytą kamuolį po išmušimo.
11. Teisingas mušimas:
Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį ir jį įmušti arba baltu ar kuriuo nors kitu kamuoliu, liesti bortą. Pažymėtina: žaidėjas gali pirmiau baltą kamuolį smūgiuoti į bortą ir tik po to liesti savo kamuolį ir jį įmušti, arba baltas ar numeruotas kamuolys po susidūrimo turi būtinai liesti bortą. Kitu atveju tai bus klaida.
12. Saugus mušimas:
Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.
13. Rezultatas:
Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.
14. Klaidos:
Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį į bet kurią stalo vietą (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.
15. Kombinuoti smūgiai:
Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.
16. Neteisingai įmušti kamuoliai:
Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) užsakytas kamuolys neįkrenta į nurodytą kišenę;
c) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
17. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo:
Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.
18. Aštunto kamuolio įmušimas:
Mušant 8-ą kamuolį, įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.
19. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į užsakytą kišenę;
e) įmušamas 8-as, kai jis nėra teisingai pasirinktas kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.
20. Beviltiškos padėties žaidimas:
Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, kamuoliai bus perstatomi į piramidę naujam žaidimui. Ši taisyklė gali būti naudojama tik tuomet, kai ant stalo belieka du pasirenkamieji kamuoliai ir 8-as kamuolys. Pažymėtina, trys nuoseklios klaidos nėra žaidimo pralaimėjimas.
1. Žaidimo esmė:
Aštuoniukė - žaidimas užsakant smūgį, žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį, laimi žaidimą.
2. Kamuolių statymas:
Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su aštuntu kamuoliu trikampio viduryje, "pirmas" kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.
3. Teisingas išmušimas:
Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.
4. Užsakytas smūgis:
Šiame žaidime numatomi mušti kamuoliai neturi būti nurodyti. Priešininkas turi teisę pasitikslinti, kuris kamuolys ir į kurią kišenę mušamas, jei nėra tikras dėl smūgio. Smūgiai nuo borto ir kombinuoti smūgiai būtinai turi būti užsakomi. Užsakant smūgį nėra būtina nurodyti tokias detales, kaip bortų skaičių, susidaužimus ir t.t. Bet kurie kamuoliai smūgio metu įmušti su klaida - neišimami, nepriklausomai nuo to, kuriam žaidėjui jie priklauso. Pirmas žaidimo smūgis nėra užsakomas. Bet kuris žaidėjas teisingai išmušęs piramidę ir įmušęs kamuolį, tęsia žaidimą, jei išmušant įkrito bet koks užsakomasis kamuolys.
5. Peršokamo smūgio ir "Masse shot" klaida:
Jei dvikova neteisėjaujama, bus įskaitoma klaida, kai balto kamuoliuko peršokdinimo, aplenkimo arba ,,Masse shot'' smūgio metu, trukdantis kamuolys pajudėjo (nepriklausomai nuo to, ar jis bus pajudintas ranka, lazda ar kitaip).
6. Balto kamuolio įmušimas išmušant:
Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.
7. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant:
Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.
8. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas:
Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.
9. Atviras stalas:
Stalas yra atviras, kai dar nėra pasirinktos grupės (dryžuoti ar vienspalviai kamuoliai). Kai stalas yra atviras, leidžiama mušti per vienspalvį, kad įmuštum dryžuotą arba atvirkščiai. Pažymėtina, stalas yra visuomet atviras iškarto po išmušimo. Kai stalas yra atviras, galima mušti bet kurį vienspalvį, dryžuotą, arba 8-ą kamuolį pirmo užsakymo metu. Kaip bebūtų, kai stalas atviras ir 8-as yra pirmas baltu kamuoliu paliestas, žaidėjas negali rinktis kamuolių grupės. Jis perduoda ėjimą, įmušti kamuoliukai neišimami ir kitas žaidėjas renkasi kamuoliukus vis dar atvirame stale. Ant atviro stalo visi neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
10. Grupės pasirinkimas:
Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) nėra nustatytas, net jei išmušant įkrito kamuoliai iš vienos ar skirtingų grupių (stalas visuomet yra atviras iškart po išmušimo!). Grupės pasirinkimas nustatomas tik tuomet, kai žaidėjas teisingai įmuša užsakytą kamuolį po išmušimo.
11. Teisingas mušimas:
Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį ir jį įmušti arba baltu ar kuriuo nors kitu kamuoliu, liesti bortą. Pažymėtina: žaidėjas gali pirmiau baltą kamuolį smūgiuoti į bortą ir tik po to liesti savo kamuolį ir jį įmušti, arba baltas ar numeruotas kamuolys po susidūrimo turi būtinai liesti bortą. Kitu atveju tai bus klaida.
12. Saugus mušimas:
Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.
13. Rezultatas:
Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.
14. Klaidos:
Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį į bet kurią stalo vietą (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.
15. Kombinuoti smūgiai:
Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.
16. Neteisingai įmušti kamuoliai:
Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) užsakytas kamuolys neįkrenta į nurodytą kišenę;
c) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.
17. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo:
Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.
18. Aštunto kamuolio įmušimas:
Mušant 8-ą kamuolį, įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.
19. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į užsakytą kišenę;
e) įmušamas 8-as, kai jis nėra teisingai pasirinktas kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.
20. Beviltiškos padėties žaidimas:
Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, kamuoliai bus perstatomi į piramidę naujam žaidimui. Ši taisyklė gali būti naudojama tik tuomet, kai ant stalo belieka du pasirenkamieji kamuoliai ir 8-as kamuolys. Pažymėtina, trys nuoseklios klaidos nėra žaidimo pralaimėjimas.
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Vo cia tai taisykles, kitas reikalas
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
- jhonis
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1154
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 30, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams
Žaist norėčiau, bet kol nėra datos nieko negaliu pasakyti.
Colt CaO 4WD, Mivec 175 hp, Cyborg perleistas į teisingas rankas